Přejít na obsah

Spojka-po výměně obou válců nejde pořádně naplnit a odvzdušnit


Kamil S.

Doporučené příspěvky

Ahoj.

Mám OII 1.6MPI 75Kw, BSE, rok 2006, 140 000Km.

Musel jsem měnit pracovní a následně i hlavní spojkový válec, vyměnil jsem i těsnění na obou koncích

hydraulic. vedení, jak uvádí výrobce. Problém mám teď s tím, že po dolití brzdovky do nádobky se spojka

nedaří zapnit a odvzdušnit .Normálně by tam měla samospádem téct kapalina, ale pořád dokola otevřu

odvzdušňovák, sešlápnu pedál, zavřu odvzdušňovák a vytáhnu pedál zpět nahoru, ale do hlavního válce

se jakoby nedoplní dost kapaliny, která by doplnila vytlačený objem v okruhu, ale jen trocha, pedál je pořád

bez odporu nebo je jen  ke konci.Pořád se tlačí kapalina se vzduchem, přitom tak krátké vedení jsem už prolil

dostatkem kapaliny...hadička i trubičky jsou suché, takže těsnit by mělo vše a tím pádem ani přisávat falešný vzduch.

Přívodní hadička je vyčištěná a průchodná. Před výměnou válců to šlo odvzdušnit klasic. způsobem normálně.

Nesetkal jste se s tím už taky někdo prosím?

Editováno: , autor: Kamil S.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...