Únor 15, 20187 r Mohu jen potvrdit slova Habi a Kane. Stejnou informaci mám od svého prodejce. A co je horší, že ani všichni technici v servisu nejsou zevrubně seznámeni s vozy, které např. přijímají do opravy.
Únor 18, 20187 r Na RS bych se představoval minimálně 1.4Tsi 110kW, ta R5 1.4Tsi 92kW je totiž k smíchu.
Únor 18, 20187 r Mám takový tušení,že si normální zákazník nebude moci silnější motor objednat,škoda,vymyslely to chytré hlavy v ŠA.Myslím,že pro fabryku,by určitě nebyl problém auto poskládat podle přání kupujícího,ale prostě to neudělají,je pro ně lepší chrlit auta jen podle jejich verzí.
Únor 18, 20187 r Každá specifikace musí mít nějaké blbé testy a každý blbý test něco stojí. Když dají 2 výkonostní verze do maloobjemovýho modelu (což by Fabia 3 s 1.4tsi byla) tak se to automobilce nevyplatí. Ty testy se myslím týkají homologace v závislosti na vypouštění CO2. Co bylo pro mě překvapením tak i různý velikosti kol musí mít svoji homologaci, protože čím větší a širší kolo tím větší spotřeba a s tím i vyšší vypouštění CO2. Já to píšu strašně zjednodušeně, protože jsem to nijak víc nezkoumal, tak snad nepíšu moc z cesty Pokud někomu chybí 18kW, může si to nechat navýšit u nějakýho “odborníka” na chip.
Únor 19, 20187 r sandál: Clovece, ty jsi solidne mimo. 1) SKODA/VW koncern sklada z pohledu dostupnych priplatkovych vybav auta do znacne miry podle prani zakaznika. Ukaz mi jineho vyrobce (stejne cenove kategorie), ktery ma tak volny vyber options. 2) z pohledu motorizaci se samozrejme o takovou komplexitu jednat nemuze. Duvodu je hromada. A tim bych to ukoncil.
Únor 19, 20187 r Ten photoshop je technicky prevedeny dost dobre, ale tak brutalne agresivne tvary by sa mi k malemu autu nehodili. Celkovo sa ten design aut stava strasne agresivny, dravy, clovek aby sa zlakol maleho Yarisa
Únor 19, 20187 r @Cjoctavian kazdemu podla chuti... niekomu sa to paci inemu nie. preco by male auto nemohlo mat dravy vzhlad?
Únor 19, 20187 r To som len konstatoval, aky je trend...Ta FRS by bola oproti tomuto len slaby odvar Upraveno Únor 19, 20187 r od Cjoctavian
Únor 19, 20187 r Inak 1.0 TSI malo mat po facelifte vykon 85kW, a ma nadalej 81kW. Ja asi po zabehu pojdem do upravy "mapy" na 85kW, motor aj DSG7 su na to dimenzovane, kedze to maju tak aj nastavene z fabriky v inych modeloch.
Únor 19, 20187 r Plete si motory ve Fabii a Rapidech, s motorama v OIII., Karoqu a dalsich koncernech na jine podvozkove platforme Nejenom ze jsou tyto motory jinak zprevodovany, ale maji i trochu jine parametry a prubehy vykonu. Takze jenom o nejakej ,,chipu" ve fabrice to rozhodne neni.
Únor 20, 20187 r Lukason: aby sme v tom mali jasno - sprevodovanie je ine v kazdom modeli, o tom netreba debatovat, ale motor CHZC ma 81kW aj v iných modeloch VW group, a CHZD ma 85kW. Je mozne, ze je tam aj nejaka HW zmena medzi CHZC a CHZD, ale je to malo pravdepodobne. HW rozdiely su pri motore CHZB 1.0TSI 70kW. Napr. rozdiel pri 1.0 MPI medzi 44kW (CHYA) a 55kW (CHYB) je dany iba SW upravou - co bola oficialna info aj priamo v materiáloch pre zakaznikov od Skoda Auto. Poreferujem, ked budem mat upravu na 85kW / 220NM hotovu. Kvoli tomu som chcel DSG, aby tam bola rezerva do 250NM, man. prevodovky zvladaju iba do 200NM. K tomu faceliftu, takze sa rozhodli tam dat motor naladeny na 81kW + filter pevnych castic. Takze to vidim skor na politicke rozhodnutie v ramci VW group, resp. emisie (nieco na sposob, mozte mat Octaviu RS 2.0TSI, ale Fabia musi zostat na 81kW, aby sme sa vosli do dani za CO2).
