Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda :( co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi :( Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi

post-33759-1254057207_thumb.jpgpost-33759-1254057219_thumb.jpg

skus to povytierat do sucha a potom uvidis ci to spravi znova, potom len tesnenie asi alebo je nieco povolene...hlavne treba najst odkial to skutocne preteka

Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. :prc:

  • Autor

smering? prepac za amaterku lamersku otazku ale co to je? nejake tesnenie ci co?

inak mozem to skusit utriet ale robi to stale sa mi zda lebo som mal od toho zasrany aj ten plast dole a potom to z toho trochu stieklo na zem

SEMERING - tesnenie okolo hriadele, u teba hriadele kľukovky. Cena za výmenu je smiešna. Bude to robiť viac a viac.... Pomäže iba výmena. :palec2:

  • Autor

Kubox diky snad sa nemylis s tvojim odhadom a nebude to nieco nakladnejsie :feve:

dam to omrknut mechanikovi teda

Je to bežná závada. Keby tieklo tesnenie tak ide jedným smerom a nie po celom bloku motora. To sa stáva .... :kuk:

Prosím Vás, kým to všetko rozoberiete, rozšróbujete, zložíte, pobeháte po všetkých mekanikoch a dobre im zaplatíte skúste pozret nalievacie víčko na motore....poutierajte vytečený olej na bloku motora, vymeňte víčko, alebo gumičku na víčku a skuste s tým chvílu pobehat a potom uvidíte čo ďalej.... :feve:;);)

Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda :( co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi :( Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi

post-33759-1254057207_thumb.jpgpost-33759-1254057219_thumb.jpg

Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. :prc:

Přesně jak píše Kubox. Na svý fabči sem ho měnil už 2x. S opravou se vejdeš tak do 500kč za práci. Já měl drahý gufero za 460 Kč, jinak ho seženeš od 250 Kč.

Jen ať si tvůj mechoš prohlídne zrovna i řemeničku. Může bejt načlá a ten simerink-gufero by to udržel jen chvilku a začlo by to znova. Já měl navíc problém v tom, že výrobce změnil tvar zakončení řemeničky a ta mi nový gufero "skalpovala" Nakone to dopadlo tak, ž gufero muselo jít tak o 1 až 2 mm víc do motoru než by mělo bejt. Od tý doby zatím OK.

Upraveno od Luďa

jj hrášek a kubox maj pravdu dělá to každá druhá fábka a mě to čeká taky :feve: ale spojim to s rozvodama a vodní pumpou :feve:

Hlavě radči koupit kvalitní gufero a prohlídnout řemeničku. Jestli je chycená tak ji vyhodit zavčas než to třeba po 15 000 km dělat znova.

Presne tak je to gufero tiež som ho menil.V škodovke stálo málo cez 200sk.Najhoršie na tom je že musíš povoliť a trochu spustiť motor dole,aby si sa dostal k povoleniu remenice. Inak brnkačka. ;)

  • Autor

Takze dnes spraveny test toho viecka tecie :aggressive: + vyzera to tak ze aj to gufero je na prd tak bude hned aj novy klinovy remen... auto v servise snad uz nezistia dalsiu chybu v tom :feve:

  • 1 rok později...

máte fabii mpi ? tak vás čeká víc nežádoucích překvapení např z fabriky vadně uložená kliková hřídel a spousta dalších !

  • 2 týdny později...

presne tak, bude to gufero-kluky, zistis to tak, ze ked nad tym miestom prejdes prstom po vnutornej strane kapoty, budes ho mat mastny a cierny od oleja... vymen aj drazkovy remen pod remenicu, ten olej ako presakoval, kvapkal na remen a ten to pri jazde frkal na tu kapotu, takze bude aj remen znehodnoteny.

  • 4 měsíce později...

nazdarek mna to dnes caka vymena semeringu autko uz je v servise . a este sa menia aj silenbloky tie spodne tak som zvedavy. uz po vymene silentbloky so v pohode tie cupracke neviem si to vynACHVALIT ALE ESTE Aj tAk mi to preteka aj po vymene semerinfu. kde este hladat chybu? prosiim.chybu som uz nasiel je to tesnenie krytu rozvodov. co nevidiet sa budu menit tak som zvedavy. dam vediet.

Upraveno od Branjo

  • 3 měsíce později...

Mám fábii 1,4 MPi 44kW.Nevíte někdo, jaký je rozměr gufera na klikovku (víko rozvodů).

jinak pokud někdo má nějakým způsobem oblitý motor olejem nebo nějakou mastnotou a chce vysledovat odkud to je, tak nejlepší je motor postříkat něčím na stejné bázi jako je technosol ( odmašťovač brzd apod ). Za 10 sec se vám motor blejská a můžete sledovat. Žádná arva, vapka apod nesmysly....

  • 3 roky později...

Co vsetko treba na vymenu gufera? Tesnenie rozvod kritu, gufero, silikon, je to vsetko? Lebo v jednej sade som videl este dake mensie tesnenie. Jednou cestou je uz dobre vymeniť zrejme aj rozvod je za ozubenym kolesom dalsie gufero alebo je tam lozisko? Chcem to objednat na jeden krat a na nic nezabudnut, dakujem.

ak chceš meniť len to gufero,tak inšie nič nepotrebuješ ...

dam uz aj new rozvod ked to uz bude otvorene a zaplatene za robotu nech mam za cas pokoj, vdaka

samozrejme novy olej + filtr a pod prsicka novy tesneni ;)

  • 1 rok později...

Hezký den všem. Po tom, co mi asi rok rosí gufero na klice na straně řemenice a blížící se výměně oleje zase oživuju myšlenku.

Je reálné vyměnit gufero na klice u 1.4 MPI bez nějakých složitých operací s povolováním, spouštěním a jiným pohybem motoru?  Co sem hledal, tak někdo píše, že to jde, ale je tam dost stísněný prostor, jiný zase, že bez popuštění motoru dolů to nejde.. Poprosil bych tedy o názor někoho, kdo už s tím reálně laboroval..

 

Že dík

  • 7 měsíců později...

Dělal jsem tu už dvakrát bez spuštění motoru na 1.4 MPI

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.