Publikováno Září 27, 200915 r Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi
Září 27, 200915 r skus to povytierat do sucha a potom uvidis ci to spravi znova, potom len tesnenie asi alebo je nieco povolene...hlavne treba najst odkial to skutocne preteka
Září 27, 200915 r Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch.
Září 27, 200915 r Autor smering? prepac za amaterku lamersku otazku ale co to je? nejake tesnenie ci co? inak mozem to skusit utriet ale robi to stale sa mi zda lebo som mal od toho zasrany aj ten plast dole a potom to z toho trochu stieklo na zem
Září 27, 200915 r SEMERING - tesnenie okolo hriadele, u teba hriadele kľukovky. Cena za výmenu je smiešna. Bude to robiť viac a viac.... Pomäže iba výmena.
Září 27, 200915 r Autor Kubox diky snad sa nemylis s tvojim odhadom a nebude to nieco nakladnejsie dam to omrknut mechanikovi teda
Září 27, 200915 r Je to bežná závada. Keby tieklo tesnenie tak ide jedným smerom a nie po celom bloku motora. To sa stáva ....
Září 27, 200915 r Prosím Vás, kým to všetko rozoberiete, rozšróbujete, zložíte, pobeháte po všetkých mekanikoch a dobre im zaplatíte skúste pozret nalievacie víčko na motore....poutierajte vytečený olej na bloku motora, vymeňte víčko, alebo gumičku na víčku a skuste s tým chvílu pobehat a potom uvidíte čo ďalej....
Září 27, 200915 r Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi Na 99% je už chytený semering na kľukovke. Jemne prepúšťa olej a pri otáčkach ti to rozšplechuje po bokoch. Přesně jak píše Kubox. Na svý fabči sem ho měnil už 2x. S opravou se vejdeš tak do 500kč za práci. Já měl drahý gufero za 460 Kč, jinak ho seženeš od 250 Kč. Jen ať si tvůj mechoš prohlídne zrovna i řemeničku. Může bejt načlá a ten simerink-gufero by to udržel jen chvilku a začlo by to znova. Já měl navíc problém v tom, že výrobce změnil tvar zakončení řemeničky a ta mi nový gufero "skalpovala" Nakone to dopadlo tak, ž gufero muselo jít tak o 1 až 2 mm víc do motoru než by mělo bejt. Od tý doby zatím OK. Upraveno Září 28, 200915 r od Luďa
Září 27, 200915 r jj hrášek a kubox maj pravdu dělá to každá druhá fábka a mě to čeká taky ale spojim to s rozvodama a vodní pumpou
Září 28, 200915 r Hlavě radči koupit kvalitní gufero a prohlídnout řemeničku. Jestli je chycená tak ji vyhodit zavčas než to třeba po 15 000 km dělat znova.
Září 28, 200915 r Presne tak je to gufero tiež som ho menil.V škodovke stálo málo cez 200sk.Najhoršie na tom je že musíš povoliť a trochu spustiť motor dole,aby si sa dostal k povoleniu remenice. Inak brnkačka.
Září 28, 200915 r Autor Takze dnes spraveny test toho viecka tecie + vyzera to tak ze aj to gufero je na prd tak bude hned aj novy klinovy remen... auto v servise snad uz nezistia dalsiu chybu v tom
Říjen 25, 201014 r máte fabii mpi ? tak vás čeká víc nežádoucích překvapení např z fabriky vadně uložená kliková hřídel a spousta dalších !
Listopad 8, 201014 r presne tak, bude to gufero-kluky, zistis to tak, ze ked nad tym miestom prejdes prstom po vnutornej strane kapoty, budes ho mat mastny a cierny od oleja... vymen aj drazkovy remen pod remenicu, ten olej ako presakoval, kvapkal na remen a ten to pri jazde frkal na tu kapotu, takze bude aj remen znehodnoteny.
Březen 22, 201114 r nazdarek mna to dnes caka vymena semeringu autko uz je v servise . a este sa menia aj silenbloky tie spodne tak som zvedavy. uz po vymene silentbloky so v pohode tie cupracke neviem si to vynACHVALIT ALE ESTE Aj tAk mi to preteka aj po vymene semerinfu. kde este hladat chybu? prosiim.chybu som uz nasiel je to tesnenie krytu rozvodov. co nevidiet sa budu menit tak som zvedavy. dam vediet. Upraveno Duben 12, 201114 r od Branjo
Červenec 7, 201114 r Mám fábii 1,4 MPi 44kW.Nevíte někdo, jaký je rozměr gufera na klikovku (víko rozvodů).
Červenec 7, 201114 r TO bajerka: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/047103085-gufero-predniho-vika-42x58x8-105-120-130-favorit-felicia-fabia-octavia.html
Červenec 7, 201114 r jinak pokud někdo má nějakým způsobem oblitý motor olejem nebo nějakou mastnotou a chce vysledovat odkud to je, tak nejlepší je motor postříkat něčím na stejné bázi jako je technosol ( odmašťovač brzd apod ). Za 10 sec se vám motor blejská a můžete sledovat. Žádná arva, vapka apod nesmysly....
Prosinec 26, 201410 r Co vsetko treba na vymenu gufera? Tesnenie rozvod kritu, gufero, silikon, je to vsetko? Lebo v jednej sade som videl este dake mensie tesnenie. Jednou cestou je uz dobre vymeniť zrejme aj rozvod je za ozubenym kolesom dalsie gufero alebo je tam lozisko? Chcem to objednat na jeden krat a na nic nezabudnut, dakujem.
Prosinec 29, 201410 r dam uz aj new rozvod ked to uz bude otvorene a zaplatene za robotu nech mam za cas pokoj, vdaka
Září 7, 20168 r Hezký den všem. Po tom, co mi asi rok rosí gufero na klice na straně řemenice a blížící se výměně oleje zase oživuju myšlenku. Je reálné vyměnit gufero na klice u 1.4 MPI bez nějakých složitých operací s povolováním, spouštěním a jiným pohybem motoru? Co sem hledal, tak někdo píše, že to jde, ale je tam dost stísněný prostor, jiný zase, že bez popuštění motoru dolů to nejde.. Poprosil bych tedy o názor někoho, kdo už s tím reálně laboroval.. Že dík
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.