Přejít na obsah

Rozměry kol


Libor111

Doporučené příspěvky

přesně, jediný oficiální řešení je objednat auto na 19" (ty potom klidně prodat) a koupit menší podle libosti. Myslím, že to byla změna k novému roku - na auto bude možné nasadit jen takový rozměr kol, na jakých opustilo fabriku. Pryč je doba, kdy měly silnější motorizace ve VTP až 19" automaticky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ach tak. Tedy formulace: "Tyre Cluster" to značí to, že už jen a pouze nasadit, či obut takový rozměr disků a pneu, které jsou zapsány ve velkém techničáku. Už chtějí odzvonit asi těm neustálým "dopisováním" alternativních možných dalších rozměrů. To mělo nějaký název, ted si nevzpomenu, ale myslím, že se to za padesátikorunu dalo dříve nechat oficielně dopsat do OTP. Dns už tedy nikoliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím osadenstvo,

 

nechcel som zakladať nový topic ohľadne kolies, potreboval by som vedieť ako by na S3 po funkčnej stránke zapasovali disky 8x18 s ET35.

 

Na leto si chcem zaobstarať MOMO Revenge EVO, vyrábajú ich v ET35 aj ET45. Predajca ma od ET45 odhovára, že budú veľmi hlboko (ale origo Zenith 18 majú podľa typ. listu ET44 a všetky varianty kolies začínajú  na ET4X).

 

Neviem či tých 9 mm smerom von nebude mať negatívny vplyv na vozidlo po funkčnej stránke (s ET 35 samozrejme aj s TUV cert. pre dané auto).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za reakciu.

 

Neviem, nie som si práve istý tými 9 mm...práve z pohľadu geometrie a faktu, že všetky ostatné alternatívy tak isto počítajú s ET4X. Napísal som výrobcovi, či nedisponujú prehlásením o zhode aj pre ET45, ten 1 mm (voči továrnym ET44) sa mi zdá prijateľnejší.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som kupil 8x18 ET35 a su v pohode, vyrobca diskov uvadzal certifikaciu na Superb 3, takze ak by neboli ok neboli by certifikovane. Na leto mam dokonca v plane zakupit 8,5x19 s ET30 taktiez s certifikaciou pre Superb 3.

Editováno: , autor: Roman17
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pri tom et 35 by som sa oprroti fabrickym 44 nebal,ale u tejto 19tky sirka +0,5 palca a a et 30...to uz bude fakt ustrel/ako 20mm podlozka/,ktory tam nema co robit.Viditelne..ak chcu nieco predat,ocertifikuju kadece,aj uplny,laickym okom vidiaci nezmysel.

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiez sa mi to zda moc, ale na druhej strane dostal som info od viacerych zdrojov ze fabrickych ET44 na superbe je az prehnane zasadene do karoserie a vela zakaznikov dokonca pouziva podlozky co samozrejme nie je u mna cielom.

Nie som ten typ, ktory by sa chcel odlisovat moc od predpisanych parametrov, preto stale vaham s tou kupou. Spominane disky 8,5x19 ET30 maju TUV certifikat na model SUPERB III a to zas povedzme si nemozme hovorit, ze je to hocijaky noname certifikat. Tak naozaj neviem.... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasne,ze su utopene tych 44.Vyrobca tam rata s obrovskou rezervou za kazdych okolnosti.Nebal by som sa aj kvalitnej podlozky/zmeni to vzhlad,aj sa to lepsie sprava pocitovo/,ale urcite by som uz pod to et 35 pri 8J disku nesiel.Predsalen je to Superb,nie traktor:)

Editováno: , autor: Patrik1971
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...