Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pokial je auto servisovane v autorizaku,tak sa da uspesne na kulanciu nieco uhrat,zvlast taketo zname problemy.Fabrika zaplati cast suciastky,servis cast prace,alebo aj celu,ako to bolo v mojom pripade s tlacitkami vo volante

 

Riesil niekto vrzajuce zrkadla? Pripadne s akym vysledkom?

Pri zaklapani to neskutocne vrze az sa hanbim to pouzivat :)

Na OIII se to reklamuje a zatím úspěšně. Při sklápění se ozývá praskání a vrzání.

Můžete to někdo nahrát, ať máme představu ? Jinak nestává se někomu po umývání auta, že naklápění "skla" u spolujezdce "přeskakuje", dokud to neuschne ?

Upraveno od Shaarky

Nepravidelnost chodu = pohledová funkční vada, řešení = výměna(motor promazat nejde).

Sundat kryt zrcátka a promáznout popřípadě prostříknout tu velkou pružinu nebo co to tam je (dole). Škube se o ten plast. Měl jsem stím problém asi před půl rokem na levém zrcátku a od promáznutí bez problému :) 

Je to rovnake ako na videu zo sekcie O3, akurat mne to zatial nepuka, ale pridava sa skripavy zvuk. Ten ale zatial po vcerajsom dazdi zmizol.

 

 

Protoze to docasne "promazal" ten dest :-)

Včera jsem našel na jednom S3 vpravo nad zadním znakem odfouklý lak(pěkná boule). V místě kde je jasné, že za to může jen kvalita během výroby.

Byl to lak? Nebyl to celej plech? Je to tam hrozně tenký a zjevně tam chybí nějaká výztuha - jsem zjistil u svého vozu :-(

Ne tady to byl rez, který zvednul lak...chronicky známý problém ze dveří na Yetim.

Upraveno od ferda25

Někdo máte zkušenost? Uvažuji, že to nalepím sám, i když je auto ještě v záruce...

 

20180908_143432-980x2016.thumb.jpg.93fca3ae5fac0bb7940c37f0fac28b0b.jpg20180908_143511-980x2016.thumb.jpg.cc0e9e4415d29dbb314e9101b5b4bf37.jpg

 

Mimochodem, na tažném mám po 22 měsících již korozi...

Nerozumím tomu proč bys to lepil sám, když je to v záruce??

 

Korozi na tažněm jsem měl po půl roce provozu. Na druhou stranu musím přiznat, že tažné používám hodně často...cca 1-2x do týdne. Ta koroze se dá docela solidně očistit a pravidelně promazávám, od té doby je klid. To samé mi řekli ve Škodovce, odřené používáním=pravidelně promazávat a mám takový dojem, že takovýto postup je napsán i v údržbě v návodu...někde mi to servisák ukazoval.

Proč bych si to opravoval sám, no proč.. můj čas (domluva, objednání, převoz, chybějící dopravní prostředek a další ztráta času)  a nervy ("jo pane to jste první, to nám Škodovka neuzná")... Nebo ještě lépe "to je mechanické poškození" (99% času to mám nahoře),  proto se ptám, jak jste na tom ostatní. 

 

Re tažné, já použil zatím 3x ... ale už to mám ošetřeno ACF-50. Díky za potvrzení, že je "normální", že to koroduje.

Upraveno od Shaarky

Tam není co lepit, nutná výměna.

Opravy svepomoci nebo nereklamovani = napomahani tristni kvalite.

To je sice z casti pravda ale z vlastni zkusenosti vim, ze oprava svepomoci znamena kvalitneji odvedenou praci, nez od 'autorizovaneho profika' ......

Profik by bylo silne slovo. Jeste ze si to dal do uvozovek.

Jde spíš o to, že ten díl se musí vyměnit...já je donutil, že jsem si to měnil sám, ale už je naštěstí auto pryč.

Take si myslim, ze to je na vymenu. 

Ale prinutit servis k tomu, ze si to clovek vymeni sam, to musi byt dost fuska, ne?

Ani nevim, zda tohle nejak resi legislativa.

 

Ale stojim si za tim, ze prace nekterych servisaku je fakt otresna. Nechci smahem odsuzovat vsechny, ale uz bych o tom mohl napsat knizku, co mi bud udelali blbe, co poskodili, nebo co jsem si po nich pak dodelaval sam...

 

A s dovolenim sem pro predstavu vlozim prispevek kolegy, co aktualne resi s Oktavkou:

 

Prace "profiku"....

Upraveno od Martin Bednář

Auto je nové, prevzal som ho tento týždeň. Viem, mal som si to všimnúť pri preberaní, žiaľ, ušlo mi to.....
Lišta na zadných pravých dverách je mechanicky poškriabaná. Môžem to reklamovať, alebo sa dozviem že som si to určite spôsobil sám?

IMG_20180913_085205.jpg

IMG_20180913_085227.jpg

IMG_20180913_085232.jpg

Reklamovat to určitě můžeš, ale co ti řeknou v servise, to ti tady asi nikdo neřekne...

 

Zatím co nyní začaly chodit vozy po dlouhé odstávce, tak každý měl nějakou takovou drobnost.

 

Nechtěl jsem to zde zatím psát, ale typ poškození přesně odpovídá tomu co jsem viděl. 

 

Opravdu je třeba při přebírání být mnohem obezřetnější u těchto aut než dříve.

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.