Thomas289 Vloženo 31. Března Sdílet Vloženo 31. Března Zdravím, řeším problém se studenými starty a volnoběhem. Udělal všechno tohle: Vyměněná klapka (z druhého auta kde fungovala a stará použita na tom druhém a funguje vše jak má) Vyměněny všechny snímače/čidla až na klepání Vyměněn palivový filtr Vyměněna lišta Seřízeny ventily Vyměněna lambda sonda Vyměněn MAP senzor Vyměnil jsem i celý el. svazek z druhé feldy a stejný Celá lišta vč. vstřiků vyměněna za funkční z druhé feldy a stejně nic Přetěsnil jsem i sací potrubí Podrobnější popis: Po nastartování auto často naskočí jen 3 válce, po chvíli se srovná a naskočí i ten čtvrtý, ale volnoběh stále hapruje. Když v průběhu toho, co jede motor na 3 se chci rozjet, tak motor většinou zdechne. Když podržím třeba 1500 otáček a sundám nohu z plynu, otáčky padnou až někam na 500-600 a motor na půl vteřiny jakoby chce zdechnou, ale nějak to překouše a otáčky si zvýší na 700-8xx mezi kterými to hapruje. Nějaké nápady prosím? Cokoliv… já už fakt nevím co s ní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Dubna Sdílet Vloženo 1. Dubna Psal jsem už do toho zamčeného tématu, nemůžou být podpálené ventily? Změřit kompresi a pak se uvidí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 2. Dubna Autor Sdílet Vloženo 2. Dubna Teoreticky můžou. Dnes ještě zkusím změřit tlaky ve válcích. kdyby to byly ty ventily, nevíte jak se pohybuje cenově oprava? na motoru jsou úplně nové rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna (editace) Má to benzínový čerpadlo v nádrži, počítám, že jo. Tak bych zkusil to. Editováno: 3. Dubna, autor: lucky.jack 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 3. Dubna Autor Sdílet Vloženo 3. Dubna Ano má, zkusím prohodit mezi 2 felda a a uvidim, diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna A hlavně vyměnit palivový filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna @Alma ten měnil 😏 Ono to v tom bílém písmu trošku zapadlo 😄 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Dubna Sdílet Vloženo 3. Dubna Jj, jsem si nevšiml. Postrádám info o výměně svíček a info o základním nastavení klapky po výměně. Pochopitelně sw který je na to určený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 8. Dubna Autor Sdílet Vloženo 8. Dubna Vyměnil jsem teda čerpadlo a problém stejný. Klapku nechám nastavit hned jak seženu servis co má volno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna A měření tlaku ve válcich proběhlo, s jakým výsledkem? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna Měření tlaku proběhlo: válec 1: 14 v2 13 v3 14 v4 12 a neco malo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Tak to nevypadá tak špatně. Nepsal si o výměně svíček, ale to snad je základ. Tak hlavně aby to nebyl moribundus. Umí zazlobit i snímač otáček (na převodovce nad setrvačníkem), stačí když je zašpiněný, chytá se na něj magnetický prach. Chtělo by to nějakou diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna (editace) Snimac otacek taky vymenen. Mam moznost dilu z druheho auta, takze jsem pomenil co se dalo. Jen jsem nedelal snimac klepani a tlak oleje, ale to hadam nebude mit vliv. Kamarad rikal, ze by to mohla byt jednotka, ze udava spatnou davku paliva pro start. Ale nema to nijak podlozene, jen ho pry uz nic nenapada Editováno: 13. Dubna, autor: Thomas289 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna A svicky jsem samozrejme udelal jako prvni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna (editace) Zde je vidět jak se auto chová, když tomu na neutrál šlápnu plyn a nechám padnout na volnoběh. Bohužel natočit přímo start na 3 válce se mi dnes nepodařilo. Jak je tepleji většinou se chytnou hned všechny. Ale problém s tím, že otáčky padaj níž než mají, ten je vždy. IMG_1302.MOV Editováno: 13. Dubna, autor: Thomas289 Doplnění informací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Ještě bys mohl odpojit baterii - šlápnout na brzdu - aby hned zmizel i zbytkový proud - a po půlhodině zase zapojit. Tím se zresetují adaptace a za jízdy se začnou tvořit nové. Tedy - jestli je to - jak říká kolega - moribundus a ne třeba vadný vstřik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna (editace) A to co je na opačné straně kabelů ke svíčkám jsi kontroloval? Editováno: 13. Dubna, autor: psurn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thomas289 Vloženo 13. Dubna Autor Sdílet Vloženo 13. Dubna Co myslis na druhe strane? Ridici jednotku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 13. Dubna Sdílet Vloženo 13. Dubna Jestli jdou přímo do ní tak ano. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.