Únor 22, 20178 r Za me velkej palec nahoru, zvenku se to hodne posunulo. rozhodne daleko lepsi jak FL u O3. Uvidime co interier
Únor 22, 20178 r Autor Myslim si, ze Rapid hodne dospiva, z toho ceho byl na zacatku je to moc fajn zadni LEDky, predni LEDky interier taky, co se tyce infotaimentu tak to taky. Ono proste celkove. Je to moc fajn a chvalim. Ted uz jen facelift Fabie a Superbu
Únor 22, 20178 r Príjemné osvieženie vzhľadu.. aj mne sa to páči! Predné xenóny aj zadné LED sú skvelé. A ako budú vyzerať halogény? Tiež budú mať LED pásik? Alebo len niečo na spôsob halogénovej Octavie? Zmenšenie hmloviek je lepšie zvládnuté v porovnaní so Citigo, lišta pod hmlovkami v Style výbave je čerešnička, ktorá však asi nepoteší čiernych tunerov. O vyradení 1.2TSI sa vedelo, ale pokiaľ tam je 1.4TSI, dá sa to.. a vychytávky v interiéri + konektivita.. klobúk dolu, Octavia FL možno bude mať problém.
Únor 22, 20178 r Ten difuzor u toho monte je fakt paradni. Interier je sicejc o neco hezci (skoro stejnej), ale pochybuju ze se zmeni material (to jsem mel puvodne na mysli)
Únor 22, 20178 r Ty fotky interíéru jsou z FL verze? Takže dvouzónová klima nebude? Ale z venku jednoznačně posun k lepšímu a ty přední světla vypadají super
Únor 22, 20178 r No nevim, su zvedavej nazivo. Osobne jsem cekal mnohem vic. Fakticky zustaly zachovana svetla a zrovna ty se mne libily nejmin. Ostatne OIII FL a Kokodak tady vyskolil radu lidi (vcetne me), ze fotkam neradno verit. Tech zadnich svetel Spacebacku bez LED se mozna tykalo Kabanovo povzdechnuti co vsechno se musi absolvovat u otazky zavedeni LED svitilen..
Únor 22, 20178 r No, čekal jsem vzhledově větší pokrok. Celý face se týká hlavně světel. Vypadá ale o něco lépe, i tak O3 nemůže konkurovat.
Únor 22, 20178 r jak to bude u těch bi-xenonů ? nutnost ostřikovačů a automatického štelování ? akorát chápu to dobře že akce DL v mlhovkách byla jenom na chvilku ? Trošku zklamání, že zadní dveře nemají to zkosení okénka nahoru... Jinak co říct, já se bojím, že akorát podraží a plně vybavený to už tuplem koupí pouze magor...
Únor 22, 20178 r Pokud to chápu správně tak modernizace už s 1.2TSI nepočítá. Takže mám volbu už jen 1.0TSI manuál a 1.4TSI s nechvalnou DSG (DQ200) Vzhled FL za 1 ale technika je pořád pozadu. Takže mě na podzim čeká přesedlání k jiné stáji a nebo našetřit na superba
Únor 22, 20178 r Taky myslím, že je to příjemné osvěžení vzhledu a ta světla se mi moc moc líbí Spíš jsem se obával, že tam budou světla ve stylu FIII. Na druhou stranu taky nikde nevidím zmínku o dvouzónové klimě, ale počkám až co ukáže konfigurátor. Každopádně nijak nelituji, že jsem Rapida objednal nyní, resp. nevidím žádný prvek, který by měl WOW efekt s následným "TO CHCI!!"
Únor 22, 20178 r před 2 hodinami, Kucis napsal: Pokud to chápu správně tak modernizace už s 1.2TSI nepočítá. Takže mám volbu už jen 1.0TSI manuál a 1.4TSI s nechvalnou DSG (DQ200) Vzhled FL za 1 ale technika je pořád pozadu. Takže mě na podzim čeká přesedlání k jiné stáji a nebo našetřit na superba což znamená, že Fabii a Rapida si v nejbližší době nekoupím, protože nemá jediný použitelný motor. 1,0TSI není špatný, ale z principu to prostě nechci...
Únor 23, 20178 r Kupite si casom 1.0, a ked dojde ropa tak elektro. Viem si predstavit ako sa ludia nechceli vzdat koni.
