Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravím! Rozmýšľam nad kúpou ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI STYLE DSG EU6 110kw(150) bez 4x4 roky výroby 3/2017 Kod Motora je CRMB. auto má najazdené 136 000 km.chcel by som sa spýtať na poruchovosť motora a celkovej spoľahlivosti a načo si dať pozor.Za každú radu budem vďačný! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor by měl být spolehlivý. Dát pozor na barvu chladící kapaliny. Nesmí být zahnědlá, ani mít v sobě šlemy.  Kdo provozoval auto s takto "zkaženou" kapalinou, mohl zasrat chladič klimy, který se nemusí už podařit vyčistit. Proto je dobré vyzkoušet, jestli auto pořádně topí. To se tedy v létě zkouší špatně. Pak je dobré, aby auto někdo neuvařil. Ale to taky těžko zjistíš. U toho motoru zlobil řízený termostat. Opět to mělo souvislost s chladící kapalinou, která byla schopná zalepit takový kroužek u termostatu. Napokon výrobce začal dávat do aut kapalinu inovovanou. 

Tím nechci strašit. Jinak u motoru nezlobí ani vstřikovače, ani EGR, ani DPF. Vždy je nejlepší takové auto kupovat v rodině :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 19. 2. 2021 na 23:16, ryzen napsal:

Já jsem spokojen. Dnes prvních 250 km na nových zimních pneu. Výlet, zařizování a večer ještě 70 km pro další sadu bazar elektonů na léto Minoris bez jediného škrábance za 7500 Kč.

 

https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/kolo-z-lehke-slitiny-minoris-16-pro-octavia-iii/p/5E0071494++8Z8?fbclid=IwAR3DSCtS9rIYA1xzZ7aXxGUlGB41g2YSVPPFrn5v-IAbpu_zuImXgtmovPM

 

Auto jede luxusně. Byl jsem na STK o měsíc dřív kvůli evidenčce a auto prošlo naprosto bez závad. Prostě nic.

 

Jediná závada dle mě je olej po smrti, v úterý jdu na výměnu, aby byl motor tižší a spojka už není nová, ale zatím funguje obstojně. Časem brzdy, ale dle technika na STK brzdí super bez závad, což bych netvrdil, zázrak to tedy není. Jsou ale zatuhlé jak auto stálo. Vzal jsem včera 20 litrů Vervy. Chci dát pár nádrží plus aditiva po výměně oleje a všech filtrů.

 

Seata bych nechtěl promiň. Jsme na škoda fórum tak pryč ze Seatem. 

 

Cena je dle mě normální, když auto stálo 4 měsíce v bazaru a v leasingovce a nikdo o něj neprojevil zájem. Vše je zatuhlé, ale pomalu ho rozjíždím. Večer už jezdilo lépe než ráno (teprve včera jsem dal nové zimní pneu)

 

Dle mě nejlepší kup co jsem mohl koupit. za 250 000 jsou všude socky bez výbavy a nebo Style 2016, ale já jsem chtěl 4 očko facelift.  Dnes jsem zjistil, že mám i senzor deště - uplně jsem ho přehlédl.

 

 

 

Objednal jsem si sadu na leptání VIN kódu na všechny skla za 480 kč jako jsem měl kdysi na Hyundai Lantra -))

 

Dle lustrace ve Škodovce dle VIN měněné jedno přední světlo a mlhovka, nic víc, ale nenašel jsem to. Zřejmě měněn i nárazník - už jsem to dál nezjišťoval. Povinné ručení, havarijní pojištění a krádež za 7300 Kč ročně.

 

Už dám jen tažné - přednárazník, na přepravu kol za autem a asi folie na skla a můj tuning končí.  Pak už jen jezdit a jezdit.

 

Zde pár foto pro pojišťovnu před pojištěním -)

 

 

 

 

Photo_2019933279_1.jpg

Photo_2019933279_2.jpg

Photo_2019933279_3.jpg

Photo_2019933279_4.jpg

Photo_2019933279_5.jpg

Photo_2019933279_8.jpg

Photo_2019933279_9_1.jpg

Photo_2019933279_9_2.jpg

Moc pěkná ocečka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nejvíc se mi zamlouvá kvůli ceně - Seat Leon 1,4 FR Combi, nebo Škoda Octavia Combi 1,4 TSI.

 

Seat má verzi 92 kw a pak 110 kw odpojování válců stejně jako Superb 3.

 

Škoda Octavia má tuším 4 válcový režim což je super- nedávno pár oktávek bylo - teď jsou nějaké drahé -)

 

Ale i to odpojování válců je prý u mnoho modelů - jen nevím jak pak dlouho motor vydrží

 

Na mých 700 km měsíčně asi 1,8 nevyužiji ??? 

