Přejít na obsah

Startuje na 3 válce


Thomas289

Doporučené příspěvky

Zdravím, řeším problém se studenými starty a volnoběhem.
Udělal všechno tohle:
Vyměněná klapka (z druhého auta kde fungovala a stará použita na tom druhém a funguje vše jak má)
Vyměněny všechny snímače/čidla až na klepání
Vyměněn palivový filtr
Vyměněna lišta
Seřízeny ventily
Vyměněna lambda sonda
Vyměněn MAP senzor

Vyměnil jsem i celý el. svazek z druhé feldy a stejný

 

Celá lišta vč. vstřiků vyměněna za funkční z druhé feldy a stejně nic

 

Přetěsnil jsem i sací potrubí

 

Podrobnější popis:
Po nastartování auto často naskočí jen 3 válce, po chvíli se srovná a naskočí i ten čtvrtý, ale volnoběh stále hapruje.

Když v průběhu toho, co jede motor na 3 se chci rozjet, tak motor většinou zdechne.
Když podržím třeba 1500 otáček a sundám nohu z plynu, otáčky padnou až někam na 500-600 a motor na půl vteřiny jakoby chce zdechnou, ale nějak to překouše a otáčky si zvýší na 700-8xx mezi kterými to hapruje.

Nějaké nápady prosím? 
Cokoliv… já už fakt nevím co s ní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevypadá tak špatně. Nepsal si o výměně svíček, ale to snad je základ. Tak hlavně aby to nebyl moribundus. Umí zazlobit i snímač otáček (na převodovce nad setrvačníkem), stačí když je zašpiněný, chytá se na něj magnetický prach. Chtělo by to nějakou diagnostiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vloženo (editace)

Snimac otacek taky vymenen.

Mam moznost dilu z druheho auta, takze jsem pomenil co se dalo.

Jen jsem nedelal snimac klepani a tlak oleje, ale to hadam nebude mit vliv.

Kamarad rikal, ze by to mohla byt jednotka, ze udava spatnou davku paliva pro start.

Ale nema to nijak podlozene, jen ho pry uz nic nenapada

Editováno: , autor: Thomas289
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vloženo (editace)

Zde je vidět jak se auto chová, když tomu na neutrál šlápnu plyn a nechám padnout na volnoběh.

 

Bohužel natočit přímo start na 3 válce se mi dnes nepodařilo.

Jak je tepleji většinou se chytnou hned všechny.

Ale problém s tím, že otáčky padaj níž než mají, ten je vždy.

 

Editováno: , autor: Thomas289
Doplnění informací
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bys mohl odpojit baterii - šlápnout na brzdu - aby hned zmizel i zbytkový proud - a po půlhodině zase zapojit.

Tím se zresetují adaptace a za jízdy se začnou tvořit nové.

Tedy - jestli je to - jak říká kolega - moribundus a ne třeba vadný vstřik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...