Malarkey Vloženo 30. Květen 2021 Sdílet Vloženo 30. Květen 2021 Octavek máš na výběr tolik, že se můžeš kouknout klidně po jiné. Pokud je to ovšem ta "tvoje" výbava za super peníze a víš že lepší těžko seženeš tak ji ber. Po 4 letech a 40000km by se většina nedostatků už měla projevit. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maldapm Vloženo 30. Květen 2021 Sdílet Vloženo 30. Květen 2021 Malarkey: Dospel jsem k podobnemu zaveru a spis kouknu po jine. Byla to sice 1,4 v peknem stavu za adekvatni penize, na trhu je jich ale tolik, ze nema smysl resit jakekoliv pochybnosti. I kdyz to bude nejspis s nejakym priplatkem a treba 1,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Dave5 Vloženo 10. Červen 2021 Sdílet Vloženo 10. Červen 2021 Zdravím! Rozmýšľam nad kúpou ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI STYLE DSG EU6 110kw(150) bez 4x4 roky výroby 3/2017 Kod Motora je CRMB. auto má najazdené 136 000 km.chcel by som sa spýtať na poruchovosť motora a celkovej spoľahlivosti a načo si dať pozor.Za každú radu budem vďačný! :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 11. Červen 2021 Sdílet Vloženo 11. Červen 2021 Motor by měl být spolehlivý. Dát pozor na barvu chladící kapaliny. Nesmí být zahnědlá, ani mít v sobě šlemy. Kdo provozoval auto s takto "zkaženou" kapalinou, mohl zasrat chladič klimy, který se nemusí už podařit vyčistit. Proto je dobré vyzkoušet, jestli auto pořádně topí. To se tedy v létě zkouší špatně. Pak je dobré, aby auto někdo neuvařil. Ale to taky těžko zjistíš. U toho motoru zlobil řízený termostat. Opět to mělo souvislost s chladící kapalinou, která byla schopná zalepit takový kroužek u termostatu. Napokon výrobce začal dávat do aut kapalinu inovovanou. Tím nechci strašit. Jinak u motoru nezlobí ani vstřikovače, ani EGR, ani DPF. Vždy je nejlepší takové auto kupovat v rodině :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1Dave5 Vloženo 11. Červen 2021 Sdílet Vloženo 11. Červen 2021 (editace) vďaka :) za info chladiaca bola ružová čo som videl a auto bolo servisované v škode Editováno: 11. Červen 2021, autor: 1Dave5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 31. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2021 V 19. 2. 2021 na 23:16, ryzen napsal: Já jsem spokojen. Dnes prvních 250 km na nových zimních pneu. Výlet, zařizování a večer ještě 70 km pro další sadu bazar elektonů na léto Minoris bez jediného škrábance za 7500 Kč. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/kolo-z-lehke-slitiny-minoris-16-pro-octavia-iii/p/5E0071494++8Z8?fbclid=IwAR3DSCtS9rIYA1xzZ7aXxGUlGB41g2YSVPPFrn5v-IAbpu_zuImXgtmovPM Auto jede luxusně. Byl jsem na STK o měsíc dřív kvůli evidenčce a auto prošlo naprosto bez závad. Prostě nic. Jediná závada dle mě je olej po smrti, v úterý jdu na výměnu, aby byl motor tižší a spojka už není nová, ale zatím funguje obstojně. Časem brzdy, ale dle technika na STK brzdí super bez závad, což bych netvrdil, zázrak to tedy není. Jsou ale zatuhlé jak auto stálo. Vzal jsem včera 20 litrů Vervy. Chci dát pár nádrží plus aditiva po výměně oleje a všech filtrů. Seata bych nechtěl promiň. Jsme na škoda fórum tak pryč ze Seatem. Cena je dle mě normální, když auto stálo 4 měsíce v bazaru a v leasingovce a nikdo o něj neprojevil zájem. Vše je zatuhlé, ale pomalu ho rozjíždím. Večer už jezdilo lépe než ráno (teprve včera jsem dal nové zimní pneu) Dle mě nejlepší kup co jsem mohl koupit. za 250 000 jsou všude socky bez výbavy a nebo Style 2016, ale já jsem chtěl 4 očko facelift. Dnes jsem zjistil, že mám i senzor deště - uplně jsem ho přehlédl. Objednal jsem si