Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Mani

aktivace alarmu

Doporučené příspěvky

Dobrý den, jsem nováček v užívání Škoda Octavia, koupil jsem ojetinu r.v. 2013, 2,0 TDI, 110 kW a mám problém s aktivací alarmu. Po zavření dvěří a zamčení auta by se měl alarm automaticky aktivovat tak , jak je psáno v manuálu (tlačítko na sloupku u řidiče svítilo při zamykání auta červeně), ale ani po psaných 45 sekundách alarm nefungoval. Fungoval vlastně jen jednou, když jsem se o něj opřel, aniž bych auto odemknul. Vypnutí jsem provedl ovladačem na dálkové zamykání a to stisknutím tlačítka "zamknout". Má s tím zde někdo zkušenosti a poradil by mi jak alarm opět aktivovat? Děkuji za rady! Pěkný den všem!

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

Jak vis ze alarm nefungoval? Muzes zkusit nasledujici. Stahni okenko u ridice a zamkni auto. Pockej cca minutu nez se zkalibruji cidla. No a pak se naklon dovnitr tim okynkem a chvili tam sermuj rukama. Verim, ze se ti auto ozve :-)

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek

vím to proto, že se alarm neozval, ani když jsem bral za kliku dveří, nebo když jsem auto rozhoupal ze strany na stranu, ani když jsem se houpal s přední kapotou nebo se zadní částí vozidla. proto se ptám, proč to od vypnutí alarmu již nefunguje. prvně, když se ozval alarm, tak jsem se pouze lehce opřel o přední blatník, ale od té doby už nic. když se mi neozve alarm ani po tom, co bude uvnitř pohyb, tak s tím budu muset zajet do servisu, a to s pokorou. :) je mi to divné taky i proto, protože vím, že stačí, když je třeba silný vítr s nárazy, nebo když nějakej puberťák odpálí v blízkosti třeba petardu, tak alarmy se rozezvučí v několika autech...

Sdílet tento příspěvek

Odkaz na příspěvek