Jump to content

Startuje na 3 válce


Thomas289

Recommended Posts

Zdravím, řeším problém se studenými starty a volnoběhem.
Udělal všechno tohle:
Vyměněná klapka (z druhého auta kde fungovala a stará použita na tom druhém a funguje vše jak má)
Vyměněny všechny snímače/čidla až na klepání
Vyměněn palivový filtr
Vyměněna lišta
Seřízeny ventily
Vyměněna lambda sonda
Vyměněn MAP senzor

Vyměnil jsem i celý el. svazek z druhé feldy a stejný

 

Celá lišta vč. vstřiků vyměněna za funkční z druhé feldy a stejně nic

 

Přetěsnil jsem i sací potrubí

 

Podrobnější popis:
Po nastartování auto často naskočí jen 3 válce, po chvíli se srovná a naskočí i ten čtvrtý, ale volnoběh stále hapruje.

Když v průběhu toho, co jede motor na 3 se chci rozjet, tak motor většinou zdechne.
Když podržím třeba 1500 otáček a sundám nohu z plynu, otáčky padnou až někam na 500-600 a motor na půl vteřiny jakoby chce zdechnou, ale nějak to překouše a otáčky si zvýší na 700-8xx mezi kterými to hapruje.

Nějaké nápady prosím? 
Cokoliv… já už fakt nevím co s ní

Link to comment
Share on other sites

Tak to nevypadá tak špatně. Nepsal si o výměně svíček, ale to snad je základ. Tak hlavně aby to nebyl moribundus. Umí zazlobit i snímač otáček (na převodovce nad setrvačníkem), stačí když je zašpiněný, chytá se na něj magnetický prach. Chtělo by to nějakou diagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Snimac otacek taky vymenen.

Mam moznost dilu z druheho auta, takze jsem pomenil co se dalo.

Jen jsem nedelal snimac klepani a tlak oleje, ale to hadam nebude mit vliv.

Kamarad rikal, ze by to mohla byt jednotka, ze udava spatnou davku paliva pro start.

Ale nema to nijak podlozene, jen ho pry uz nic nenapada

Edited by Thomas289
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Zde je vidět jak se auto chová, když tomu na neutrál šlápnu plyn a nechám padnout na volnoběh.

 

Bohužel natočit přímo start na 3 válce se mi dnes nepodařilo.

Jak je tepleji většinou se chytnou hned všechny.

Ale problém s tím, že otáčky padaj níž než mají, ten je vždy.

 

Edited by Thomas289
Doplnění informací
Link to comment
Share on other sites

Ještě bys mohl odpojit baterii - šlápnout na brzdu - aby hned zmizel i zbytkový proud - a po půlhodině zase zapojit.

Tím se zresetují adaptace a za jízdy se začnou tvořit nové.

Tedy - jestli je to - jak říká kolega - moribundus a ne třeba vadný vstřik.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...