Únor 20, 20187 r MilanHos: ak by to fabie dali 1.4 TSI 110kW, musia ist dopredu aj dozadu vacsie kotuce, a tam by asi narazili na rozmer diskov, takze tych zmien by tam museli urobit viac, mozno inak naladit ESP aj podvozok. DSG7 by zvladala v pohode 250NM u tohto motora, takze prevodovka to nelimituje.
Únor 20, 20187 r @neo77 Ibiza v minulé generaci mohla mít i 2.0 TSI 105kW, takže brzdy problém nebudou, stejně tak Polo nabízelo v minulé generaci výkonnější motory. Ale jde o to, že se to prostě nevyplatí dělat. Dnes už jsou jiné emisní limity atd. takže by museli upravit nový motor na použití na platformě Fabie, pak naladit věci s tím související atd. (Prostě to není "plug & play"). A to vše stojí peníze. A kdo si koupí Fabii s cenou přes půl miliónu? Už u R5 se tady objevovali hlasy, že je to drahé, a to to stojí téměř stejně jak shodně vybavené 1.0 TSI DSG... Prostě se to ŠA nevyplatí a koncern ŠA prostě nedovolí vyrábět model který by "dotovali" (navíc by to kanibalizovalo Polo GTI, takže těch peněz by nebylo "zas tak málo"...). A upřímně, 95% stačí bohatě i těch 81kW z toho litru (resp 1.2 dříve)... Ten zbytek se musí bohužel poohlídnout jinde než u Fabie. Ale tak to bohužel je a asi s tím mnoho neuděláme
Únor 20, 20187 r @neo 75 neverim, ze ŠA naladilo vykon v 1.0TSi 81kW na zvladnutelny strop a to 200NM. Urcite tam neaka rezerva bude.
Únor 28, 20187 r On 20. 2. 2018 at 0:07 PM, neo77 said: Lukason: aby sme v tom mali jasno - sprevodovanie je ine v kazdom modeli, o tom netreba debatovat, ale motor CHZC ma 81kW aj v iných modeloch VW group, a CHZD ma 85kW. Je mozne, ze je tam aj nejaka HW zmena medzi CHZC a CHZD, ale je to malo pravdepodobne. HW rozdiely su pri motore CHZB 1.0TSI 70kW. Napr. rozdiel pri 1.0 MPI medzi 44kW (CHYA) a 55kW (CHYB) je dany iba SW upravou - co bola oficialna info aj priamo v materiáloch pre zakaznikov od Skoda Auto. Poreferujem, ked budem mat upravu na 85kW / 220NM hotovu. Kvoli tomu som chcel DSG, aby tam bola rezerva do 250NM, man. prevodovky zvladaju iba do 200NM. K tomu faceliftu, takze sa rozhodli tam dat motor naladeny na 81kW + filter pevnych castic. Takze to vidim skor na politicke rozhodnutie v ramci VW group, resp. emisie (nieco na sposob, mozte mat Octaviu RS 2.0TSI, ale Fabia musi zostat na 81kW, aby sme sa vosli do dani za CO2). zaujimave porovnanie
Březen 1, 20187 r On 20. 2. 2018 at 10:16 PM, _Denis_ said: Oficiálně vše nad 205Nm zkracuje životnost, zvládne toho málo. nad 205NM nezvlada motor alebo prevodovka? takze je to naladene na maximum aj z pohladu motora?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.