Znedlob Vloženo 6. Září 2019 Sdílet Vloženo 6. Září 2019 A neni to spíš tím, že bubny se nezablokovali a nebyl nutný zásah ABS? :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Září 2019 Sdílet Vloženo 6. Září 2019 (editace) před 10 hodinami, Wittmann napsal: FI, kde bubny byly bez ABS a kotouče s ABS. zadní bubnová brzda - všechny brzdy bez ABS (na zdaní nápravě mechanický omezovač) zadní kotoučová brzda - všechny brzdy s ABS Editováno: 6. Září 2019, autor: Wittmann 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Září 2019 Sdílet Vloženo 7. Září 2019 Toto není sekce FI! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vectrix Vloženo 21. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2019 Dneska jsem hodil auto do pneuservisu aby mi přehodili kola na zimu. Chlapci jsou tu fajn a vždycky všechno překontrolujou a dají člověku takový protokol o stavu vozu. Dneska mi to chlápek předával a řekl mi, že přední kotouče jsou výrazně ojeté a zrezlé, že před STK to bude chtít vyměnit. No, auto má 40 tisíc km a povětšinou v Alpách, tak to asi dává nějaký smysl...ale asi jsem čekal víc. V prosinci auto hodím do Škodováckého servisu na olej a garančku, tak nechám vyměnit i brzdy...ale 40 tisíc...otec má na OI ještě původní (má tam najeto necelých 70 tisíc) a na FII měnil poprvé po více než dvojnásobku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Na OII FL jsem měnil kotouče a destičky na 110 tisících... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 @Vectrix ty máš 66kW, že? Ta má menší přední brzdy a již jsem pár stížností na jejich výdrž slyšel, ale 40tis. je docela málo. Na druhou stranu Alpy jsou schopné brzdám dát zabrat dostatečně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 před 10 hodinami, Vectrix napsal: přední kotouče jsou výrazně ojeté a zrezlé problém může být v té rzi. Může být někde něco přidřené, destičky brzdí nerovnoměrně. jakmile to začne reznout, tak pak rychleji obývají. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vectrix Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Jo, jak jsem psal, jezdím v Alpách. Každý týden jsem někde v horách a vyjedu klidně přes 1000 výškových metrů a při sjezdu brzdy člověk používat prostě musí (i proto, že Rakušáci teď skoro v každé vesnici mají radary na 50, a to nejlépe pod kopcem) a bohužel ten malý motor toho moc neubrzdí. Zase na druhou stranu jsem si říkal, že aspoň se tak zbavím té rzi, ale asi holt ne no. Možná taky i daň za to, že jezdím o víkendech a přes týden auto stojí. Ale zase stojí v suché podzemní garáži...No nedá se nic dělat. Budou nové kotouče. Jenom uvažuju, jestli mám zainvestovat do něčeho lepšího nebo vzít originální náhradní díl od Škody. Uvidím, co mi nabídnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Lepší bude co? U Rapida se taky po několika experimentech jeden vrací k origo brzdám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 (editace) před 2 hodinami, Vectrix napsal: Jo, jak jsem psal, jezdím v Alpách. Každý týden jsem někde v horách a vyjedu klidně přes 1000 výškových metrů a při sjezdu brzdy člověk používat prostě musí (i proto, že Rakušáci teď skoro v každé vesnici mají radary na 50, a to nejlépe pod kopcem) a bohužel ten malý motor toho moc neubrzdí. Zase na druhou stranu jsem si říkal, že aspoň se tak zbavím té rzi, ale asi holt ne no. Možná taky i daň za to, že jezdím o víkendech a přes týden auto stojí. Ale zase stojí v suché podzemní garáži...No nedá se nic dělat. Budou nové kotouče. Jenom uvažuju, jestli mám zainvestovat do něčeho lepšího nebo vzít originální náhradní díl od Škody. Uvidím, co mi nabídnou. Tvoje popisované ježdění v Alpách by dle mne odpovídalo míře opotřebení kotoučů. Ale nepíšeš nic o brzdovém obložení ? To si už někdy měnil ? Nechce se mi věřit, že by kotouče byly již sjeté a brzdové obložení by bylo původní ! Pokud tam máš aspoň druhé destičky brzdového obložení, tak by to bylo v pořádku, pokud né, tak je někde něco divně. Určitě se při normálních originálních brzdách nestává, že by kotouč odešel dříve než obložení. Jinak materiál dnešních kotoučů brzd je asi v rámci vnitropodnikového šetření hodně mizerný, co se týče korozivzdornosti (dost se o tom píše v odborných časopisech i na internetu) a i já sám můžu potvrdit. Také ježdění po Alpách a následné celotýdenní stání auta jistě podpoří vznik třeba i hlubší koroze kotoučů, která pak nejde ojezdit. Editováno: 22. Říjen 2019, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Otázka je, jak ty brzdy vypadají, jestli nebude náhodou hlavním problémem ta oxidace :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 před 3 hodinami, Vectrix napsal: Zase na druhou stranu jsem si říkal, že aspoň se tak zbavím té rzi, ale asi holt ne no. jakmile se udělá rezavé mezikruží - nejčastěji z vnitřiní strany, tak už tomu nic nepomůže. Nasvědomí to má přidřený váleček, čepy brzdiče