Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

před 14 hodinami, marfan napsal:

To skôr tá 135/140kw verzia je "udušená", kvôli prevodovke a tým že je tam väčšie turbo sa zdá byť menej živé oproti 110kw. Ide to dobre až po úprave mapy. Tá 110kw na svoj výkon ide veľmi dobre. S 1,6 verzí by som bral iba s 6st. prevodovku čo je Greenline verzia. 

 

A 1.6 a 2.0 110kw majú podľa všetkého menej problémov ako 135kw verzia (sám mam dve 135kw)

 

Nevim já už přesedlal na TSIčka, která když se točí tak jedou lépe než nafta.

Mluvím ze zkušenosti s 2.0 TDi 110 KW v seatu ateca, kde jsem si chvilku myslel že jezdím s 1.6 TDi, opravdu to bylo líné a octavia s 1.6 TDi 85KW z firemní flotily jela minimálně stejně.

 

nevím jak 135KW verze v ovci, ale 140KW v superbu  valí nesrovnatelně lépe než 110KW v O3, reálně je v tom mnohem větší rozdíl než na papíře.

Ona je otázka jestli ta 135KW verze v ovci nemá omezený krouťák na nižších stupních, jako to měl do roku 2017 superb se 140KW, taky to nechtělo jet. Tuto chybu ale už napravili a začali montovat tuším od roku 2017 k 140KW motorizaci lepší DSG a jak říkám, je to jediný naftový motor od koncernu co mě zarazí do sedačky, když nepočítám stará PDčka v OII.

 

Za mě je ale 110KW TDI smutný motor a je lepší šáhnout po 1.4 TSi.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta 2.0 co jsi s ni jezdil byla EU 5  nebo 6? Mám 2.0 EU6 bez adblue a oproti EU5 je to obrovský rozdíl. Sice na papíře je rozdíl asi jen 10Nm , ale je to hodně znát a i spotřeba je nižší. A s 1.6 se to nedá výkonově vůbec srovnávat v žádným případě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli už to není moc mimo téma.

Ale já mám srovnání s Octavia Combi v motorizacích 1.6 TDI 81 kW (2016), 1.4 TSI CNG 81 kW (2014) a 2.0 TDI 110kW (2019). Vše v manuálu.

Je pravda, že u té 110 kW je ten nástup výkonu dost přidušený, ale jede výrazně nejsvižněji, hlavně v dálničním provozu je prostě "ta výkonová rezerva". 1.6 TDI jsem jezdil předtím, je to 5kvalt a za mě je to fakt spíš základ. I to TSi v CNG, který má papírově stejný výkon, tak jede pocitově mnohem lépe.

Je to subjektivní názor člověka, kterej nedělá do aut, ale já bych už nic slabšího, než je ta 110 kW naftová verze nechtěl. Spíš lituju toho, že nemám DSG a 4x4 (tam jen kvůli podvozku, který je podle mého názoru dost katastrofa - nekomfortní)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Vápno napsal:

Ta 2.0 co jsi s ni jezdil byla EU 5  nebo 6? Mám 2.0 EU6 bez adblue a oproti EU5 je to obrovský rozdíl. Sice na papíře je rozdíl asi jen 10Nm , ale je to hodně znát a i spotřeba je nižší. A s 1.6 se to nedá výkonově vůbec srovnávat v žádným případě. 

 

EU6,

Myslím si že EU5 nejsou v 110 kW jen 103kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíl mezi 1.6 85 kW a 2.0 110 kW (EU6) je velmi zřetelný. Samozřejmě je to nutné porovnávat v jinak shodném autě. Rozdíl ve výkonu a krouťáku se projevuje prakticky v každé jízdní situaci. Nejmarkantnější je to v pružném zrychlení na 3. a vyšší rychlostní stupeň, při nutnosti zrychlit v dálničním stoupání nebo s naloženým autem.

 

Je pravda, že v různých autech se shodný motor jeví jinak. Kamarád má shodný 2.0 TDI 110 kW se 7st. DSG v Karoqu a tam je motor línější. Všiml jsem si toho, když jsem ho jeho Karoqem vezl. Tak jsme pak zkoušeli s oběma auty různá porovnání. A třeba při pružném zrychlení na 5. stupeň od 60 km/h neměl Karoq šanci. Octa mu plynule a zřetelně ujela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už řešíte koupi ojeté OIII, jaká je adekvátní cena za krátkou, z roku 2013, 1.4 TSI 103 kW? Najeto má 260 tis, výbava snad kromě vyhřívání  sedadel, maxidotu, tažného zařízení a manuální klimy je holobyt. Na druhou stranu není na ní kousek rzi, je ošetřený podvozek s dutinama kvalitním voskem, na motoru a podvozku uděláno spoustu věcí... Mám ji už měsíc na bazoši za 200 tis a jako zatím volal jen jeden a ten si to pak rozmyslel. Byl jsem tady v jednom výkupu zkusit a ten nabízel 170.