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,2 jsem včera jezdil novou Fabií - výkon ušel, ale slabota.

 

1,4 jsem jezdil v novém Tiguanu - je ale moc drahý, na to jak je to auto těžké to docela jede - lépe než diesel.

 

1,4 jsem jezdil v Seat Leon - čip na 130 kw - 1,4 - dobře to jelo.

 

vybírám spíš motor 1,4 TSI, které nejsou tak asi budu chodit tak měsíc pěšky a uvidím zda se něco objeví.

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Seat není špatná volba, nebo Golf, ale 1.4 TSI 92kW bych se vyhnul u Leonu, reálně to nejede o moc lépe než 1.2 TSI nebo 1.0 TSI v 81/85kW. U Golfu má ta 1.4 TSI 92kW výhodu aspoň víceprvkové nápravy vzadu. Odpojování válců bych se nebál, zatím s tím nejsou nějaké systémové problémy a to už by se snad od 2013 projevilo...

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok děkuji za názor. Každopadne auto bude 1,4 TSI. Teď jen kápnout na dobrý kup. Zda to bude 92  kw nebo 110 kw už neřeším. Hlavně aby byl nějaký servis. Odpojovani válců co má Superb, Leon už mám víc názorů stejně jako ty, že se to snad nerozbiji. Otázka je zda motor vydrží treba 300 000 km. Uvidíme zda se treba neobjeví i nějaká octavia v benzínu, abych zůstal věrný tomuto fóru

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ahoj, přemýšlím o koupi 2018 FL Octavie 1.6 TDI s cca 200 000km. 

Jelikož celý život funguji na Fabii s 1.0 nebo 1.2 TSI tak ty 1.6 a Octavie jsou pro mě celkem španělská vesnice.

Proto jsem se chtěl zeptat, zda se bát nějaké provařené závady, která se na těch motorech oběvuje, nebo se v tomto vysokém nájezdu může projevit.

Protože se mi nechce moc po koupi auta řešit nějaké další problémy.

 

Uvažuji o ní, jelikož to je celkem výhodná koupě, je to poměrně hezká výbava a nevypadá to nijak potlučeně.

Předem díky za odpovědi.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, Fanda124 napsal:

Ahoj, 1.6 TDI s takovým nájezdem, to si říkáš o problémy. Uvažuj raději o dieslu 2.0, je to bezproblémový motor. Tolik můj poznatek, který jsem taky řešil a po různých informacích a osobních zkušenostech uživatelů jsem šel do 2.0

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Fanda124 napsal:

Ahoj, přemýšlím o koupi 2018 FL Octavie 1.6 TDI s cca 200 000km. 

Jelikož celý život funguji na Fabii s 1.0 nebo 1.2 TSI tak ty 1.6 a Octavie jsou pro mě celkem španělská vesnice.

Proto jsem se chtěl zeptat, zda se bát nějaké provařené závady, která se na těch motorech oběvuje, nebo se v tomto vysokém nájezdu může projevit.

Protože se mi nechce moc po koupi auta řešit nějaké další problémy.

 

Uvažuji o ní, jelikož to je celkem výhodná koupě, je to poměrně hezká výbava a nevypadá to nijak potlučeně.

Předem díky za odpovědi.

 


Minimálně vodní pumpa, ale ta už to má určitě aspoň jednou za sebou. Na 1.6TDi mám najeto okolo 200tis.km a zatím se nic závažnějšího neprojevilo, takže za mě osobně spolehlivý motor. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám dotaz jak jezdíš dlouhé trasy ???? Protože každých 300 km se ti bude vypalovat filtr pevných částic. Já měl loni půl roku 1,6 TDI - 85 kw a auto jsem prodal hlavně kvůli neustálému vypalování filtru pevných částic z důvodu málo najetých km. Za půl roku snad 10 x jsem jel zbytečně 20 km ho vypalovat, aby mi při každém popojíždění nešel větrák naplno 5 minut po vypnutí motoru.

 

Jinak měl jsem O3 - 1,6 TDI 77 kw - 2014 - 2018 - 300 000 km, ale jezdil jsem denně 200 - 300 km. Do 240 000 km bez poruchy. Pak se mi něco rozbilo u pedálů pod nohama a tekla kapalina co mi zničila boty. Oprava ve Škodovce 4000 Kč. Ve 240 000 km totál mrtvej podvozek - šílený houpání a jízdní vlastnosti - nedalo se s tím závodit - 2 x týdně po D1 -)))) sranda. Dávali se nové tlumiče, stabilizátory atd. asi za 25 000 Kč v neznačkovém servise. Ve 270 000 km auto jsem měl 4,5 roku jsme poprvé doplňovali klimatizaci - chybělo asi 60 % náplně. Jinak auto při velkých nájezdech super, nic se tam nevysralo. V další práci jsem dostal O3 2.0 TDI a za mě tižší motor, je to vlaková loď od VW a určitě bych si dnes koupil 2.0 TDI než 1,6 TDI, který jsem si koupil jako své soukromé, ale po FL 85 kw. Motor byl hlučnější. Pokud ale jezdíš třeba jen couračky do 20 km denně, tak bych do dieselu nešel. Mám teď 1,4 TSI a super.