sadu na leptání VIN kódu na všechny skla za 480 kč jako jsem měl kdysi na Hyundai Lantra -)) Dle lustrace ve Škodovce dle VIN měněné jedno přední světlo a mlhovka, nic víc, ale nenašel jsem to. Zřejmě měněn i nárazník - už jsem to dál nezjišťoval. Povinné ručení, havarijní pojištění a krádež za 7300 Kč ročně. Už dám jen tažné - přednárazník, na přepravu kol za autem a asi folie na skla a můj tuning končí. Pak už jen jezdit a jezdit. Zde pár foto pro pojišťovnu před pojištěním -) Moc pěkná ocečka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 31. Červenec 2021 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2021 Díky, ale auto chci prodat. Chci už jen benzín - málo jezdím. Za chvíli půjde na prodej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 Tak dnes jsem svou O3 - 1,6 TDI prodal a sháním něco v benzínu -((( to zase bude mudrování - co koupit -)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 2.0 TDI :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 před 8 minutami, ryzen napsal: Tak dnes jsem svou O3 - 1,6 TDI prodal a sháním něco v benzínu -((( to zase bude mudrování - co koupit -)) No nepíšeš jaké to vlastně TSI chceš - máš na výběr od 1,0 až po 2,0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 (editace) Nejvíc se mi zamlouvá kvůli ceně - Seat Leon 1,4 FR Combi, nebo Škoda Octavia Combi 1,4 TSI. Seat má verzi 92 kw a pak 110 kw odpojování válců stejně jako Superb 3. Škoda Octavia má tuším 4 válcový režim což je super- nedávno pár oktávek bylo - teď jsou nějaké drahé -) Ale i to odpojování válců je prý u mnoho modelů - jen nevím jak pak dlouho motor vydrží Na mých 700 km měsíčně asi 1,8 nevyužiji ??? Editováno: 9. Srpen 2021, autor: ryzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rapid1.0 Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 před 13 minutami, stanmar napsal: No nepíšeš jaké to vlastně TSI chceš - máš na výběr od 1,0 až po 2,0. Stejně je OIII takový malý unikat, ze se dá sehnat ve všech objemech co se kdy dělali. 1.0, 1.2, 1.4, 1.5, 1.8 a 2.0. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 (editace) 1,2 jsem včera jezdil novou Fabií - výkon ušel, ale slabota. 1,4 jsem jezdil v novém Tiguanu - je ale moc drahý, na to jak je to auto těžké to docela jede - lépe než diesel. 1,4 jsem jezdil v Seat Leon - čip na 130 kw - 1,4 - dobře to jelo. vybírám spíš motor 1,4 TSI, které nejsou tak asi budu chodit tak měsíc pěšky a uvidím zda se něco objeví. Editováno: 9. Srpen 2021, autor: ryzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 9. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2021 (editace) Seat není špatná volba, nebo Golf, ale 1.4 TSI 92kW bych se vyhnul u Leonu, reálně to nejede o moc lépe než 1.2 TSI nebo 1.0 TSI v 81/85kW. U Golfu má ta 1.4 TSI 92kW výhodu aspoň víceprvkové nápravy vzadu. Odpojování válců bych se nebál, zatím s tím nejsou nějaké systémové problémy a to už by se snad od 2013 projevilo... Editováno: 9. Srpen 2021, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 10. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2021 (editace) Ok děkuji za názor. Každopadne auto bude 1,4 TSI. Teď jen kápnout na dobrý kup. Zda to bude 92 kw nebo 110 kw už neřeším. Hlavně aby byl nějaký servis. Odpojovani válců co má Superb, Leon už mám víc názorů stejně jako ty, že se to snad nerozbiji. Otázka je zda motor vydrží treba 300 000 km. Uvidíme zda se treba neobjeví i nějaká octavia v benzínu, abych zůstal věrný tomuto fóru Editováno: 14. Srpen 2021, autor: ryzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 14. