oct Vloženo 15. Únor 2018 Sdílet Vloženo 15. Únor 2018 Mohu jen potvrdit slova Habi a Kane. Stejnou informaci mám od svého prodejce. A co je horší, že ani všichni technici v servisu nejsou zevrubně seznámeni s vozy, které např. přijímají do opravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 15. Únor 2018 Sdílet Vloženo 15. Únor 2018 To je mnohem horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RDMBR Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 to by šlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Moc hezký auto,chtěl bych vidět Fabii III RS facelift s litrovým tříválcem.... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitrsman Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Na RS bych se představoval minimálně 1.4Tsi 110kW, ta R5 1.4Tsi 92kW je totiž k smíchu. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Mám takový tušení,že si normální zákazník nebude moci silnější motor objednat,škoda,vymyslely to chytré hlavy v ŠA.Myslím,že pro fabryku,by určitě nebyl problém auto poskládat podle přání kupujícího,ale prostě to neudělají,je pro ně lepší chrlit auta jen podle jejich verzí. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 18. Únor 2018 Sdílet Vloženo 18. Únor 2018 Každá specifikace musí mít nějaké blbé testy a každý blbý test něco stojí. Když dají 2 výkonostní verze do maloobjemovýho modelu (což by Fabia 3 s 1.4tsi byla) tak se to automobilce nevyplatí. Ty testy se myslím týkají homologace v závislosti na vypouštění CO2. Co bylo pro mě překvapením tak i různý velikosti kol musí mít svoji homologaci, protože čím větší a širší kolo tím větší spotřeba a s tím i vyšší vypouštění CO2. Já to píšu strašně zjednodušeně, protože jsem to nijak víc nezkoumal, tak snad nepíšu moc z cesty Pokud někomu chybí 18kW, může si to nechat navýšit u nějakýho “odborníka” na chip. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 sandál: Clovece, ty jsi solidne mimo. 1) SKODA/VW koncern sklada z pohledu dostupnych priplatkovych vybav auta do znacne miry podle prani zakaznika. Ukaz mi jineho vyrobce (stejne cenove kategorie), ktery ma tak volny vyber options. 2) z pohledu motorizaci se samozrejme o takovou komplexitu jednat nemuze. Duvodu je hromada. A tim bych to ukoncil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 Ten photoshop je technicky prevedeny dost dobre, ale tak brutalne agresivne tvary by sa mi k malemu autu nehodili. Celkovo sa ten design aut stava strasne agresivny, dravy, clovek aby sa zlakol maleho Yarisa 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 ..a to ešte zabudli dorobiť mračítka! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 @Cjoctavian kazdemu podla chuti... niekomu sa to paci inemu nie. preco by male auto nemohlo mat dravy vzhlad? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 (editace) To som len konstatoval, aky je trend...Ta FRS by bola oproti tomuto len slaby odvar Editováno: 19. Únor 2018, autor: Cjoctavian 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo77 Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 Inak 1.0 TSI malo mat po facelifte vykon 85kW, a ma nadalej 81kW. Ja asi po zabehu pojdem do upravy "mapy" na 85kW, motor aj DSG7 su na to dimenzovane, kedze to maju tak aj nastavene z fabriky v inych modeloch. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 to je politika VW group... a ist na chip kvoli 4kW? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 19. Únor 2018 Sdílet Vloženo 19. Únor 2018 Plete si motory ve Fabii a Rapidech, s motorama v OIII., Karoqu a dalsich koncernech na jine podvozkove platforme Nejenom ze jsou tyto motory jinak zprevodovany, ale maji i trochu jine parametry a prubehy vykonu. Takze jenom o nejakej ,,chipu" ve fabrice to rozhodne neni. