Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA211 66 kW a 81 kW


speKtis

Doporučené příspěvky

Auto to robí na rovnej ceste. Hlavne na 4 a 5 rýchlosti. Auto začne akcelerovať ale cítim že tam chyba výkon. Otacky motoru sa zdvihnú asi o 200-400 auto začne akcelerovať ale nie na 100% cítim stratu výkonu a keď pustím plynový pedál tak zase spadnú otáčky asi o 200-400 otáčok. Má to veľmi podobný priebeh ako u automatickej prevodovky , ako keby si motor nadhodi otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokud vidis a slysis stoupajici otacky a auto nezrychluje, tak to tak asi bude, kazdopadne ve 38 tis je to na spojku brzo. Moze byt vada materialu, prechudce drevak nebo ma vyssi km probeh za sebou. Kazdopdne pokud to je spojka, tak te to casem donuti resit, bude se to zhorsovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Často bývá problém s lehkým opíráním nohy o spojku. Někdy nechtěně, protože v tom kopejtku, které mají obuté, nemají cit. Některé převodovky to snášejí lépe, některé hůř. Dál může prosakovat gufero z převodovky a taky může mít auto najeto výrazně více než 36k. Uvidíš jak se to bude zhoršovat. Pokud ti to zásadně nevadí tak jezdi, není to nic co by tě nechalo na cestě, bude se to zhoršovat spíš pomalu. 

Spoiler

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi radšej pôjdem čím skôr do servisu, už len preto že nemám rad keď mám. “choré” auto 😩 Auto som si nechal preveriť takze som si istý že 38k naozaj má. Len som zvedavý čo mi nato povedia v Škode kde som auto kupoval po prvom majiteľovi. Každopádne dúfam že sa nebudú chcieť vyvliecť s 12 mesačnej garancie ktorú som k autu dostal. 

Ďakujem za pomoc 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto ma určite 38k . Auto som kupoval od Škody kde bolo kupované ako nové pred 5 rokmi a kde ho potom zase vymenila za nové . Každý servis bol robený tiež v tej istej predajni. Videl som celu servisnú históriu. A v Rakúsku sa moc s nájazdom nehrajú a hlavne nie v autorizovaných predajniach .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj, mám Rapid 2016 EA 211 1,2tsi 81kw, r.2016, najeto 75.000km, servisováno ve škodě, olej co 15.000km.

Včera při roční prohlídce mi volali, že zjistili, že přes nastavovač rozvodové řemenice mi do prostoru rozvodů prolíná olej, a že oprava by stála 8.000kč.

Popis závady jsem si radši napsal, protože jsem o takové ještě neslyšel. Už jste se s tím setkali, je oprava nutná ?

Díky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...