Únor 23, 20178 r 1,2 63 kW - 1,2 66 kW - 1,0 70 kW - asi tam bude 5 kvalt, ale kW pekne pomaly rastú 1,2 77 kW (5,4 l) - 1,2 81 kW (4,9 l)- 1,0 81 kW (4,5 l) - to už nemohli dať na 85 kW ako u O3? Nerozumiem tomu prečo to tak nemohlo byť. Osobne mám tiež predsudky pred 3valcami, ale ešte som na tom nikdy nejazdil. Zaujímavé by bolo porovnať tieto 3 motory v spotrebe na rovnakej ceste či majú význam tieto nové motory. V zátvorke uvádzam kombinovanú spotrebu podľa výrobcu.
Únor 23, 20178 r Tak 85kW tam nebude jednak kvůli odlišení Rapida a Octavie, druhak to může být kvůli zdanění v jiných státech. Ohledně porovnání, pár testů už vyšlo s Octavií a Fabií/Ibizou: http://autobible.euro.cz/skoda-octavia-1-0-tsi-vs-1-2-tsi-cernobila-zalezitost/ http://www.auto.cz/test-seat-ibiza-1-0-tsi-vs-skoda-fabia-1-2-tsi-jsou-tri-lepsi-nez-ctyri-92840 V Octavii ten motor nefunguje zas tak špatně, otázkou je životnost, ale ta snad taky nebude tragédie jako u prvních TSI, navíc sice u nás je to novinka, ale v koncernu se prodává už delší dobu... A ohledně tříválce, to si myslím že není problém, mám něco odježděno v HTP a nějak mi to nevadí, že je to tříhrnek. Na druhou stranu, kdyby byla možnost volby, dal bych přednost té 1.2 před tím litrem.
Únor 23, 20178 r Taky jsem četl ta srovnání a nechápu toto: 1) Jak může mít tříválec 1.0 větší krouťák než 1.2 ? 2) Jakto, že když má 1.0 posazen krouťák až do vyššího a užšího pásma, tak má menší turbodíru než 1.2 a je celkově dynamičtější?
Únor 23, 20178 r "Krouťák" je vyšší uplně ze stejného důvodu z jakého je rozdílný u různých výkonových verzí 1.2 TSI, prostě je to jinak nastavené, navíc ten rozdíl není nějak závratný, reálně naměřené parametry (podotýkám pro verzi v Octavii, né pro podladěnou v Rapidu) jsou následovné: 1.0TSI/85kW - 89,4kW/5512 ot./min. 218,5 Nm/2990 ot./min. 1.2TSI/81kW - 88,3kW/5538 ot./min. 198Nm/2198 ot./min. A jak to že je dynamičtější? Bylo by smutné aby nebyla a prostě ŠA musí dělat co pro to, aby tomu tak bylo (jinak by měla málo "dobrých důvodů" pro tříválec). Důvodem je o ěnco lepší průběh křivek a to hlavně v těch oblastech, kde se to pružné zrychlení měří
Únor 23, 20178 r Já prostě nechci HTP s turbem i když to má 85kw .... prostě když je to naložené a vezu za autem nosič s kolama tak i moje 77kw nejede a žere jak tomu furt dupu abych kámošovu octavii s 1.4 který měl taky kola a plné obsazení a on ještě navíc měl o 1l menší spotřebu co bude potom ? to bude za chvilku zase 4takt 500? a pak šlapadlo a nakonec budou Flinstounovi? Ať dají k 1.4 6kvalt manuál a budu spokojen (chtěl bych DSG ale ne DQ200) Jinak uvažoval jsem že bych to ještě na ten FL předělal ...počkám si až budu k dispozici jinak stávající led by se přepnulo na pozičky Upraveno Únor 23, 20178 r od Kucis
Únor 23, 20178 r No jo, ale ty máš ještě staré TSI kde nejsou chlazené svody, ne? Nové TSIčka už jsou na tom s náchylností na spotřebu lépe (bavím se furt o 1.2, 1.0 nemohu z dlouhodobého hlediska hodnotit), ale myslím si, že ten litr nebude žrát víc než 1. generace TSI ani při svižné jízdě... Ale stejně, každé auto bude žrát, když s ním povalíš, takže to bych neviděl jako nevýhodu, pro plné využití a lítání po dálnici se hodí nafťák... A jak už koncern avizoval, tak snižování objemů by měl být (snad) konec, tak uvidíme...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.