Wittmann Vloženo 26. leden 2016 Vloženo 26. leden 2016 Až když jsem dával auto do servisu před STK. servis na to přišel? A oni vědí, co máš napsané v techničáku? Ptám se proto, jestli ta přestavba není z nějakého důvodu na první pohled zřejmá. Případně, že z ní vyplývá nějaká jiná nekompatibilita. Citovat
Alma Vloženo 26. leden 2016 Vloženo 26. leden 2016 Sice to nevím, ale možná to bylo tak. Origínální HTP BMD šlo do kytek, což není zas tak nepravděpodobné, takže se měnil celý motor, který přišel první pod ruku a auto honem pryč. Dotyčný má smolíka, ale ani neuvedl kde to auto koupil, jak to bylo s evidenčkou atd. Takže bych to začal řešit (alespoň zkusil) s předchozím majitelem. Když už by bylo nejhůř, tak sehnat motor BMD a nechat vyměnit, stávající prodat. Jo za blbost se platí, já to znám moc dobře. Citovat
motosman Vloženo 26. leden 2016 Vloženo 26. leden 2016 Nějak nechápu tuto diskuzi. Ve velkém TP je co? Je tento typ motoru i v autě? Není! Auto je nezpůsobilé provozu. Navíc je tu otázka, kde se vzal tento motor. Zakoupen? Ukraden? Faktura asi nebude, ale nepříjemností až, až. Citovat
kolmi Vloženo 15. Únor 2016 Autor Vloženo 15. Únor 2016 Tak situaci jsem nakonec vyřešil výměnou motoru za správný typ, nechtěl jsem riskovat vrácení z technické a navíc by stejně auto nemělo hodnotu a nešlo prodat jak už bylo zmíněno. Snad jsem se zase na nějakou dobu zbavil problémů :-) Jinak toto téma podle mě pořád nemá jasnou odpověď, jestli by auto s jiným typem prošlo nebo ne a nebo jestli se dá udělat výmaz motoru z TP?! Citovat
Wittmann Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Výmaz motoru se z TP určitě udělat nedá (dá se jen vymazat číslo) a správně by auto projít technickou nemělo. Mě by spíš zajímalo podle čeho se na STK ty motory kontrolují - a skoro bych řekl, že jen podle toho papírovýho štítku na rozvodech. Citovat
Woody Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 (editace) Vymazávalo se číslo motoru, né typ. A toto téma má jasnou odpověď - NEPROJDE. Jediná šance by byla, že technik odflákne stk a nezkontroluje to. Ale to je risk a pochybuji že by takovou věc nekontrolovali. Mě teda vždy a i kola a pneu podle TP. Edit: byl jsi rychlejší. Editováno: 15. Únor 2016, autor: Woody Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 A hlavně - tohle by měla bejt zásadní vada, opravňující kupce k totální reklamaci vozidla = neboli po zjištění faktu, že v autě je motor s jiným kódem než v techničáku je kupec oprávněnej požadovat anulování celýho prodeje a vrácení kupní ceny právě z důvodu toho, že takhle zbastlený auto nesmí podle §§§ vůbec na silnice... A to nemluvím o tom, že tohle si měl kupec zkontrolovat respektive nechat zkontrolovat už právě při tý evidenční kontrole ještě před přihlášením - kurva dyť proto se ty evidenčky taky dělají !!!!!!!! Citovat
Wittmann Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Tak jinak: Kdyby jste kupovali ojeté auto, podle čeho zkontrolujete (necháte si zkontrolovat) motor? Citovat
Woody Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Tak snad než předám peníze, tak si to zkontroluji sám, ne? Pokud je kod nečitelný nebo ho nenajdu, tak od toho dám radši ruce pryč, abych nedopadl jak ty. Citovat
Wittmann Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Otázka nezněla "zda?", ale "jak?". Takže přijdeš k autu, otevřeš motor a dál? Citovat
Woody Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Otevřu kapotu, pohledam kod motoru a srovnám s velkým TP. Před ohlednutim auta se podivam na net, kde by měl kod být. Pokud není tak odpověď výš. To je jak v mateřské škole, jak zkontrolovat kod motor s tp Citovat
Alma Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Hele, a ví se kde a jak k tomu auto vůbec přišel? Citovat
ladiktm Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 (editace) v autorizaku rekni vin vozu, krome kodu motoru ti zjisti s jakym vyrobnim cislem motoru opustil vuz fabriku Editováno: 15. Únor 2016, autor: ladiktm Citovat
Wittmann Vloženo 15. Únor 2016 Vloženo 15. Únor 2016 Otevřu kapotu, pohledam kod motoru a srovnám s velkým TP. Před ohlednutim auta se podivam na net, kde by měl kod být. Pokud není tak odpověď výš. To je jak v mateřské škole, jak zkontrolovat kod motor s tp Takže velmi pravděpodobně zkotroluješ suchý z nosu.... Problém je v tom, že přístupná je akorát ta samolepka na rozvodech. Kód vyražený na bloku u příruby převodovky byl naposledy vidět u felicií. Je možné, že u některých malých motorů se tam dá nějak dostat zrcátkem, ale například u naftového dvoulitru tam ani neplivneš. Je to naprosto nepřístupné místo. Takže, aby jsi to nějak smysluplně zkontroloval, tak by jsi toho musel relativně dost rozebrat. A nikdy jsem neviděl, že by se při STK či evidenční kontrole něco rozebíralo. A nikdy jsem to ani neviděl v autobazaru. Já už jsem totiž motor chtěl kontrolovat několikrát a už dlouho se mi to u žádnýho auta napřímo nepovedlo. Respektive uspěl jsem jen nepřímo. Zpravidla se dá dostat k číslu hlavy a podle toho odvodit motor, ale ne vždy to poskytne jednoznačnou odpověď. Jasně řada motorů se dá rozeznat pohledem, ale také to neplatí vždy. Takže se velmi rád poučím, jak to dělat, nějak jednoduše.... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.