Květen 10, 20169 r Tak ten předek mám totožný, ten je jako zrcadlo, jen ten zadek mě trápí a teď už je pozdě na to, dávat jim pokouřit. Navíc pokud člověk jezdí převážně po Ostravě, tak se těžko jen tak někde dává kouř brzdám, ráno i odpoledne je docela provoz a nejsem hulvát. I když někdy je třeba jet jako prase, kdy mi i na suchém asfaltu hrabe abs do brzdění, ale to je zřídka kdy a na to už je pozdě...
Květen 16, 20169 r Staci kdyz si pred brzdenim pritahnes rucku a pak teprv slapnes na brzdu. Brzdi vic zadek a krasne lestis.
Květen 22, 20169 r Fabia 1.2 TSI 81kW stará 4 měsíce, najeto 5000 km. Zadní brzdy OK - nebojím se brzdit. Neparkuji s ručkou ale s kvaltem - podélné stání na rovině. Upraveno Květen 22, 20169 r od Pavel_cz
Květen 24, 20169 r Rano po desti: Vecer po prijezdu z mesta: 12 tisic po 8 mesicich. Upraveno Květen 24, 20169 r od BrozikCZ
Červen 12, 20169 r Ahoj, přidavám své kotouče po cca 25tis. Brzdím převážne razatněji(dálnice) Upraveno Červen 12, 20169 r od MiAbe
Srpen 15, 20169 r Tak jsem dneska dělal údržbu na autě manželky. Najeto 26tis. km. Opět zadní kotouče v čudu.Samá drážka. Přední jako nové a to má vlastně kotouče po výměně. Už to nějak nechápu. Na mé jsou kotouče jako nové
Srpen 19, 20169 r Bude to zřejmě stylem jízdy. Dokud jsem jezdil po městě, dobržďování na křižovatkách z minimální rychlosti, žádné prudké nebo dlouhé brzdění, tak jsem měl také zadní drážkované. Ale když jsem zkusil jezdit agresivněji, brzdit později, intenzivněji, ve větších rychlostech, kotouče se vzadu zlepšily. Takže, buď bude žena jezdit více "na prasáka" a kotouče bude mít jak psí kulky, nebo bude jezdit slušně, předvídavě, ale udělá si na zadních kotoučích drážky. Vyhlazování ruční brzdou v rychlosti bych nedoporučoval, už se stalo, že se ručka kousla a auto šlo smykem na budku...
Srpen 19, 20169 r Ja bych to proste neresil a jezdil. Kdo na to kdy bude koukat a rikat "juuu, ty mas ale kraaasnyyy kotouce!" ?
Srpen 20, 20169 r Presne, brzdy (stejne jako vyfuk) jsou casti vozu, jez maji predevsim fungovat a ne krasne vypadat. Jestli jsou vylesteny vic nebo min je fuk. Zacal bych se o to zajimat az ve chvili, kdy budou kotouce v takovem stavu, ze bude jasne, ze neco nefunguje, v tomto pripade ze auto spatne brzdi.
Listopad 2, 20168 r Zdravím. Mám 1.5 měsíce novou F3 81kW, najeto 1900 km. Od počátku se mi projevuje lehký problém s brzdami. Bohužel ne vždy, jen občas. Když šlapu, po určitou dráhu pedálu se jakoby nic neděje. Pak to začne najednou brzdit celkem hodně. Není to prostě plynulé. Ale většinou je. Nikdy nemám jistotu, jak to brzdění bude probíhat. Myslel jsem si, že to je tím, že kotouče jsou třeba mokré, tak prokluzují. Jenže se to stává i na suchu, i během dlouhé jízdy. Nebo zavzdušněné, to by ale asi dělalo pořád? Mám pocit, že častěji, když pár minut nebrzdím. U jiných aut jsem se s tím nesetkal. Pocitově je to velmi nepříjemné, tělo po začátku "brzdění" se instinktivně zapře dozadu proti setrvačnosti, jenže se nic neděje a vznikne z toho pocit, že auto naopak při brzdění akceleruje. Problém je, že se to děje jen někdy. Třeba dnes ne, jako naschvál, protože jsem to vezl do servisu na kontrolu. Ale možná se závada neprojeví. Při přezouvání jsem si všiml, že zadní disky byly v podstatě čisté, ale na předních byly jakoby zaschlé fleky něčeho mastného. Tak jsem si i myslel, jestli někde něco neuniká, co pak způsobuje občas prokluz. Je to normální po měsíci? Už jsem se na to před časem ptal v servise, technik doporučil občas pořádně probrzdit. No nevím, myslím, že to moc nepomohlo. Setkal se s tím někdo? Edit: Závada se neprojevila, to jsem čekal, mi to taky dělá jen občas, třeba když brzdím za kamionem. No uvidím, jak se to bude vyvíjet dále. Upraveno Listopad 3, 20168 r od noaid Dopsán výsledek
Listopad 14, 20168 r má někdo zkušenost že při couvání (typicky při parkování a mírném přibržďování) pískají kotouče či destičky?? Děje se opravdu jen při couvání a ze zadní nápravy.
Listopad 14, 20168 r Jo, kdyz to nejakou dobu stoji a venku je vlhko a chladno, tak mi to pri couvani taky piska. Na funkci to ale nema vliv.
Listopad 15, 20168 r Mě pískají při dobržďování na křižovatce...... V servisu "zjistili", že jsem klidný řidič a to se brzdám nelíbí, auto projeto a vyšší intenzitou brždění kotouče očistěny. Po 14 dnech je pískání zpátky, tak nevím.
Listopad 15, 20168 r Treba si všimnúť to že ak auto umývate a namočíte kotúče, im sa to nepáči lebo nikto ich potom neprebrzdí aby sa vysušili a oni chytajú hrdzu, taký hrdzavý film. Po umývaní je dobré trochu pobrzdiť a vysušiť brzdy.
Listopad 15, 20168 r řekl bych že se tak neděje kvůli rzi z vlhka, píská i po jízdě při parkování kdy jsou kotouče jíž čisté. Pravda děje se nahodile a při slabším brždění. Šlo mi hlavně o to jestli to již někdo řešil a abych předešel větším problémům.
Leden 2, 20178 r V 14. 11. 2016 at 20:13, hondatko napsal: má někdo zkušenost že při couvání (typicky při parkování a mírném přibržďování) pískají kotouče či destičky?? Děje se opravdu jen při couvání a ze zadní nápravy. Ano, pískalo mi to jako blázen. Jak píšeš, při couvání a mírném brzdění při pohybu vzad. Dělalo to kolik měsíců a teď to z čista jasna ustalo. Žádný kamínek nikde nebyl, kotouče mám bez rezu i drážek. Problém jsem tak mohl registrovat někde mezi najetými 10-18tis km na tachometru.
Leden 5, 20178 r Tak tak, já mam najeto 21 tkm a už mi to taky ustává, teď mi to lehce písklo po delší době.
Leden 5, 20178 r Piska to i ve 40t. Zalezi jak casto se jezdi. Kdyz to tyden stoji venku a je vlhko, tak kotouce holt nareznou a pak chvili piskaji, nez se to zas obrousi.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.