osobne Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Nekde to netesni a tim se to zavzdusnuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Vše překontrolováno netěsnost tam není a kapalina neuniká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Na starších autech se mohlo stát, že po uvolnění brzdového pedálu, když se v brzdové soustavě udělá malý podtlak, si to přisrklo trochu vzduchu do zadního brzdového válečku. Ale tam býval jiný typ těsnění a ještě muselo být věkem unavené. Takhle těžko říci, ale problém by měl být u toho kola, z kterého jde při odvzdňušňování vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Ovzdušňují prý všechna kola najednou pomocí nějakého přístroje,který i zároveň při výměně odsává starou kapalinu a posléze se to ovzdušňovalo i po staru to jest kolo po kole a prý je vše v pořádku,tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 Tak tady je vidět jaci "odbornici" pracuji v autorizacích-nevědi co s tim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boleslavák Vloženo 16. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2018 No právě a přitom tomu vozu nic nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 2. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2018 V 7. 4. 2018 na 10:05, horky99 napsal: Přikládám foto zadních brzd po 1 roce a 18 000 km. Při brždění v malé rychlosti vydávají nepříjemný zvuk, jako když o něco drhnou. Rýhy na kotoučích žádné. Krycí plech také ok. Prosmím k té 2 fotce kam jsi dal ten zvedák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zwan Vloženo 28. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2018 Ahojte, dnes jsem preparkovaval auto po te co najelo 60km řidička si na nic nestěžovala. Všimnul jsem si že pokud zastavim a pred tim nez se rozjedu povolim a opet slapnu na brzdu je pedal tuzsi a pri povoleni je slyset zasyčeni. Po rozjezdu je vše ok. Auto brzdi jako vzdy. Nikdy jsem si toho nevšimnul. Na diagnostice neni jedina chyba. Neřešil někdo něco podobného ? Jde 1.2 tsi 66kw czjc Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bunicek Vloženo 28. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2018 Myslím že to je normální, po povolení brzdy dojde vyrovnání tlaku resp. podtlaku v posilovači Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 31. Říjen 2018 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2018 Je to normalni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin_TDi Vloženo 1. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2018 Pro Zvan: mám cca stejný nájezd jako ty a zadní kotouče vypadají a hučí stejně. Je to ostuda u takového auta že se šetří na kvalitě kotoučů a desek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 @Kent: "jedovatost" brzd znamená rychlost nástupu účinku. S výkonností má pramálo společného a svým způsobem příliš jedovaté brzdy mohou být shledány jako závada B/C (z hlavy nevím), kdy nelze plynule odstupňovat jejich účinek. Podstatná je maximální účinnost při rozumné ovládací síle - tj. jsi-li schopen vozidlo uvést do smyku na rovné suché silnici. Cokoli více je zbytečné a v určitých chvílích i nebezpečné. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 2. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2018 Pokud se ti zdá něco s brzdama špatně, v servise si s tím poradí. U nás na firmě je cca půlroční F3 a ta má tedy brzdy doslova jedovatý a strašně mě to štve, v podstatě musím s brzdama pracovat skoro s milimetrovou přesností aby se daly alespoň nějak dávkovat plynule. A malinko jsi přestřelil téma, Rapid má taky své. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 Mne sa tiez zda uz od noveho auta, ze nastup brzdneho ucinku je trochu laxny... vobec by som nepovedal ze brzdy su jedovate... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David. K Vloženo 5. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2018 Dá se nějak dotáhnout kotoučová ruční brzda. Když je povolená tak madlo je volné a poskakuje tak centimetr nahoru úplně na volno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 5. