Přejít na obsah

Výměna gufera na klice


Strapo

Doporučené příspěvky

Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda :( co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi :( Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi

post-33759-1254057207_thumb.jpgpost-33759-1254057219_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím Vás, kým to všetko rozoberiete, rozšróbujete, zložíte, pobeháte po všetkých mekanikoch a dobre im zaplatíte skúste pozret nalievacie víčko na motore....poutierajte vytečený olej na bloku motora, vymeňte víčko, alebo gumičku na víčku a skuste s tým chvílu pobehat a potom uvidíte čo ďalej.... :feve:;);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda :( co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi :( Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi

post-33759-1254057207_thumb.jpgpost-33759-1254057219_thumb.jpg

Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. :prc:

Přesně jak píše Kubox. Na svý fabči sem ho měnil už 2x. S opravou se vejdeš tak do 500kč za práci. Já měl drahý gufero za 460 Kč, jinak ho seženeš od 250 Kč.

Jen ať si tvůj mechoš prohlídne zrovna i řemeničku. Může bejt načlá a ten simerink-gufero by to udržel jen chvilku a začlo by to znova. Já měl navíc problém v tom, že výrobce změnil tvar zakončení řemeničky a ta mi nový gufero "skalpovala" Nakone to dopadlo tak, ž gufero muselo jít tak o 1 až 2 mm víc do motoru než by mělo bejt. Od tý doby zatím OK.

Editováno: , autor: Luďa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 týdny později...

presne tak, bude to gufero-kluky, zistis to tak, ze ked nad tym miestom prejdes prstom po vnutornej strane kapoty, budes ho mat mastny a cierny od oleja... vymen aj drazkovy remen pod remenicu, ten olej ako presakoval, kvapkal na remen a ten to pri jazde frkal na tu kapotu, takze bude aj remen znehodnoteny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

nazdarek mna to dnes caka vymena semeringu autko uz je v servise . a este sa menia aj silenbloky tie spodne tak som zvedavy. uz po vymene silentbloky so v pohode tie cupracke neviem si to vynACHVALIT ALE ESTE Aj tAk mi to preteka aj po vymene semerinfu. kde este hladat chybu? prosiim.chybu som uz nasiel je to tesnenie krytu rozvodov. co nevidiet sa budu menit tak som zvedavy. dam vediet.

Editováno: , autor: Branjo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

jinak pokud někdo má nějakým způsobem oblitý motor olejem nebo nějakou mastnotou a chce vysledovat odkud to je, tak nejlepší je motor postříkat něčím na stejné bázi jako je technosol ( odmašťovač brzd apod ). Za 10 sec se vám motor blejská a můžete sledovat. Žádná arva, vapka apod nesmysly....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Co vsetko treba na vymenu gufera? Tesnenie rozvod kritu, gufero, silikon, je to vsetko? Lebo v jednej sade som videl este dake mensie tesnenie. Jednou cestou je uz dobre vymeniť zrejme aj rozvod je za ozubenym kolesom dalsie gufero alebo je tam lozisko? Chcem to objednat na jeden krat a na nic nezabudnut, dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Hezký den všem. Po tom, co mi asi rok rosí gufero na klice na straně řemenice a blížící se výměně oleje zase oživuju myšlenku.

Je reálné vyměnit gufero na klice u 1.4 MPI bez nějakých složitých operací s povolováním, spouštěním a jiným pohybem motoru?  Co sem hledal, tak někdo píše, že to jde, ale je tam dost stísněný prostor, jiný zase, že bez popuštění motoru dolů to nejde.. Poprosil bych tedy o názor někoho, kdo už s tím reálně laboroval..

 

Že dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...