Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No tie predne svetla mi pridu nedotiahnute. Pod ledkovym DRL pasom, to ma rozne hrubky. Mozno to robi ten tien pod svetlami. ale vyzera to dost lacno.

Samozrejme su to uz ledky. inak zmeny kozmeticke, moze byt ale my vieme svoje. 

Vloženo

A co je na tom předním nárazníku tvarově tak odlišného od těch "maskovaných" prototypů, když jsem byl napomenut, že je to maskované a jak si proboha mohu myslet, že to tak bude vypadat...? Vždyť je to totéž co verze pro Čínu, dávno známé tvary, které mi, jak jsem již psal, nedávají smysl.
Souhlasím, že je to proti jiným faceliftům Škodovek ještě dobré, ale za mě je to opět kazení výjimečně povedeného auta - především v kontextu toho, že to navrhoval Kabaň, od kterého byl SIII taky to jediné, na co se dalo koukat.
Takže ne katastrofa typu OIII FL, ale za mě malé zhoršení vůči původnímu vzhledu :kol-47:

Vloženo

Masku bych si klidně dokázal představit ještě o malinko mohutnější/odvážnější, ale chápu že Superb potřebují mít více konzervativnější a myslím si, že se jim to povedlo. Působí to na mě více dospěleji. 

Ale černá maska sportline tomu moc nesedne. 

No a iV mě osobně připadne, že z FL verzí dává největší smysl. S Aero koly to nevypadá vůbec zle. 

Vloženo
před 11 minutami, whokerz napsal:

a bude tedy 176kw bitd nebo ne?

Žádné biTDi nebude ( aspoň zatím), jak jsem psal nedávno

 

Motory zatím - z Auto.cz

Turbodiesely zastupuje nový 2.0 TDI evo (110 kW) a 2.0 TDI (140 kW). Zatímco první je nabízen s šestistupňovou manuální a sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, pro druhý je k dispozici výhradně sedmikvalt, avšak s pohonem všech kol na přání.

Benzinovým základem je pak 1.5 TSI (110 kW) s šestistupňovým manuálem nebo sedmistupňovým DSG. Doplňuje ho nový 2.0 TSI (140 kW) s dvouspojkovým sedmikvaltem a vrcholné 2.0 TSI (200 kW), vždy vybavené pohonem všech kol a sedmistupňovou převodovkou DSG.

Vloženo (editace)

S tym zadnym napisom mi to pride take "z nudze cnost" = obycajny cost cutting. Usetri sa na vyrazani/lisovani otvoru do plechu a na samotnom znaku...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Vloženo

Můžeme domýšlet, buď finance nebo si to prosadil nový desingér. Tradice byla ( tuším od 1993 FL Favorita) logo vpředu i vzadu uprostřed a teď nápis. Chce to zvyk.

Vloženo

Tak o šetření nákladů určitě nejde, původní dveře tam neměli výřez, ale výlis. Tedy museli předělat formu na lisování dveří. Nicméně taky jsem tomu zatím na fotkách nepřišel na chuť, ale uvidíme [emoji846]

Vloženo

Mě zaujalo, pokud to není chyba tisku, že by u iV měl být jen šestistupňový automat a dojezd 55km. Všude před oficiálním představením psali okolo 70km. To by bylo tedy možná lepší jít do Passatu GTE, který má interiér rozhodně lepší.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...