a nebo (nejčastěji) "těsná" destička. Krásně to bývá vidět na válcové brzdě, co mají na STK. Když lehce přibrzdíš, tak je účinek nesouměrný, když na to šlápněš víc, je to OK. Případně to lehce švidrá i bez brždění. Pokud tam to rezavé mezikruží máš, tak se v první řadě musí brzda pořádně rozhýbat a vyčistit dráha destičky. Jinak je to tam zachvíli znova. Je klidně možné, že kotouč ještě není na limitní tloušťce (40 tis. je opravdu málo), dal by se tedy zachránit přesoustružením. To se ale vyplatí jen pokud máš nějakého známého, který ti udělá cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vectrix Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Osobně jsem ty kotouče neviděl, a teď tam mám navíc plecháče se zimákama, tak nevidím vůbec nic. Trochu rzi jsem tam, pamatuju si, přes disky v létě viděl, ale žádná katastrofa. Výměnu destiček si nepamatuju, ale je možné, že jedna loni proběhla. Musel bych se kouknout do faktury. Už jsem objednaný do servisu na 16. prosince. Jezdím s autem každý rok na olej a nějakou malou údržbu, ono se skoro vždycky něco najde. Tak se to prostě vymění. Na záruku to po 40 tis. asi neuhraju, tak holt dám nějakou kačku z vlastního. V protokolu ze servisu to není v kolonce Závada, ale jako předběžné upozornění, tak to zatím neřeším a za měsíc a půl tam budou nové disky a destičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Dobře, tak si to všechno dej vyměnit, jak píšeš, ale nech si jak radí Wittmann, taky překontrolovat ten pohyb a funkčnost čepů brzdového třmenu a pohyb brzdového pístku, zároveň se stavem pryžového ochranného těsnění těch čepů a brzdového pístku. Normálně jim to tam takhle řekni. V servisech jsou někdy kopyta, nebo i na to kašlou a jen mění díly bez rozboru příčiny rychlého opotřebení apod. Prostě chtějí rychle udělat, co požaduje zákazník a vyinkasovat a rychle další na řadu. Pokud poznají tzv. "neználka", tak hodně často takhle vyjebá....jí. Holt poplatné dnešní době a společnosti, která chce hodně peněz, za co nejmíň práce. Samozřejmě není to pravidlo, ale dosti časté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ibe Vloženo 22. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2019 Kolega taky musel měnit při 45tkm má rapida 1.2 tsi 66kw. Dávali u teto motorizace menší kotouče, u mé Fabie jsou o dost větší.. Uvidíme jak douho vydrží, snad dýl než mu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vectrix Vloženo 23. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2019 Díky za rady, @DušanV. Určitě jim řeknu, ať to všechno překontrolují a pokud možno zapíšou do protokolu, abych měl kdyžtak v ruce papír, že to bylo uděláno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baryy Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 Já jsem měnil brzdy nedávno, najeto 81.000 při vymene. Mam 1.2 tsi 81kw. Menil jsem teda pouze zadni, u prednich mi to prijde jeste v pohode, ale je pravda ze ta rez okolo tam je, nicmene podle meho nazoru takova rez nema vliv na nic, ale treba se mylim. Disky prednich brzd jsou na dotyk pomerne hladke, zadne axialni ryhy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 přítomnost rzi mimo destičku je logická a ničemu nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ESkaba Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 (editace) Ahoj, měl bych dotaz. Má FIII style kombi 1,0 TSI 81kW v základu vzadu brzdové kotouče nebo tam jsou bubny? Letošní model. Díky za info Editováno: 15. Listopad 2019, autor: ESkaba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 F3 81kW má stále zadní kotouče, je to tak i ve výpisu a vizualizaci v konfigurátoru. F3 70kW má vzadu standardně bubny, kotouče za příplatek 2000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ESkaba Vloženo 15. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2019 Děkuji za info, věděl jsem že jsou kotouče za příplatek 2000kč, jen jsem nevěděl jestli jsou na 81kW v základu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 16. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 U 81kW jsou zadní kotouče v základu a ještě navíc má 81kW větší přední kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ESkaba Vloženo 16. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2019 Ok, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czab Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 Dobrý den, mám FIII 1,2tsi 66kw + připlacené zadní kotouče. Teď potřebuji udělat komplet brzdy (70tkm). Kde bych byl schopný sehnat čísla dílů, abych mohl správně nakoupit? Nebo existuje prověřený eshop, kde by to šlo podle VIN? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 20. leden 2020 Sdílet Vloženo 20. leden 2020 https://forum.skodahome.cz/topic/129932-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka/ https://www.skoda-dily.cz/online-obchod.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.