Mám domluvenou z jedné firmy combi laurinu, ale bohužel naftu, nicméně za cenu která nejde odmítnout a toto potřebuju prodat. A teď nevím jestli je blbá doba na prodej auta, nebo je to moc peněz nebo moc kilometrů.

Ještě podotýkám že je kupovaná nová v ČR, já jsem druhý majitel, km jsou dohledatelné, ne jak 99% všech aut co mají na tacho 120 tis a jsou dovezené z Německa nebo Itálie 

Editováno: , autor: Tomas666
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, dfga napsal:

Na kosačku TSI smrtonosne kilometre. 

To co ti ponúkali by som zobral hneď. 

 

Tak to platilo u motorů v OII.Jezdí mi tu na servis více těchto motorů co mám já a některé mají i 350 tis a žádný problém nemají. 

Ono když jsem ji před dvěma lety kupoval, vybíral jsem z více kousků a jako jediná měla kilometry poctivé. Jinak všechno dotaženky z venku a nedělám si iluze o tom že ty km byly poctivé. Stačí sundat dekl na rozvodech 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

zdravím, našel jsem inzerát na svou vysněnou O3 s 1.4 TSI ve výbavě L&K, nicméně spousta zdrojů uvadí, že tato nejvyšší výbava se prodávala pouze s 1.8 TSI (nebo s 2.0 TDI). našel jsem ale i pár jiných inzerátů na tuto zjevně ojedinělou kombinaci (či scam/chybu?). chci se tedy zeptat, jak je to s touhle kombinací? bylo to něco fakt speciálního na zakázku, nebo se to prodávalo mimo ČR?

PS: doufám v nějaké pozitivní odpovědi typu: jo, tohle se prodávalo běžně, jdi do toho. už jsem totiž asi zamiloval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odkaz na inzerát: https://www.autoesa.cz/skoda/octavia/kombi/benzin/623257468 fotky nic moc neřeknou a VIN uvedený nemají. to bych si ale samožřejmě prolustroval přes CEBIU. pokud by auto nemělo jasnou servisní historii, tak bych do toho nešel. chci taky auto vidět s technikem třeba z Automato, aby to pořádně prohlídl a ne jen laicky okem

 

před 13 minutami, Pawouk napsal:

Ano, motorizace 1.4 TSI byla standardně i ve výbnavě L&K. Není o tom třeba jakkoliv spekulovat.

 

1670708927_cenk.thumb.JPG.5d8fce165ba7490b270a686b5ac79ae0.JPG

díky, to jsem nebyl schopen dohledat. jde vidět, že jsi moudřejší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 9. 2022 na 9:48, Bubaq napsal:

To jsou ale konečné ceny pro běžné zákazníky. Kouzlo a smysl přímých odkupů od leasingovek je v tom, že ti leasingovka nabízí svou zůstatkovou cenu auta.  Tzn. cenu bez marže z bazarového prodeje. Je to motivující pro spokojenost obou stran. Leasingovka na daném autě dávno vydělala z měsíčních splátek a zbaví se starostí s bazarovým prodejem. A kupující dostane "své" auto, které zná a o které pečoval jako o vlastní za výrazně lepší cenu.

Chacha...tak jak která leasingovka. Já jsem po 3 letech končil s Karoqem (2.0TDI 110kW, 7DSG, 4x4, najeto pouze 35tis km, pouze já) a ptal se na cenu odkupu a řekli mi 698tis Kč. Tak mi spadla čelist. Přitom nákup byl za 751tis. Od firmy dostali přes 450tis na splátkách, takže tam měli vývar přes 300k na autě. Tehdy při výběru specifikace mě několikrát odmítly s tím, že musím ubrat na výbavě kvůli dieselu, že to má nižší výkup...pche, přitom se po 3 letech situace otočila a hezky se napakovali. A těch aut tady jezdí více...

Takže není to vždy pravidlem, že by měla leasingovka dost (co byste chtěli po BL).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rychle pryč od takové leasingovky. Já mám zkušenost se dvěma leasingovkama. U obou byla pevná odkupní cena součástí smlouvy o pronájmu, tedy známá od samého začátku, ještě před dodáním auta. A aby mi leasingovka určovala, jaké auto si mám objednat....? Kde jsme? Naklikám si auto v konfigurátoru tak, jak mi vyhovuje, pošlu leasingovce, ta mi danou konfiguraci nacení podle rámcové smlouvy s firmou (sleva, doplňkové služby), oboustranně to podepíšeme a leasingovka objednává. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 7 měsíců později...

Zdravím kolegové,

 

přišel čas vyměnit Ovečku 2fl(už 330 000km) za novější. Chci koupit trojku 2018+ ve výbavě Style do 100 000km. Benzín 1,5(či 1,4) TSI. Jaké jsou tyto motory a která je lepší? Je něco na co si dám obzvlášť bacha? A pak koukal jsme že je i spousta DSG. Mám se jich bát a jít raději do manuálu nebo už to není takový strašák?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...