Přejít na obsah

aktivace alarmu


Mani

Doporučené příspěvky

Dobrý den, jsem nováček v užívání Škoda Octavia, koupil jsem ojetinu r.v. 2013, 2,0 TDI, 110 kW a mám problém s aktivací alarmu. Po zavření dvěří a zamčení auta by se měl alarm automaticky aktivovat tak , jak je psáno v manuálu (tlačítko na sloupku u řidiče svítilo při zamykání auta červeně), ale ani po psaných 45 sekundách alarm nefungoval. Fungoval vlastně jen jednou, když jsem se o něj opřel, aniž bych auto odemknul. Vypnutí jsem provedl ovladačem na dálkové zamykání a to stisknutím tlačítka "zamknout". Má s tím zde někdo zkušenosti a poradil by mi jak alarm opět aktivovat? Děkuji za rady! Pěkný den všem!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vím to proto, že se alarm neozval, ani když jsem bral za kliku dveří, nebo když jsem auto rozhoupal ze strany na stranu, ani když jsem se houpal s přední kapotou nebo se zadní částí vozidla. proto se ptám, proč to od vypnutí alarmu již nefunguje. prvně, když se ozval alarm, tak jsem se pouze lehce opřel o přední blatník, ale od té doby už nic. když se mi neozve alarm ani po tom, co bude uvnitř pohyb, tak s tím budu muset zajet do servisu, a to s pokorou. :) je mi to divné taky i proto, protože vím, že stačí, když je třeba silný vítr s nárazy, nebo když nějakej puberťák odpálí v blízkosti třeba petardu, tak alarmy se rozezvučí v několika autech...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne je spis divny, ze se ti ozval alarm, kdyz jsi se, jak rikas, pouze lehce otrel o blatnik. Vyrobci dneska prave ladi alarmy tak, aby se pokud mozno vyvarovali falesnejm poplachum. Tj. na nejake poryvy vetru, petardy, atp.to je docela dost imunni. Na vzeti za kliku to uz nereaguje vubec. Pro to neni duvod. Vyzkousej ten postup co jsem psal a uvidis. Samozrejme tam muze byt chyba a pak holt servis. Ale osobne si myslim, ze ti to funguje spravne :-)

Editováno: , autor: Martin Bednář
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky