Přejít na obsah

Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI‎


vesely.m

Doporučené příspěvky

To je právě ono. Já tomu nerozumím už tady přemýšlím kolik mě to bude stát a kde na to vemu v autorizovaném servisu by měnily všechno a taky bych se nedoplatil, tak teď nevím. Potřeboval bych někoho v okolí Pardubic aby se mi na to pořádně podíval řekl hele tenhle vstřik je špatnej a je potřeba ho vyměnit. Tak ho koupím třeba tady : http://www.sbazar.cz/A2009L/detail/1880114-vstrik-03l130277j-vstrikovac-20-tdi-100103125-kw a on mi ho namontuje naprogramuje a bude vše OK.

Tak co teď????

 

Jinak Díky za rady .....

Editováno: , autor: vesely.m
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak jak to dopadlo? V mém případě se to vrátilo a je to ještě horší. Když musím při prvních cca 500 metrech po studeném startu jet do kopce, tak začne celé auto hrozně škubat, jak kdyby z něj měl motor vyskočit ven. Není to žádné jemné cukání, ale opravdu silné, ostré rázy. Takže znova do servisu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a to jako delaji spojky?to me prijde zvlastni

servis měnil spojky, protože mimo tohoto se objevovaly i škubavé rozjezdy. Takže vyměnili spojky a pak mi řekli, že to škubání za jízdy způsobovaly ty spojky taky. No ale škubání za jízdy je zpět a od včerejška se projevují i ty závady spojek jako dřív. Za studena se skoro nedá rozjet, otáčky kolem 2000 a auto se nechce pohnout, až najednou vypálí spojka rychle sepne. Couvat s tím z parkoviště do kopce je paráda, protože furt nic, nic a najednou letím pozpátku dvacítkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty brdo doufam ze to nebude cekat i me,kolik stala ta sranda jenom pro info at vim kolik spojky stoji,budes jim to reklamovat ne?nedela to spis ta mechatronika ci tak neco?

Auto je pořád v záruce, nestálo to nic...

 

Jinak dneska to bylo zas o něco horší. V noci bylo -10° a ráno se auto nebylo schopné na R rozjet, bylo cítit, že spojka spíná, ale autem to zkrátka nehnulo. Dle toho, co jsem našel u Sixty na webu, je problém ve velké třecí přilnavosti spojek a musí se vyměnit. Pokud to správně chápu, jsou sepnuté obě spojky najednou, což způsobuje i to popisované škubání na D. Zítra jedu do servisu, tak uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky me trapi studene vybrace motoru,jak se ohreje tak ok,za studena do tech cca 70stupnu je i slyset takove jakoby cvakani zdvihatek nebo tak neco,myslite ze to muze delat vstrik?jak se ohreje na provozni teplotu tak to taky slysim ale uplne nepatrne,je to muj prvni comon tak vubec nevim jak se to ma chovat,prikladam hodnoty vstriku,ale akorat uz byl byl motor zahraty tak na cca 50stupnu 

post-14074-0-85609200-1452022775_thumb.j

Editováno: , autor: foxdivemaster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na Cukání motoru Superb II 103 kW 2.0 TDI‎

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...