Přejít na obsah

Výměna gufera na klice


Strapo

Doporučené příspěvky

Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda :( co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi :( Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi

post-33759-1254057207_thumb.jpgpost-33759-1254057219_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím Vás, kým to všetko rozoberiete, rozšróbujete, zložíte, pobeháte po všetkých mekanikoch a dobre im zaplatíte skúste pozret nalievacie víčko na motore....poutierajte vytečený olej na bloku motora, vymeňte víčko, alebo gumičku na víčku a skuste s tým chvílu pobehat a potom uvidíte čo ďalej.... :feve:;);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda :( co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi :( Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi

post-33759-1254057207_thumb.jpgpost-33759-1254057219_thumb.jpg

Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. :prc:

Přesně jak píše Kubox. Na svý fabči sem ho měnil už 2x. S opravou se vejdeš tak do 500kč za práci. Já měl drahý gufero za 460 Kč, jinak ho seženeš od 250 Kč.