Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Slusna palka. [emoji15]

  • 4 měsíce později...

Tak jen také potvrzuji: po zjištění v létě mě minulý měsíc vyměnili komplet všechny 4 dveře (včetně lišt, těsnění) - koroze z důvodu asi chybného (tvrdého) těsnění. ŠKODA Auto dává na tuto vadu prodlouženou záruku 5 let. Mohu potvrdit, záruka mi běží od 3/2012. Takže jsem neplatil nic, cena by byla určitě přes 80 tis. Kč.

Při té příležitosti mě "ukecali" a už mám upravený sw v rámci Dieselgate. Zatím žádný rozdíl nepozoruji, ale to je spíš do sekce Motor.

Tak koroze se objevila ve kterých místech? Nemáš nafoceno?

Nafoceno nemám. Ale bylo to u všech dveří v pravém dolním rohu (tj. v rohu dole ve směru, kde je klika) a pak ještě trochu ne té hraně, kde se zavírá. Na pohled nepatrné, ale prý se to pak trochu rozrůstalo, že vyhodnotili, že nemá ceno přebrušovat a opravovat, ale všechny vyměnili. Trvalo to 3 týdny, asi to museli konzultovat a nechat si potvrdit automobilkou.

Taky se přidávám. Všechny 4 dveře měněny v rámci reklamace koroze pod gumou. Krásná práce. Trefili i odstín na autě z roku 2011. Gumy nove konstrukce a prý by už to nemělo reznout.  Při reklamaci nadstandardní přístup a to jsem auto koupil jinde.

Ano, na korozi je asi 10 nebo 12 let. Ale možná ne na kompletní výměnu dveří včetně lišt a i toho tvrdého těsnění (které to údajně způsobovalo).

Jinak se přidávám, přístup v autoservisu perfektní, vlastně mi před létem na tu korozi sami upozornili. A odstín z r. 2011 trefili také OK :-)

před 8 hodinami, Jirka67 napsal:

Ano, na korozi je asi 10 nebo 12 let. Ale možná ne na kompletní výměnu dveří včetně lišt a i toho tvrdého těsnění (které to údajně způsobovalo).

Jinak se přidávám, přístup v autoservisu perfektní, vlastně mi před létem na tu korozi sami upozornili. A odstín z r. 2011 trefili také OK :-)

tak oni to musi vymenit i listy dat nove atd patri to k tomu ukonu,me jedny dvere jenom lakovaly tri nove,je to na posouzeni technika

Tak doufam, ze u Yetiho, co ho mam teprve objednaneho, uz takove problemy s tesnenim a korozi dveri nebudou.

před 3 hodinami, osobne napsal:

Tak doufam, ze u Yetiho, co ho mam teprve objednaneho, uz takove problemy s tesnenim a korozi dveri nebudou.

myslim ze budou,mel sem te v praci 2015ku a byla taky chycena

2015ku myslíš modelový rok 2015? Já mám mít MR 2017 a mají ho dodat přibližně v únoru 2017. To mě neříkej, že tu korozi dveří někde pod lištou a tvrdým těsněním do té doby nevyřeší?

Nevyřeší.

  • 3 týdny později...

Bylo by dobré, pokud někomu rezaví dveře,tak to prosím konečně někdo nafoťte ať to konkrétně vidí všichni.

to ti nafoti technik,nebo jako chces rict kde se mas podivat?

Nějaké fotky dveří s korozí jsou postnuté v jiném threadu: http://forum.skodahome.cz/topic/102604-pravé-predné-dvere-chytá-korózia/?page=2 . Jenže to je dle mě jasně viditelná koroze na jiných vnějších místech, než je tu popisováno, že by to mělo být ukryto pod nějakým tvrdým těsněním. Také jsem zcela nepochopil, pod jakým těsněním kde by to mělo být, ale možná to je jen tím, že můj Yeti ještě nebyl vyroben, je teprve objednán, takže nemůžu konkrétně prozkoumat, jaké má kde u dveří tvrdé těsnění.

Upraveno od osobne

OSOBNE -    to přesně pochopil, ( jednoduše abych věděl kde to čekat).

Tak třeba například těsnění B-slouku na zadních dveřích(když se otevřou přední dveře tak těsnění jde ze zadních dveří lehce odehnout).

Takhle pěkně mi to vyhnilo, pod tím se to zažralo do laku a rezlo a rezlo...ale tenhle případ by se už nových modelů snad neměl týkat, těsnění už je tam nějaký vylepšený

 CAM00005.jpg

 

Plus teď jsem objevil další místo koroze...opět na zadních dveřích v místě kde končí těsnění. Fotka je mizerná tak jen pro představu místa

dvere.JPG

  • 1 měsíc později...