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2021 Vaculík a ojetá O3 https://www.auto.cz/martin-vaculik-a-ojeta-skoda-octavia-iii-nejocekavanejsi-bazarove-video-je-tady-141074 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda124 Vloženo 22. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2021 Ahoj, přemýšlím o koupi 2018 FL Octavie 1.6 TDI s cca 200 000km. Jelikož celý život funguji na Fabii s 1.0 nebo 1.2 TSI tak ty 1.6 a Octavie jsou pro mě celkem španělská vesnice. Proto jsem se chtěl zeptat, zda se bát nějaké provařené závady, která se na těch motorech oběvuje, nebo se v tomto vysokém nájezdu může projevit. Protože se mi nechce moc po koupi auta řešit nějaké další problémy. Uvažuji o ní, jelikož to je celkem výhodná koupě, je to poměrně hezká výbava a nevypadá to nijak potlučeně. Předem díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dzenda7 Vloženo 22. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2021 před 52 minutami, Fanda124 napsal: Ahoj, 1.6 TDI s takovým nájezdem, to si říkáš o problémy. Uvažuj raději o dieslu 2.0, je to bezproblémový motor. Tolik můj poznatek, který jsem taky řešil a po různých informacích a osobních zkušenostech uživatelů jsem šel do 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 22. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2021 před 5 hodinami, Fanda124 napsal: Ahoj, přemýšlím o koupi 2018 FL Octavie 1.6 TDI s cca 200 000km. Jelikož celý život funguji na Fabii s 1.0 nebo 1.2 TSI tak ty 1.6 a Octavie jsou pro mě celkem španělská vesnice. Proto jsem se chtěl zeptat, zda se bát nějaké provařené závady, která se na těch motorech oběvuje, nebo se v tomto vysokém nájezdu může projevit. Protože se mi nechce moc po koupi auta řešit nějaké další problémy. Uvažuji o ní, jelikož to je celkem výhodná koupě, je to poměrně hezká výbava a nevypadá to nijak potlučeně. Předem díky za odpovědi. Minimálně vodní pumpa, ale ta už to má určitě aspoň jednou za sebou. Na 1.6TDi mám najeto okolo 200tis.km a zatím se nic závažnějšího neprojevilo, takže za mě osobně spolehlivý motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 22. Prosinec 2021 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2021 Za kolik si tu 1.6 představuješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 1. leden 2022 Sdílet Vloženo 1. leden 2022 (editace) Mám dotaz jak jezdíš dlouhé trasy ???? Protože každých 300 km se ti bude vypalovat filtr pevných částic. Já měl loni půl roku 1,6 TDI - 85 kw a auto jsem prodal hlavně kvůli neustálému vypalování filtru pevných částic z důvodu málo najetých km. Za půl roku snad 10 x jsem jel zbytečně 20 km ho vypalovat, aby mi při každém popojíždění nešel větrák naplno 5 minut po vypnutí motoru. Jinak měl jsem O3 - 1,6 TDI 77 kw - 2014 - 2018 - 300 000 km, ale jezdil jsem denně 200 - 300 km. Do 240 000 km bez poruchy. Pak se mi něco rozbilo u pedálů pod nohama a tekla kapalina co mi zničila boty. Oprava ve Škodovce 4000 Kč. Ve 240 000 km totál mrtvej podvozek - šílený houpání a jízdní vlastnosti - nedalo se s tím závodit - 2 x týdně po D1 -)))) sranda. Dávali se nové tlumiče, stabilizátory atd. asi za 25 000 Kč v neznačkovém servise. Ve 270 000 km auto jsem měl 4,5 roku jsme poprvé doplňovali klimatizaci - chybělo asi 60 % náplně. Jinak auto při velkých nájezdech super, nic se tam nevysralo. V další práci jsem dostal O3 2.0 TDI a za mě tižší motor, je to vlaková loď od VW a určitě bych si dnes koupil 2.0 TDI než 1,6 TDI, který jsem si koupil jako své soukromé, ale po FL 85 kw. Motor byl hlučnější. Pokud ale jezdíš třeba jen couračky do 20 km denně, tak bych do dieselu nešel. Mám teď 1,4 TSI a super. Pokud koupíš najeto 200 000 km - ve 210 000 se mění rozvody - větší investice, pak časem odejde spojka. Divně už to vrčí, záleží jak se s tím jezdilo může ti u toho motoru odejít cokoliv - vstřiky, vodní pumpa (tu jsem teda nikdy neměnil při mých velkých nájezdech) atd. může se ti rozbít cokoliv a dát do auta i desetitisíce za opravu. Editováno: 1. leden 2022, autor: ryzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 3. leden 2022 Sdílet Vloženo 3. leden 2022 V 22. 