JiVi Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Rozvody mechanik nastavil a stále je to rozcasovane, asi to opravdu vypadá na ty písty :-( pokud to nastavil , tak to nemuze byt "rozcasovane" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Tak já nechci rýpat, ale jako první věc bych asi vyměnil mechanika 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 možná je to jen špatná doktorova interpretace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 Už to zle začalo ako sa otvoril ten motor. To kto videl takyto postup že najprv sa da dole horne veko motora však popreskakuje časovanie potom si jeleň z toho. To aspoň dajaku literaturu naštudovať a potom začať rozoberať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Duben 2016 Sdílet Vloženo 28. Duben 2016 To je lacnejšie takto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 30. Duben 2016 Sdílet Vloženo 30. Duben 2016 Tady máš fotky aspoň ať víš jak to vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 1. Květen 2016 Sdílet Vloženo 1. Květen 2016 Nebylo by lepší vyměnit motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 2. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Samozřejmě jsem se špatně vyjádřil, po nastavení rozvodů byl motor stále bez komprese... Takže se zkontrolovali sací ventily a ty jsou všechny KO. Takže jde teď hlava na rovnání. A budu potřebovat sehnat tyto díly: - Nové sací ventily - Nové těsnění pod hlavu - Nová gufírka ventilů - nové gufero klikové hřídele Můžete mi prosím poradit, kde nejlevněji tyto díly sehnat? A případně, jestli je potřeba dát origo díl? Díky. Adam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 2. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 (editace) No hlava už je sundaná a je na rovnání...Výfukový prý vypadají dobře, jen se musí nově přebrousit, na překroužkování pístů to prý není, vypadají dobře... Editováno: 2. Květen 2016, autor: The_DoctoR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 2. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Teď nevím, kde zjistit ty kody těch dílů na můj motor Fabia II 1,2 HTP 51KW? :-/ PS: Kamarád mi radí i vyměnit nové šrouby do hlavy motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 tak co se týče čísel dílů, je dobré napsat sem http://forum.skodahome.cz/topic/129932-zji%C5%A1%C5%A5ov%C3%A1n%C3%AD-%C4%8D%C3%ADsel-d%C3%ADl%C5%AF-etka/ tam ti to někdo z ETKY vyjede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese. Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy. Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 ..taky je to motor velikostne tak do wartburga.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 2. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Našel jsem něco na CC-autodíly, pokud jsem dobře hledal? Gufera ventilů: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-driku-ventilu-1 Těsnění pod hlavu: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-hlavy-valcu-7 Gufero klikové hřídele: http://www.cc-autodily.cz/gufero-zad-vika-motoru-1_1 Za boha nemůžu najít sací ventily na Fabia 2 1,2 HTP 51Kw, tady je taky nemají? http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=ventil+sac%C3%AD+fabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/036109601ad-saci-ventil-it-7312.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese. Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy. Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10 Cosby, 6V nebo 12V? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Tohle je 12V.Ale 6V jsou na tom stejně.Už se jeden chystá na GO :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 ale poměrově to vychází více v neprospěch 6V, ne? edit: teď se dívám na tu druhou fotku, že je nalévací hrdlo pro kaplinu do ostřikovačů vlevo, stejně jako je vyrovnávací nádržka, co to je za Fábuli??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 6V mají větší problémy s hlavy ale důvody jsou všeobecně známy . Jinak tohle je klasika Fabie 1.2 12V myslím 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The_DoctoR Vloženo 2. Květen 2016 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Ty důvody jsou prosím jaké? Italské sací ventily? Máte s nimi zkušenost? :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Jaké??Pořád stejné.Díky katu hned u hlavy a krátkých jízdách se zanáší,pak vznikají vysoké teploty a podpalují se ventily. U těchto motorů pomůže z 90% hodit kat dolů.Pár krát jsme to už dělali a po opravě už nikdy problém.Pokud někdo praví hlavu a neudělá pořádek s katem,je problém za chvíli opět na světě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej Tady mně něco nesedí. Pokud se zvýší komprese, tak nad pístem a pak by měl tlak naopak olej z mezery mezi pístem a válcem vytlačovat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 McMatěj, neřeš směr, je to praxe zdejších mechošů, Hubo44 by ti mohl vyprávět jak se po GO hlavy u motoru s vyšším nájezdem, pokud se kašle na překroužkování, razantně zvýší spoteba oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 2. Květen 2016 Sdílet Vloženo 2. Květen 2016 Když jsou kroužky KO komprese jde do kytek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.