lug70 Vloženo 16. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2016 Mám takový problém o které jsem na netu nic nenašel . Byl jsem v červenci se svou Octavií I 1,9 Tdi rok výroby 2002 (chip 110kw) před technickou na emisní kontrole, která už ale proběhla podle nových kritérií s vytáčením motoru do maximálních otáček. Nevím, co se tam stalo, ale od emisní kontroly mi moje naftová Oktávka mnohem víc žere, doslova jako benziňák. Když bylo ještě teplo, tak při normální jízdě začala mít spotřebu kolem 6 až 7 litrů na 100km, ale teď, když je chladno mám spotřebu až 10 litrů na 100km a to snažím jezdit jemně. Přitom před tou emisní kontrolou byla moje Oktávka velmi úsporná a běžně jsem s ní najezdil na nádrž až 1000km i více, pokud to byly dálkové jízdy. Teď před 14 dny jsem natankoval do skoro prázdné nádrže 30 litrů nafty a ujel na ní (podle tachometru) jen necelých 300km a nádrž je zase prázdná. I na tachometru ukazuje teď vyšší spotřebu než dřív. Jinak motor táhne pořád stejně a krom spotřeby jsem nezpozoroval žádnou změnu. Chtěl bych se zeptat, jestli náhodou se s tím někdo z vás nesetkal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 (editace) Technická byla jen náhoda na kterou to svádíš, nebo se naní uvolnil karbon co tam neměl bý., Díky tvé spořivé jízdě se ti začíná zadírat regulace turba. Proto podvědomě více šlapeš na plyn a výsledek vidíš. Nic není zadarmo a příliš drkotat v nízkých ot. se nevyplácí. Pro více info ..tel. Jo a ještě jsem zahlédl, že auto je upravené, potom je k tomu již krůček. Editováno: 17. Listopad 2016, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.