12. 2021 na 16:02, Fanda124 napsal: Ahoj, přemýšlím o koupi 2018 FL Octavie 1.6 TDI s cca 200 000km. Jelikož celý život funguji na Fabii s 1.0 nebo 1.2 TSI tak ty 1.6 a Octavie jsou pro mě celkem španělská vesnice. Proto jsem se chtěl zeptat, zda se bát nějaké provařené závady, která se na těch motorech oběvuje, nebo se v tomto vysokém nájezdu může projevit. Protože se mi nechce moc po koupi auta řešit nějaké další problémy. Uvažuji o ní, jelikož to je celkem výhodná koupě, je to poměrně hezká výbava a nevypadá to nijak potlučeně. Předem díky za odpovědi. Budu mít brzy na prodej OIII FL 2.0 TDI 110 kW DSG, kdybys měl zájem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 27. Březen 2022 Sdílet Vloženo 27. Březen 2022 Fabiaci uz postrehli, ze ma caka nahrada F3C - volba pada na O3C. Mam ale problem, srdce ma vybratu jednu variantu, rozum zase inu. Spisoval som si aj plusy a minusy, pri srdcovej je viac plusov ako pri rozumovej, no rozumova ma "lepsi" motor. Chcem sa drzat benzinu, momentalne na vyber 1.0TSI 85kW a 1.4TSI 110kW (aj ked neviem preco v inzerate je spomenuta 1.5TSI,ked podla VIN nesedi) . Viem si dost veci dorobit, no chcel som vyssi zaklad ako pri F3 - biled/xenon, 2016/17 a novsie, benzin, kombi, automaticka klima a vyhrev sedaciek, predne+zadne senzory, navi. Idealne vyhrev skla, celna kamera, FA (ACC), ale postaci aj obycajny tempomat. Cena 13-14 000 €, idealne ak uz je na SK 1.0TSI: - motor - KO, STK/EK - dovoz - FA - celna kamera + farba (viem, na to auto nejazdi) + origo elektrony (jasne, mozne kedykolvek vymenit) + sport sedacky + Columbus + ambient listy + nastavenie na radiu + 12x PDC, automaticke larkovanie + tazne + Canton + Kessy + QI + phone (zatial ale nemam co nabijat, P30 to nevie) 1.4TSI: - farba - neorigo elektrony - "iba" Amundsen - bez ambient + motor + celna kamera (LA, znacky) + BSD + ACC + SK povod + o 20 000km menej Kazdej nieco chyba, no kazda ma nieco navyse. Nieco sa da dorobit relativne lahko, nieco je narocnejsie. Cenovo to vyzera priblizne rovnako, ak pri prvej pripocitam prihlasenie, KO+STK+EK. Osobne som nebol pozerat este ani jednu, len zvazujem a rozhodujem.... S3 som vylucil (cena/vybava/parkovanie) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Baracek Vloženo 27. Březen 2022 Sdílet Vloženo 27. Březen 2022 @wirerkdyž jsem viděl tvoje vlákno, tak bych být tebou řešil akorát motor😂 ta 1.4 je přeci velmi povedená! Vše kolem si zrovna ty doděláš a bude tě to víc bavit. Všechno, co píšeš jako plus u 1.0, si ty stopro doděláš a to je přeci větší zábava, než si koupit hotový auto a jen jezdit☺️ V obou případech se těším na tvoje úpravy! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 28. Březen 2022 Sdílet Vloženo 28. Březen 2022 BSD a ACC sa vraj daju dorobit, cize z bielej do modrej. celne sklo ak vymenim, mozem ziskat vyhrev aj prednu kameru. Tym by to auto malo snad vsetko, motor ale nezmenim z modrej do bielej je problem canton, mozno tazne (ak nema pripravu), ambient pasiky dvere, pretoze su drahe. bocne senzory problem nebudu. QI nabijanie mi zatial netreba, nemam na to mobil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.