rakev Vloženo 12. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2015 Žďár chlapi,mám 1,6 66kw jsem docela spokojen,ale chci se zeptat:špatně startuje za studena,točí s motorem cca 4 vteřiny než chytne.Teplý starty v pohodě.Kde může být chyba.Dík za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 17. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2015 Ja riešim ten istý problém a najazdených 11000 km. Auto som najskôr dal do autorizovaného servisu v NR kraji, kde nič nenašli a teraz je od 5.12. v servise v TT kraji. Dnes volali, že auto je OK a pozajtra ho idem prevziať. Riešili to aj s MB a len cez telefón od manželky mám info vraj to bolo relé - žhavičov. Pri prevzatí sa opýtam technika presne čo bolo zlé. Inak to isté riešia aj vo fóre Octavia III pri 1.6 a 2.0 TDI video https://youtu.be/BuVfssHId-M 28 - 32 sec. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 19. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 zdar,napiš prosím co ti řekli a jestli je to nyní v pohodě díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 19. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Vymenili relé žhavičov. Funguje to, ale zatiaľ nemrzne a potom to budem vedieť či je to úplne OK, ale servisák to testoval a auto štartoval vždy po 24 h. Komunikovali s MB a radili im zmerať tlak vstrekov. Inak diagnostika logicky neukázala nič tak museli použiť rozum a vylučovacou metódou hľadať chybu. Pri odovzdaní auta som im dal čas a povedal, že to neponáhľa. No pri zlom štartovaní studeného motora v chladnom počasí podľa môjho názoru treba hľadať chybu: - v žhavičoch, - teplotnom čidle, - v réle žhavičov, ktoré predčasne vypne, alebo vôbec nezopne prívod elektriny k žhavičom, - v slabej kapacite batérie (pri novom aute málo pravdepodobné), - v zlom štartéri - skrat vo vynutí, - potom v palivovej sústava t.j. v jej netesnosti - v vstrekovacom čerpadle, ale pri novom aute málo pravdepodobné. Ak sa mýlim môže ma ktokoľvek doplniť. Každý mechanik, ktorý pozná princíp vznetového motora by mal na závadu prísť vylučovacím spôsobom. Mne v prvom autorizovanom servise auto neopravili - napísali porucha sa neprejavila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 19. Prosinec 2015 Autor Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2015 Díky moc. Začnu hledat.Mám Rapida najeto 47000 km ,tak jsem nepředpokládal takové problémy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 3. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2016 zdravím,chci se zeptat jak to startuje ?Já nic nenašel tak budu muset koupit to relé také. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doveziem.sk Vloženo 6. leden 2016 Sdílet Vloženo 6. leden 2016 (editace) Ahoj Štartuje to dobre, trochu mrzlo a tak som to skúšal ráno pri teplote -8 °C. Som to aj natočil žhavenie v 31 sek. cca 3 sek. a začiatok štartovania v 39 sek. cca 1,5 sek... ---https://youtu.be/M5qXfNEk4is Editováno: 6. leden 2016, autor: doveziem.sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rakev Vloženo 6. leden 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2016 ahoj, díky za radu. Vyměnil jsem relé žhavičů a je po problémech. Před výměnou žhavilo dlouho a chytlo to až tak po 20-25 vteřinách. Nyní (při cca -6)žhavení podstatně kratší a na otočení běží. Ještě jednou díky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koyota Vloženo 5. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2016 (editace) Zdravím, tak mám teď Rapida taky v servisu na reklamaci, zítra budu vědět info, co s tím je. Snad to bude taky jen relé žhavičů. Najeto 36tis, koupeno v 14tis (výroba tuším 4/2015). V servisu po dnešní diagnostice řekli, že to možná budou vstřiky, ale tomu se mi nechce moc věřit. Projevovalo by se to jinak. Od koupě tankována výhradně Verva Diesel. Dnes mi volali, že jim to chytlo normálně po celodenním stání, tak že to tam chtějí nechat do rána. Dnešní start v -6°C :-D https://drive.google.com/open?id=0B_BD88k5YHMRVG4xWGstMkNWd2s Editováno: 5. Prosinec 2016, autor: koyota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fricík Vloženo 7. