Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Tak jsem o víkendu lehnul pod auto a opravdu šrouby na upevnění bočních plastových krytů nejsou na karoserii přivařené.

Dodatečná montáž bočních plastových krytů se tak komplikuje.

Musely by se nabodovat šrouby pro uchycení bočních plastových krytů.

Ochrana podlahy auta na obou stranách nebyla poškozena a jevila se jako dostatečná.

Editováno: , autor: ralff
  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V ‎02‎/‎10‎/‎2017 na 21:47, ralff napsal:

K tem krytum pod motor. Je nekolik variant.

1) origo spodni kryt v autorizaku za 9.5tis (samotny kryt stoji 6 tis a jsou k nemu potreba dokoupit dva drzkay za 1000kc/kus)

2) Neorigo kryt kvalitativne na stejny urovni jako original http://www.nahradnidily-skoda.cz/cz/autodily-skoda/fabia-iii-2015/motor-prevodovka/motorove-dily/16193-spodni-kryt-motoru-ochrana-proti-podjeti-benzin-motory-fabia-iii-2015.html nebo http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/fabia-iii/motor-prevodovka/motorove-dily/16193-spodni-kryt-motoru-ochrana-proti-podjeti-benzin-motory-fabia-iii-2015.html ale jsou k nemu opet potreba koupit dva drzaky 6R0825922 a 6R0825921 ktere se bohuzel v druhovyrobe nedelaji.

3) kryt za 3 stovky https://www.autotypautodily.cz/cz-detail-185372-kryt-motoru-skoda-fabia-motor-benzinovy-74-92kw-6q0-825237t.html ke kteremu drzaky nejsou potreba. Kryt svuj ucel plnit bude ale je lehci nez original a ze slabsiho materialu tak nevim, co to casem udela. Uz nekolik aut jsem videl, jak jim spodni kryt v urcite rychlosti vlaje pod autem jako kus hadru :)

4) jen okrajove: Paket pro spatne cesty zahrnuje kryt lanovodu rucni brzdy a palivoveho potrubi a krytky zadnich ramen. Vcetne zvyseni podvozku o 15mm. V kazdem autorizovanem servise jsou schopni tyto dily obednat a bez zvyseni podvozku namontovat. Ja jsem se s nimi na tomto dodatecnem namontovani ctyr krytu, bez spodniho krytu pod motor a zvyseni podvozku, domluvil na castce 4.5tis Kc vcetne DPH.

Uz jsem nekde dokonce i cetl ze prijimaci technik pri dotazu na dodatecne namontovani techto krytu odpovedel, ze to nejde. Jde! a pan technik si jen ulehcuje praci. Protoze je placeny uplne stejne v pripade kdy sedi u kafe v kumbalku nebo je v dilne a musi pracovat. :)  Takze doporucuji obednat namontovani dilu u nekoho z kancelare. ;) Jit zkratka primo za prodejcem na prodejnu.

 

 

Vloženo

Tak v servisu kam chodim, prijimaci technik zacinal jako ucen, pak tam byl technikem, a casem povysil az na prijimaciho technika. Po te co predchozi skoncil. No a pokud je krize (asi marodky, atd.), tak obcas jde pry na dilnu i on:). Ale je fakt, ze fyzicky jsem ho tam jeste nevidel.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ahojte,

můžete někdo potvrdit nebo vyvrátit že na kombi lze namontovat ty plasty pod podlahu?

Mám kombi ale nenašel jsem šrouby v podlaze pro namontováni těch plastů.

Dík

Vloženo

Šrouby pro montáž pastů na podlaze opravdu nejsou a tedy montáž plastů bude obtížná.

Šrouby jsou navařeny jen pokud je objednán paket pro špatné cesty. Tehdy jsou plasty namontovány z výroby.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Zdravím pánové, mám dotaz. Nevíte k čemu slouží tohle plastový lízátko pod motorem? Je to nějaká kontrola výšky, která chrání součástky za?

 

Díky za info!

E24CB557-1133-456E-8A33-DB32F4A2D67D.jpeg

Editováno: , autor: domingoPT
Vloženo

Někde jsem četl, že je to kvůli aerodynamice. Jinak je to bezdrátový akustický upozorňovač, že parkuješ kolmo u moc vysokého chodníku. Já tím dřu vžycky při vjíždění do garáže přes chodník, který má sice zešikmené obrubníky, ale prostě to šmirgluju.

Vloženo
před 2 hodinami, Pepyczech napsal:

bezdrátový akustický upozorňovač

To mě pobavilo, protože dneska sem s tím štrýchal o led a myslel sem si, že to bude něco takovýho. ?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Zdravím, jako jedničková Fabie hnije v předních blatníkách, tak hádám, že trojková bude tady. Fotky jsou už po umytí centimetru sajrajtu aby bylo vidět, jak tam chybí plastisol.

20190302_210026.jpg

20190302_210010.jpg

Editováno: , autor: Johny.z
Vloženo

Dobré je odmašlit všechny plasty a pořádně to kompresorem vystříkat plastizolem i pod něma. Měl jsem vše zdemontovaný hned po převzetí z autosalonu a těch míst je tam dost. Včetně vystříkání dutin u předních blatniků, přední blatníky zevnitř, nosníky atd. (U O3 a S3, ale platí to u všech modelů). Na druhou stranu, antikorozní ochrana je lepší jak u dvojkových řad.

Vloženo

@michal2009 Ano, to je opravdu asi ideální, bohužel je na to třeba speciální vybavení. Ale kdo má, autu to jen prospěje ? Na druhou stranu FIII kombi nemá plasty na podvozku, o to je to jednodušší :)

 

@Johny.z Díky, když si vzpomenu zkusím mrknout jak to vypadá u HB

Vloženo (editace)

@michal2009 Kombi tam fakt nic nemá, nemá ani "velký kryt motoru", nějaké fotky jsou vidět zde:

 

 

HB má klasicky plasty na podvozku + "velký kryt motoru". U kombi je třeba dokoupit paket pro špatné cesty aby tam ty kryty taky byli, holt se šetří ?

Editováno: , autor: Martab
  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Nejsem si jistý kam přesně to dát, ale asi nelepší bude sem. Docela mě překvapilo, co jsem po koupi našel za podběhem u 3 roky staré FIII. Auto stálo určitě pod stromem, ale i tak se tam nahradilo dost bordelu a určitě nebude od věci se tam občas podívat. Uvidím do budoucna, jak to bude vypadat... 

IMG_20190729_181033.jpg

IMG_20190729_181235.jpg

IMG_20190729_181233.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...