 

Pokud koupíš najeto 200 000 km - ve 210 000 se mění rozvody - větší investice, pak časem odejde spojka. Divně už to vrčí, záleží jak se s tím jezdilo může ti u toho motoru odejít cokoliv - vstřiky, vodní pumpa (tu jsem teda nikdy neměnil při mých velkých nájezdech) atd. může se ti rozbít cokoliv a dát do auta i desetitisíce za opravu.

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 12. 2021 na 16:02, Fanda124 napsal:

Ahoj, přemýšlím o koupi 2018 FL Octavie 1.6 TDI s cca 200 000km. 

Jelikož celý život funguji na Fabii s 1.0 nebo 1.2 TSI tak ty 1.6 a Octavie jsou pro mě celkem španělská vesnice.

Proto jsem se chtěl zeptat, zda se bát nějaké provařené závady, která se na těch motorech oběvuje, nebo se v tomto vysokém nájezdu může projevit.

Protože se mi nechce moc po koupi auta řešit nějaké další problémy.

 

Uvažuji o ní, jelikož to je celkem výhodná koupě, je to poměrně hezká výbava a nevypadá to nijak potlučeně.

Předem díky za odpovědi.

 

 

Budu mít brzy na prodej OIII FL 2.0 TDI 110 kW DSG, kdybys měl zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Fabiaci uz postrehli, ze ma caka nahrada F3C - volba pada na O3C. Mam ale problem, srdce ma vybratu jednu variantu, rozum zase inu. Spisoval som si aj plusy a minusy, pri srdcovej je viac plusov ako pri rozumovej, no rozumova ma "lepsi" motor. Chcem sa drzat benzinu, momentalne na vyber 1.0TSI 85kW a 1.4TSI 110kW (aj ked neviem preco v inzerate je spomenuta 1.5TSI,ked podla VIN nesedi) . 

Viem si dost veci dorobit, no chcel som vyssi zaklad ako pri F3 - biled/xenon, 2016/17 a novsie, benzin, kombi, automaticka klima a vyhrev sedaciek, predne+zadne senzory, navi. Idealne vyhrev skla, celna kamera, FA (ACC), ale postaci aj obycajny tempomat. Cena 13-14 000 €, idealne ak uz je na SK

 

1.0TSI:

- motor

- KO, STK/EK

- dovoz

- FA

- celna kamera

+ farba (viem, na to auto nejazdi) 

+ origo elektrony (jasne, mozne kedykolvek vymenit) 

+ sport sedacky

+ Columbus

+ ambient listy + nastavenie na radiu

+ 12x PDC, automaticke larkovanie

+ tazne

+ Canton

+ Kessy

+ QI + phone (zatial ale nemam co nabijat, P30 to nevie) 

 

1.4TSI:

- farba

- neorigo elektrony

- "iba" Amundsen

- bez ambient

+ motor

+ celna kamera (LA, znacky) 

+ BSD

+ ACC

+ SK povod

+ o 20 000km menej

 

Kazdej nieco chyba, no kazda ma nieco navyse. Nieco sa da dorobit relativne lahko, nieco je narocnejsie. Cenovo to vyzera priblizne rovnako, ak pri prvej pripocitam prihlasenie, KO+STK+EK. Osobne som nebol pozerat este ani jednu, len zvazujem a rozhodujem....

S3 som vylucil (cena/vybava/parkovanie)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@wirerkdyž jsem viděl tvoje vlákno, tak bych být tebou řešil akorát motor😂 ta 1.4 je přeci velmi povedená! Vše kolem si zrovna ty doděláš a bude tě to víc bavit. Všechno, co píšeš jako plus u 1.0, si ty stopro doděláš a to je přeci větší zábava, než si koupit hotový auto a jen jezdit☺️ V obou případech se těším na tvoje úpravy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

BSD a ACC sa vraj daju dorobit, cize z bielej do modrej. celne sklo ak vymenim, mozem ziskat vyhrev aj prednu kameru. Tym by to auto malo snad vsetko, motor ale nezmenim

z modrej do bielej je problem canton, mozno tazne (ak nema pripravu), ambient pasiky dvere, pretoze su drahe. bocne senzory problem nebudu. QI nabijanie mi zatial netreba, nemam na to mobil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...