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2016 Zdravím mam Škoda Rapid 1.6 tdi100500 km a ako došla zima zle štartuje aj 25 sekundt až sa rosvieti kontrolka mazania a potom dalšie štartovanie horko ťažko naštartuje,tak sa chcem spýtať či to je tým rele žhaviča. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2016 áno je to tým relé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koyota Vloženo 17. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2016 Zdravím, tak cca 14 dní mám auto opraveno. Starty v pohodě, přijde mi, že i chod motoru je trošku klidnější, ale je to možná jen subjektivní pocit. Můžu doporučit servis nový servis Agrotec v Brně u Olympie. Super přístup. V AZ servisu mi řekli, že na opravu mají 30 dní, ale tak za 14 dní to stihnou (že musí čekat na vyjádření Škodovky apod.), samozřejmě to, že auto potřebuju každý den je moc nezajímalo. V Agrotecu mi řekli, že si udělají diagnostiku a pak můžu odjet a jak dostanou vyjádření, opraví to. Nakonec to vypadalo tak, že se jim závada ani po celodenním stání neprojevila, musel jsem tam nechat auto přes noc, hned ráno mi volali, že už to mají a že to bude to relé a odpoledne jsem s opraveným vozem odjížděl. Prostě super. videa pro porovnání před opravou https://drive.google.com/file/d/0B_BD88k5YHMRVG4xWGstMkNWd2s/view?usp=sharing po opravě https://drive.google.com/file/d/0B_BD88k5YHMRdVpkWVRVZmtIQ1k/view?usp=sharing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fricík Vloženo 20. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2016 Auto bolo v servise škoda a vymenili relatko žhavenia a auto ide ako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2016 klasika ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iviak Vloženo 30. leden 2017 Sdílet Vloženo 30. leden 2017 Caute chlapi. Moze prosim niekto tu napisat objednavacie cislo toho rele zhavenia. Nech si ho objednam.Mam tiez s tym problem. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2018 Sdílet Vloženo 21. Září 2018 Ahoj, nemáte vyrobni čislo toho relé žhavení na 1.6 tdi 77kw.... Také mi občas huř startuje... Moc diky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 21. Září 2018 Sdílet Vloženo 21. Září 2018 Čislo dílu je: BO 0281003083 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veslo1 Vloženo 23. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2018 Pokud by měl někdo zájem mám relé BO 0281003083 úplně nové nepoužité doma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
5K1 Vloženo 29. Květen 2019 Sdílet Vloženo 29. Květen 2019 Zdravím chlapi, chcem sa opýtať, mali ste problém so štartovaním pri zlom relé aj pri plusových teplotách cca nad 10 stupňov? Tiež mám problém so štartovaním (dlho točí aj keď nie vždy) no známy servisák mi hovoril, že tieto 1.6 TDi CR žhavia len keď teplota klese pod 4 stupne, inak nie takže by to tým relé nemalo byť... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jean94 Vloženo 17. Prosinec 2019 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2019 Zdravím, mám podobný nebo stejný problém se studenými starty. A žhavící relé je zatím jedno z dílů co jsem ještě neměnil. Chtěl jsem se zeptat jaké relé jste si kupovali přímo ve Škoda nebo náhradu? Protože na netu dle čísla 04L907281 lze najít relé od 1.000,- a ve Škodě vychází na 2.700,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matesxss Vloženo 9. Únor 2021 Sdílet Vloženo 9. Únor 2021 Mozna dostanu hate,ale vymente si relatka v motorovem prostoru-rele pracovniho proudu 4H0951253A (jsou tam 2ks). Muj problem 1,6TDi 66Kw -parkovani venku a teplota padla pod nulu tak auto nechtelo startovat(chytat,nekdy startovat) a casto i vyskakovala chyba ESP-po diagnostikach v origo skoda,vymene zhavicu,pal.filtru + aditiva do nafty ,byla cela zavada v relé-oprava 65Kč ! podobny problem bez esp u superbu znameho-spatna kostra od pal.cerpadla na ridici jednotku-(elektrikaz natahl novy solo drat) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.