speKtis Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Napíšu to sem, ať nezakládám nové téma. Nemáte někdo dílenskou příručku nebo tak něco k motoru 1.2TSI 81kw? Rád bych se o něm dozvěděl co nejvíce detailů, ale za boha to nemužu nikde najít. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Tady najdeš dílenskou příručku, kde je i tento motor. Motory EA211.pdf PS: A nové jsem založil a příspěvek přesunul. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speKtis Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 Neexistuje ještě nějaké povídání? PDFka jsou plná obrázků, ale chybí mi k tomu vysvětlení. Třeba chladící okruhy, malý, velký, nízkoteplotní. Ale kdy je který aktivní, k čemu a jak slouží atp.. Našel jsem povídání jen k starším motorům, a často ještě ve více verzích Kdyby někdo měl oficiální k těm novým motorům, podělte se prosim, díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Mám jedině v němčině. Stejné škodovácké SSP 101 Zážehové motory řady EA211 je nedostupné. SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speKtis Posted January 23, 2016 Author Share Posted January 23, 2016 To je škoda hergot.. Být to v češtině nebo alespoň v angličtině tak by to byla fantazie... Německy neumim bohužel ani slovo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 V erWinu není, jedině snad někdo ze škodovky by mohl mít přístup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hubert16 Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Ahoj, len tak otazocka, velmi rychlo som prebehol tie pdf. v nemeckom sa pise len o motoroch 1,2 TSI 63kW, je uz nieco na svete aj pre 66kW? kedze je tam ine chladenie turba a konstalacia vyfokoveho potrubia? vdaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted March 29, 2016 Share Posted March 29, 2016 Pokud vím, tak od škodovky není. Jestli VW vydalo nějaký inovovaný SSP nevím, ale dost pochybuji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinhoSVK Posted May 2, 2016 Share Posted May 2, 2016 Ahojte prosím Vás má rapid 1.2 TSI 81 kw r.v 2015 EGR ventil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEdit Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Mam ted nahradu 1.2 81kw Toledo 2016 a musim rict ze ten motor se dynamikou a lehkosti vytacet poved. Tichy, pruzny, rekl bych lepsi jak moje 1.4 90kw. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajky.kh Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Mám takový dotaz, možná to sem nepatří ale zkusím to. Mám v Rapidu 1,2 Tsi 66 kW a chtěl jsem se zeptat, jak jsou u tohohle motoru řešené rozvody? Řemen nebo řetěz ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
horky99 Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 Řemen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topaz81w Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 EA211 je TSI novější 81kW, EA111 je starší 77kW EA211-dokumentace.pdf ZZ-EA111.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Ty konstrukční řady nelze rozdělovat jen podle výkonu, protože EA211 1.2 TSI (například v OIII) měl také výkon 63 a 77 kW - tedy stejně, jako předchozí konstrukční řada EA111... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadekFM Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 zarazilo mě tohle upozornění: Pozor! Klikový hřídel nesmí být demontován z bloku motoru. Již povolení šroubů vík hlavních ložisek klikového hřídele vede k deformaci uložení ložisek v bloku motoru. Aktuální informace naleznete v servisní literatuře. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 10, 2017 Share Posted January 10, 2017 To není nic nového - tento pokyn dávno platí, kromě 1.2 TSI EA111 a EA211, i pro všechny 1.2 HTP a motory 1.4 16V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobanHTP Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 (edited) Zdravím chlapi. Chtěl jsem se zeptat jestli máte stejnou zkušenost. Při výběru služebního Rapidu jsem absolvoval zkušební jízdu s oběmi verzemi 1.2 TSI, tedy 66kw a 81kw. Nabyl jsem dojmu, že ta 81kw je znatelně tichší i při stejných otáčkách dokonce i na volnoběh. Měli jste také někdo takovou zkušenost? Abych byl přesnější, ta 81kw byla tzv. Czech Edition nebo něco takového a ta 66kw klasický Fresh... Edited January 17, 2017 by bobanHTP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osobne Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Tak treba mela jen na kapote zespodu odhlucneni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobanHTP Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Fresh má také dekl pod kapotou, ale ok, jen se ptám, pro zajímavost. Ono stačí jiný silentblok něknde a auto je jak vyměněné :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
palmexman Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Mel jsem jak 81kW tak 66kw a rozdil nepozoruju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Motory 1.2 TSI EA211 ve vozech Škoda. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runner Posted February 8, 2018 Share Posted February 8, 2018 Kdo máte... Jak je to u tohoto motoru se spotřebou oleje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TTRapid Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 runner - prvý polrok v podstate žiadny pokles hladiny (možno jeden, dva milimetre), ale potom v priebehu cca 4 mesiacov klesla asi o 1/4 a potom bol zasa kľud. Za rok najazdené necelých 11.000 a potom som ho vymenil. Odvtedy plus cca 2500 a nič nekleslo. Nechápem to obdobie keď bol pokles, jazda sa nejako vážnejšie nemenila. 66kW verzia, skôr kľudná jazda, ale na ceste nezavadziam 80 tkou. Dlhodobá spotreba 5,6l/100 . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
runner Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 (edited) Já jsem teď u Leona 1,2 tsi 63 kw (řemen) dolil po 11 tisících km cca 6,5 deci. Oficiální zdroje udávají ještě větší spotřebu, hlavně jak olej zestárne. Tak jsem chtěl vědět jak je to s těmi motory 66 a 81kw. To období s větší spotřebou co udáváš je asi dané tím už starým olejem z kterého jsou aditiva pryč a olej to pak zřejmě žere jak prokopnuté. v druhé půlce životnosti oleje se udává spotřeba u mého motoru kolem 1. litru na 7 tisíc km... což je vážně dost. Ale zdá se že je to obecný trend a daň za nižší emise a spotřebu (větší vůle = menší tření). Takže v Rapidu kdo máte ještě řetězovou 1,2ku jste na tom asi nejlíp - tam se mi za 4 roky hladina oleje nehla. Je to teď jak za dob Š120. Asi by se nemělo nic stát, protože varování se mi rozsvítilo a tak jsem dolil, ale je to další věc na kterou je třeba myslet a při dlouhých trasách sebou nejlíp vozit pixlu oleje. Edited February 9, 2018 by runner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bikes Posted February 9, 2018 Share Posted February 9, 2018 (edited) ja mam 66kw a za 8 tisic si nevzal nic (max 1mm na rysce). najeto 45tis. olej shell 5w40 Edited February 9, 2018 by Bikes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.