Přejít na obsah

Výměna čelního okna


Tomas427

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Když jsem si zařizoval Allianz tak mě pán řekl, že se to vstahuje i na panoramatickou střechu, ale to bych si musel zvolit samozřejmě vyšší limit jak 10 000. Při zařizování Škofinu zase prodejce říkal že panorama je součást karoserie a nespadá to do pojištění skel. 

A nezaregistroval jsem, že by pojištění skla bylo omezený pojistným obdobím. 

A teďka má pro rok 2019 Allianz nový typ pojištění, jsem zvědavej jak to pohne s cenou oproti tomu starýmu typu “platíš kolik najedeš”. Asi to pro ně nevycházelo dostatečně ziskově. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@epo Hm, neoriginál. Taky ho mám a podruhý už se nenechám napálit pojišťovnou (dali nabídku na "levnou" opravnu, což jsem v domnění "profesionality" (alespoň dle reklamy) neodmítnul.) Každej, kdo to auto uvidí, bude vědět, že sklo je neorigo. Za 2 roky tam mám tak půlku vrypů a důlků, co na origu 9 let. Neorigo servis dostal vydělat a pojišťovna si mne ruce, že utratila jen asi 6 tis. Být to v autorizáku, tak je to 1,5-2násobek. A ještě jsem to musel reklamovat, protože mi rozpojili hadičky ostřikovačů dementi. O nespasování plastů (jednou díra centimetr, jednou škvírka) ani nemluvim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak například kooperativa to má takhle.20190309_094229.thumb.jpg.c3b8d6a909ed662253b610a05fefcc38.jpg

S tím neoriginalnim oknem je to normální pokud to dělá firma co se zabývá pouze výměnou skel. Hlavně to je kvůli tomu, že lidi mají nízký limit např. 5000,- a ten samozřejmě na orig.okno nestačí. Ale pokud máte limit který postačí na orig.okno tak je stačí na tuto skutečnost upozornit a nebo okno měnit v autorizovaném servisu.

Může nastat problém, že na vozidle máte třeba i chybou servisu již neorig.okno (bez loga výrobce) a pojišťovna v případě jeho rozbití už nemusí proplatit orig. Okno i když na to máte limit, protože si samozřejmě fotí logo okna kde nebude výrobce např. Znak Škoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, michal2009 napsal:

Zatím se platí u Allianz podle nájezdu stále.

Jojo zatím jo a dokud si stávající zákazníci nebudou zařizovat smlouvu novou tak budou mít stále model s nájezdem. Já se bojím, že těsně překročím 20K(15 za 3/4 roku) za rok tak si nechám pojištění přepočítat jestli vyjde levněji nové nebo staré s vyšším nájezdem. Ono tam nad 20K už nejsou žádné % k dobru. Zatím píšou že nový typ pojištění je pouze po konzultaci s pojišťovákem. 

 

@bouchyono i současná originální skla oproti těm originálním před 10 lety nejsou tak odolná. Taťka na F1 má od 2001 stále original z výroby bez výrazných škrábanců od stěračů a důlků (nijak se o to nestará). Já tenkrát na F2 měnil 2x a sklo bylo vždy original(ale jak půjdu k autu tak si raději to poslední ověřím) a vždy se na nich zachvíli objevily škrábance. Bylo to i na původním z fabriky, vlasně jsem byl rád že konečně oproti slunku neuvidím ty rýhy. Každopádně třeba šutr je hlavně o štěstí, ale i ty menší udělají na novém skle více škody co na těch starších sklech. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam pocit, ze bud mam nebetycnou smulu, nebo ty skla jsou nejaky mekky:(. Vcera cestou z Brna nekde mezi Pustimeri a Prostejovem dalsi sutr a dalsi dira. tentokrat vice doleva ke dverim ridice a nize. Zatim obe diry drzi a nerozjizdi se, takze premyslim co s tim.

Jinak limit na rok. To jsem vychazel z predchozich zkusenosti na FII. Ted jsem se dival a v dokladu o pojisteni je limit na jednu pojistnou udalost. Tak uvidim. Prijde mi to divne, ze by to bylo takto volne. to musi byt pro pojistovny docela ztratne. Zaplatim rocne 1000Kc za pripojisteni a menil bych skla jak na "bezicim pasu".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Predtim jsem mel 2x origo a vydrzelo kazde 2 roky. A az to auto budu prodavat? To uz bude mit tolik najeto, ze nejake menene sklo bude uplne burt. Mam limit na skla 10k, ale ani se neptali. Kontakt na servis jsem dostal pres pojistovnu (Koop) a nechtel jsem s tim mit vic prace, nez pristavit auto a zase si ho odvezt... To auto pro me neni srdcovka ani zadna lestenka, ale dopravni prostredek, aby muselo byt vsechno tiptop jak u E92 COUPE ;-) Jo, znamku mi nalepili rovne :-D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Já jsem pro změnu až po 2 letech zjistil (vlastně zjistil to technik na emisích před STK), že nemám na čelním skle výřez pro VIN. Dle štítku bylo měněno v roce 2019, ostatní skla jsou z výroby auta 2017. Vůbec jsem netušil, že by se dělaly čelní okna na F3 bez toho výřezu na VIN, když ten VIN je tam už z výroby,ale evidentně tomu tak není :-)

 

IMG_20210909_121112.jpg

IMG_20210909_121306.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...