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2018 (editace) Patrně se nevrací páčky ručky na brzdových třmenech. Nebo váznou lana. Je třeba to zkontrolovat - páčky musí být při povolené ručce u výchozích dorazů, resp. ne dále než nějakých 1 - 2 mm od nich. Pokud je tam mezera větší a ty volný krok páky vykompenzuješ tím, že přitáhneš lana, tak vyřadíš z činnosti samostav ručky a brzy se krok páky opět prodlouží jak ubyde obložení brzd. Tady pomůže jen rozhýbání, repas, nebo výměna třmenu. Pokud se ale jen vytáhly lana, tak přitažení je řešení, ale musí být splněno jak jsem psal, vůle páček ručky od výchozích dorazů max 1-2 mm. Editováno: 5. Prosinec 2018, autor: Jarda-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David. K Vloženo 6. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2018 Páčky jsou při povolené ručce u dorazů. Lanovody chodí normálně a nikde nic nedrhne. Auto je rok staré. Je to jako druhé auto v rodině tak toho moc najeto nemá. Vše funguje tak jak má. Akorát ta vůle. Je to výbava Style takže je tam loketní opěrka. Ta bude muset asi jít dolů pokud se chci dostat k lankám. Jak se případně k těm mapinakum dostanu? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 6. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2018 Pokud je to jako u f 2 tak loketka musí pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 7. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2018 Vyber zadny plast a uvidis A jak? Pozri dielensku prirucku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 1.0 TSI 29 tis. km a začaly mi v rychlosti nad 110 km/h vibrovat brzdy při menší rychlosti to jen autem houpe. Už kolem 25 tis. km to po delším stání dělalo hrozné zvuky. Jezdím spíše dálnice, město minimálně a jen sám. Je možné že se koutouče zvlnily? Zadní brzdy jsou věčně neobržděné a při brždění vydávají třecí zvuk. Na Polu mi to do po stání taky při prvním brzdění "dře" ale pak se to obrzdí a cajk, jezdím s oběma autama stejně Polo má 46 tis.km a brzdí ok. Takže si nemyslím, že by to bylo stylem jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 Opotřebení brzdového kotouče je dáno jeho tloušťkou (orientačně podle hranky po obvodu kotouče) a pokud neklesla pod přípistnou mez a nejel jsi zrovna Nürburgring, tak jejich zvlnění považuju za konstrukční vadu/vadu mateiálu. Takže pokud kotouč nevykazuje nadměrné opotřebení a máš najeto 30 kkm, měli by reklamaci uznat. Jinak jde o brzdy, tak bych to raději řešil hned, než to špatně dopadne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 (editace) Příští týden jdu na servis, tak jim řeknu ať na to mrknou, jestli to není vážné. Editováno: 14. Únor 2019, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 Tak koutouče vpředu prý připálené a zvlněné. Doporučena výměna, ale nepadlo nic o akutnosti takové výměny Prý normálka, že se to stává pořád. Mi se to tedy u žádného auta nestalo ještě a to jsem u jiných flekoval do nuly, u minulého služebního dokonce z nějakých 120 na nulu. Jezdím pořád stejně, navíc auta střídám a jiné tím netrpí. Dost mě to štve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 22. Únor 2019 Sdílet Vloženo 22. Únor 2019 Tak pak je otázka, jestli připálení a zvlnění kotoučů je dáno způsobem Tvé jízdy (měly by být také nadměrně opotřebené) nebo jejich nedostatečným dimenzováním (tj. výrobní vada, sami se Ti přiznali, že je to běžná věc, nemáš náhodou známého nějakého znalce s kulatým razítkem???) a nebo nějakou další závadou na brzdovém systému, kdy auto přibržďuje a tím zahřívá kotouče, které se pak snáze zvlní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 22. Únor 2019 Sdílet Vloženo 22. Únor 2019 Nemám, ale jak říkám jezdím aktuálně se 4 auty z koncernu, se všemi stejně a i delší dobu a na žádném nemám problém. Na jedničkové fabce mi brzdy vydržely 100 tis. a více km, respektive kotouče. Destičky jsou prý ok. Brzdy mi drhly už delší dobu, i po jednom, dvou dnech stání už na nich byla vzdušná koroze. A třeba po týdnu stání to vydávalo neskutečné zvuky, ale až tak kolem 28 tis. km to začalo vibrovat při brždění. No musím to pořešit s našim správcem auto parku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.