Tak i mně se objevila (tedy pozoroval jsem ji již delší dobu, ale zatím to bylo v únosných mezích) rez na dveřích. Zatím vše je pod tou plastovou podélnou lištou na boku dveří, jak na předních tak i na zadních dveřích. Řekl bych, že 80% je způsobeno odlétavajícími kamínky, kdy kamínek vysekne do laku dirku kolem, které se to začne rozlézat. Zbytek je pak v rohách a lemech dveří, jak popisovali někteří z Vás. Bohužel solí letošní zimy došlo k výraznému zhoršení koroze a budu ji muset začít nějak řešit. Jelikož se jedná o auto z r.v. 2010, které jsem zakoupil již jako čtyřleté (bez té čtyřleté záruky), tak předpokládám, že se mi asi ve škodovce s reklamací na tuto závadu vysmějou? Nebo už jste to někdo zkoušel s podobně starým autem? Takže beru horší variantu, že si to budu muset nechat opravit za vlastní. Variantu výměny celých dveří za své jsem zamítl. A tak, pokud to bude technicky možné, bych chtěl nechat stříknout jenom tu část od té plastové lišty dolu. A říkám si, že lišta by mohla ten přechod skrýt. Do budoucna pak uvažuji (abych neměl podobné starosti) o zakoupení ochranné krycí folie na spodní část dveří. Nemáte někdo s touto variantou zkušenosti? Zatím pouze sháním informace a přeptat jsem se ještě nikde nebyl, chci to řešit až na jaře.

pokud mas servisku radne vedenou tak ti reklamaci uznaji bez problemu

Jak už tady je vícekrát napsáno, NENI to od kaminků, ale špatným plechem, který používal údajně dodavatel na výrobu dveří. Objevuje se prorerivěni zevnitř dveří na plochách, ale hlavně na částech pertlování dveří vespod a částečně i ve svislém pertlu zadnich dveří na straně pantu a předních pod zámkem. Mě provedli po dvou letech výměnu obojích pravých dveří a ted čekam s levejma. Barva se jim zdařila, celkově cena výměny s s plastama cca 80tis.

Do měsíce dám vědět jak jsem dopadl dál.

  • 3 týdny později...

tak se to trochu protahlo, ale dneska jsem si prevzal auto s dalsima novejma dverma, tedy uz všechny ctyri, barva model 2012, hneda metal. taky luxus, všechny novy plasty i ty co jsem tam na sloupkach navíc,  udajne uz mají nového dodavatele na dveře, tak snad uz vpohode, radsi uz nic dal nebudu hledat

  • 1 rok později...

Mne se nejvic libi ty reakce tech atorizovanych dealeru: meli jsme spatneho dodavatele, tedka uz je vse v poradku nebo rozpadl se Vam diferak? No to snad ne, tak takovy pripad jsme tu jeste nemeli, jste fakt prvni, atd. atd. Maj to "Lingo" pekne nastudovany.

Rezati mit to taky samozrejme, r.v.2010. Myslim si, ze to neni kvuli plechu, ale kvuli tomu, ze skodovka nelakuje poradne. Mam totiz Yetaky dva, manzelka ma 2013 a tam uz te barvy zespoda je vic a tim padem to nerezne. Dalsi vec je taky asi ta, ze uz vim na co si mam dat pozor a kdyz to manzelce umyju (rucne), tak potom dvere zespoda take umyju (od soli hlavne v zime), utru a necham poradne vyschnout, tedy nezaviram dvere par hodin po umyti.

Vubec je te barvy na tom aute mizerne malo, od kaminku je kapota cela znicena..... sskoda Sskoda :-)

Jo, jinak zavad na Yetakach je plno: 2010 - EGR se ozyval uz pri 35tisKm, Dvouhmota se rozpadla pri 44tisKm, pak jedno predni pero, pak druhe.

Manzelka je na tom lepe r.v. 2013 - EGR - 50tis.Km, zatim to je vsechno.

Dobra rada pro vsechny Yetaky, aby Vam nerezately zadni disky, tak obcas zatahnete pri jizde s kopce dolu rucni brzdu - jemne samozrejme, ne jako prase na plny pecky! Zadni disk se Vam trochu ocisti.... jeste lepsi je to pri couvani. Pak disky nebudete muset tak brzo menit. U novych aut s el.rucni brzdou uz todleto asi nejde. To je vyhoda tech aut v plny palbe. To si kupuji holt jen lidi co tomu nerozumi nebo ti, kterym na penezich nezalezi.

  • 1 měsíc později...

Mne tiež začali dvere lenže ja už nevyreklamujem :/ .. len pre info že tie dvere naozaj asi vždy začnú, ako ked začne lavy predny blatnik na pasate starom .. Karambit predaj

Upraveno od kajsmetke

  • 3 měsíce později...

Tak Vážení přátelé, dnes mě málem praskla cévka a mohl být klid. 

Stojím na parkovišti a čekám na manželku, kouřím a moje brýle sklouzly pohledem na pravý zadní blatník a málem mě kleplo. Mrkněte sami

 

IMG_20181123_151121.jpg

IMG_20181123_151110.jpg

Auto staré čerstvě 4roky (9.11.2014 vyrobeno)

Kdo jste řešil podobné trable s AS s jakým výsledkem, popřípadě radou. 

Ano stane se ale toto jsem řešil na autech 12- a víc starých. :wallbash:

......V září jsem auto voskoval na zimu, a každý centimetr me prošel pod rukou. A nic tam NEBYLO. 

Upraveno od Mezek

Zdar mam Yeti vyroben 10/2012 na garančce jsem poukazal na rezavy flíček řidičovych dveří do tydne zpateční telefon abych přivezl auto

vysledek leva strana oboje dveře vymena  prava přelakovaní předních a zadních  zaruka placeno AŠ zaplatil jsem jen plastové držacky které pry  zamezí

takové korozi co mas na snímku - pry se šubruje narazník o blatník - zitra dam foto 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.