Publikováno Listopad 4, 20168 r Mam neustale potize s vibracema pri brzdeni,reklamace nebyla uznana.Zjistil jsem ze jsou od toho i KO desticky a to mam najeto jen 30tis.Rozhodl jsem se tada vymenit kotouce a desticky.Poradi nekdo jakej prumer kotouce je na 1.2TSI 63kW?Delaj se 256mm a 288mm.Tipuju ty mensi ale co kdyby nahodou.Nachce se mi to jit rozebirat znovu kvuli mereni.Diky.
Listopad 4, 20168 r Autor To vim ale nechci to znovu rozebirat.Poprve jsem to nezmeril protoze jsem netusil za na me eshop vyplivne dva prumery.Je mi divny ale ze by se davali na stjnou motorizaci dva prumery.Asi podle toho so meli zrovna ve Skode na sklade nabo co?
Listopad 4, 20168 r Autor Tloustka je v pohode.Hazivost nemam jak zmerit ale bejt to v pohode tak to nevibruje ne?Rovnou to vymenim a nebudu se s tim zabejvat.
Listopad 4, 20168 r V dilenské učební pomůcce z 09/2012 je uvedeno že k motorům 1,2TSI/6 kW jsou k přední nápravě přiřazeny kotoučové brzdy o průměru 256mm a tloušťce 22.
Listopad 4, 20168 r Autor Bohuzel Skodovky jsou na to nejaky nachylny.Jeste se mi to nikdy nestalo na jinym aute a ani jsem o tom neslysel.
Listopad 4, 20168 r a neplatí to na VW všeobecně ? Protože jenom Škodovka je blbost... Nastavení brzd u aut koncernu VW je celkově jiné než u ostatních - více ostřejší nástup
Listopad 5, 20168 r Tak prosím smaž i ten více ostřejší nástup........ať to lidi tady na fóru neplete.
Listopad 23, 20177 r Mám také problém s vybracemi při prudším brzdění z vyšší rychlosti, není to ale vždy.Chci to zkusit uhrát na záruku. Jak to v servisu zdůvodnili, že se na to reklamace nevztahuje?(taky mě zarazilo ,že brzd.destičky jsou jako nové a kotouče mají milimetrovou hranu)
Listopad 29, 20177 r Asi nezbyde než víc brzdit, vyměnit a nebo možná líznout na soustruhu. Holt s tím nesmíš jezdit jak s náklaďákem a brzdit motorem. Stačí když parkuješ venku, nejezdíš denně nebo minimálně používáš brzdy. Postupná koroze udělá své. Vem to na nějaký větší kopec a vícekrát razantně zabrzdi až se aktivuje ABS, třeba se to zlepší. Jinak výměna.
Prosinec 1, 20177 r Myslím, že soudruzi z škoda MB udělali někde chybu, děje se to i na fabiich . Není normální aby po výměně destiček i kotoučů byl 5tkm klid a pak se to zase pos.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.