Přejít na obsah

Problémy s motorem 1.2 HTP


The_DoctoR

Doporučené příspěvky

Samozřejmě jsem se špatně vyjádřil, po nastavení rozvodů byl motor stále bez komprese...

Takže se zkontrolovali sací ventily a ty jsou všechny KO. Takže jde teď hlava na rovnání. A budu potřebovat sehnat tyto díly:

- Nové sací ventily

- Nové těsnění pod hlavu

- Nová gufírka ventilů

- nové gufero klikové hřídele

 

Můžete mi prosím poradit, kde nejlevněji tyto díly sehnat? A případně, jestli je potřeba dát origo díl? Díky. Adam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese.

Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy.

Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10

post-128-0-67721300-1462176320_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem něco na CC-autodíly, pokud jsem dobře hledal?

Gufera ventilů: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-driku-ventilu-1

Těsnění pod hlavu: http://www.cc-autodily.cz/tesneni-hlavy-valcu-7

Gufero klikové hřídele: http://www.cc-autodily.cz/gufero-zad-vika-motoru-1_1

 

Za boha nemůžu najít sací ventily na Fabia 2 1,2 HTP 51Kw, tady je taky nemají? http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=ventil+sac%C3%AD+fabia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna dáváme jeden motor po GO do Fabie.Najeto 240.000,neskutečná spotřeba oleje.Motor-2 válec bez komprese.

Nové pístní kroužky,nové šálky na klice,GO hlavy.Večer už bude vrčet.Je to neskutečné,kolik Fábií s tím má problémy.

Když bych to spočítal,tak jsem jich tu měli za poslední půl rok asi 10

Cosby, 6V nebo 12V?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaké??Pořád stejné.Díky katu hned u hlavy a krátkých jízdách se zanáší,pak vznikají vysoké teploty a podpalují se ventily.

U těchto motorů pomůže z 90% hodit kat dolů.Pár krát jsme to už dělali a po opravě už nikdy problém.Pokud někdo praví hlavu a neudělá pořádek s katem,je problém za chvíli opět na světě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budete měnit jen sací? ... bych řekl, že jak sundáte hlavu, bude realita jiná ... a pozor taky na to, na co upozorňuje Hubo44, jelikož píšeš najeto 215t km, tak to bude chtít i překroužkovat, bo se zvýšením komprese, se ti bude přes staré kroužky tlačit olej a začne to nehorázně žrát olej

Tady mně něco nesedí. Pokud se zvýší komprese, tak nad pístem a pak by měl tlak naopak olej z mezery mezi pístem a válcem vytlačovat, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...