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo77 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 Lukason: aby sme v tom mali jasno - sprevodovanie je ine v kazdom modeli, o tom netreba debatovat, ale motor CHZC ma 81kW aj v iných modeloch VW group, a CHZD ma 85kW. Je mozne, ze je tam aj nejaka HW zmena medzi CHZC a CHZD, ale je to malo pravdepodobne. HW rozdiely su pri motore CHZB 1.0TSI 70kW. Napr. rozdiel pri 1.0 MPI medzi 44kW (CHYA) a 55kW (CHYB) je dany iba SW upravou - co bola oficialna info aj priamo v materiáloch pre zakaznikov od Skoda Auto. Poreferujem, ked budem mat upravu na 85kW / 220NM hotovu. Kvoli tomu som chcel DSG, aby tam bola rezerva do 250NM, man. prevodovky zvladaju iba do 200NM. K tomu faceliftu, takze sa rozhodli tam dat motor naladeny na 81kW + filter pevnych castic. Takze to vidim skor na politicke rozhodnutie v ramci VW group, resp. emisie (nieco na sposob, mozte mat Octaviu RS 2.0TSI, ale Fabia musi zostat na 81kW, aby sme sa vosli do dani za CO2). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo77 Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 MilanHos: ak by to fabie dali 1.4 TSI 110kW, musia ist dopredu aj dozadu vacsie kotuce, a tam by asi narazili na rozmer diskov, takze tych zmien by tam museli urobit viac, mozno inak naladit ESP aj podvozok. DSG7 by zvladala v pohode 250NM u tohto motora, takze prevodovka to nelimituje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 @neo77 Ibiza v minulé generaci mohla mít i 2.0 TSI 105kW, takže brzdy problém nebudou, stejně tak Polo nabízelo v minulé generaci výkonnější motory. Ale jde o to, že se to prostě nevyplatí dělat. Dnes už jsou jiné emisní limity atd. takže by museli upravit nový motor na použití na platformě Fabie, pak naladit věci s tím související atd. (Prostě to není "plug & play"). A to vše stojí peníze. A kdo si koupí Fabii s cenou přes půl miliónu? Už u R5 se tady objevovali hlasy, že je to drahé, a to to stojí téměř stejně jak shodně vybavené 1.0 TSI DSG... Prostě se to ŠA nevyplatí a koncern ŠA prostě nedovolí vyrábět model který by "dotovali" (navíc by to kanibalizovalo Polo GTI, takže těch peněz by nebylo "zas tak málo"...). A upřímně, 95% stačí bohatě i těch 81kW z toho litru (resp 1.2 dříve)... Ten zbytek se musí bohužel poohlídnout jinde než u Fabie. Ale tak to bohužel je a asi s tím mnoho neuděláme 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 @neo 75 neverim, ze ŠA naladilo vykon v 1.0TSi 81kW na zvladnutelny strop a to 200NM. Urcite tam neaka rezerva bude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. Únor 2018 Sdílet Vloženo 20. Únor 2018 Oficiálně vše nad 205Nm zkracuje životnost, zvládne toho málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lumpo Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 Beztak ten litr ma v serii 85kw uz z vyroby... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 27. Únor 2018 Sdílet Vloženo 27. Únor 2018 Polo, Ibiza, Octavia atd. by jej mít neměli, zatím jej má Up! GTI s 1.0 TSI 85kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 On 20. 2. 2018 at 0:07 PM, neo77 said: Lukason: aby sme v tom mali jasno - sprevodovanie je ine v kazdom modeli, o tom netreba debatovat, ale motor CHZC ma 81kW aj v iných modeloch VW group, a CHZD ma 85kW. Je mozne, ze je tam aj nejaka HW zmena medzi CHZC a CHZD, ale je to malo pravdepodobne. HW rozdiely su pri motore CHZB 1.0TSI 70kW. Napr. rozdiel pri 1.0 MPI medzi 44kW (CHYA) a 55kW (CHYB) je dany iba SW upravou - co bola oficialna info aj priamo v materiáloch pre zakaznikov od Skoda Auto. Poreferujem, ked budem mat upravu na 85kW / 220NM hotovu. Kvoli tomu som chcel DSG, aby tam bola rezerva do 250NM, man. prevodovky zvladaju iba do 200NM. K tomu faceliftu, takze sa rozhodli tam dat motor naladeny na 81kW + filter pevnych castic. Takze to vidim skor na politicke rozhodnutie v ramci VW group, resp. emisie (nieco na sposob, mozte mat Octaviu RS 2.0TSI, ale Fabia musi zostat na 81kW, aby sme sa vosli do dani za CO2). zaujimave porovnanie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo77 Vloženo 1. Březen 2018 Sdílet Vloženo 1. Březen 2018 On 20. 2. 2018 at 10:16 PM, _Denis_ said: Oficiálně vše nad 205Nm zkracuje životnost, zvládne toho málo. nad 205NM nezvlada motor alebo prevodovka? takze je to naladene na maximum aj z pohladu motora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 1. Březen 2018 Sdílet Vloženo 1. Březen 2018 Převodovka, motor by zvládl i více, ačkoli limitující je malé turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.