Prosinec 18, 20168 r Co píšete je tak trošku zavádějící.Sledování můžete být i když máte "chytrý telefon",ta krabička s tím nemusí souviset.Hlavně že se už tady někdo ptá,kdy bude mít superb infotaiment propojený On-line.Za chvíli to bude v autech automaticky,takže nějaká krabička bude k smíchu. Myslím,že o tomhle to vůbec není . EET bych také se sledováním nespojoval,ale to tady nepatří a EET mi nevadí.Vadí těm,co dělají něco načerno,bokem.
Prosinec 18, 20168 r Doufám, že nikdy nebude fungovat online spojení bez souhlasu uživatele vozu, který ho musí umožnit. Pokud by si někdo koupil auto, které si bude posílat data jak ho napadne při současném úrovni zabezpečení, může si být jist, že to auto mu opravdu z té garáže jednou samo odjede. EET nevadí jen lidem, kteří nevidí jeho hlavní důvod a to je mapování trhu a toků peněz. To se to podniká, když víš kde co a jak a ještě se najdou takoví co Ti zatleskají. Upraveno Prosinec 18, 20168 r od ferda25
Prosinec 18, 20168 r Rekne ti: 1) kde auto je (pokud je v pohybu, tak realtime odesila data a da se sledovat na telefonu/webu) 2) kolik ma cca v nadrzi 3) jaky je stav baterky 4) melo by umet cist DTC kody (nemuzu potvrdit ani vyvratit) 5) dela statistiku jizd 6) muze byt pouzito v 10 autech (sice nepraktice, ale je tu ta moznost) 7) daji se nastavit alerty - kdyz se auto pohne, nastartuje, prijede/odjede z definovane zony 8) provoz 75 kc/mes ale je v tom datovy roaming po EU, po 2letech smlouvy by mela byt moznost vlozit jinou (zatim TM, kvuli VPN spojeni) kartu Kde je problem: 1) StartStop - kdo pouziva, tak mu to cestu rozkouskuje 2) k mereni spotreby pouziva kristalovou kouli hodnotu nasobi rumunskou konstantou => hodnoty jako 500 L/100km 3) servisni intervaly ma nastaveno na 15t nebo 1rok (nepocita s variabilnim intervalem) Mam v F3 i SmartGate, ale prestal jsem ho pouzivat, protoze spolehlivost = 0. Na iOS musi bezet aplikace na popredi, jinak data nesbira, na Android se stale odpojuje (Nexus 5 - Android 5/6, vyjimka v battery optimalizaci nepomuze, telefon/auto spojeni po nahodne dobe ukonci, podobne chovani jsem mel i na S7)
Prosinec 18, 20168 r Je k tomu aplikace tak to chodi jako data, jinak cenik se jim taky povedl : Datový limit (měsíčně) 50 MB 50 MB Volání na všechna čísla 7,26 (6,–) /min 7,26 (6,–) /min SMS 3,03 (2,05) 3,03 (2,05) MMS 5,45 (4,50) 5,45 (4,50
Prosinec 18, 20168 r Autor Když si to nechám dovést domů tak musím k aktivaci navštívit operátora nebo to zvládnu sám?
Prosinec 18, 20168 r Když to doveze kurýr tak by měl mít u sebe smlouvu a v krabičce aktivovaná sim. Nebo už bude smlouva v mejlu. Teorie. Ti co šli k operátorovi si to tam nechali poslat nebo jako já nevydrželi. Ke kurýrovi jsem se nedostal páč mi zrušili objednávku.
Prosinec 18, 20168 r možná by kolegové nebylo od věci, kdyby tady nějaký dlouhodobý uživatel aplikaci Motion popsal, jak to všechno funguje v praxi, jak to správně nastavit, co všechno mít zapnuté. Pořád si nejsem jistý, jestli apku správně používám.
Prosinec 18, 20168 r před 1 hodinou, cosby napsal: proč jsou tu dvě témata???Slučte to sakra Sloučeno...
Prosinec 18, 20168 r témata sloučena ale informace spíše o koupi produktu a problémech s T-Mobile. Já osobně jsem s koupi neměl vůbec žádný problém. Vše aktivovala prodavačka, vložila SIMku. Já už jen zastrčil do portu a hotovo. Přesto se opět jako "hlupák" ptám...? Jak správně v praxi používat tuto krabičku s aplikaci Motion. Upraveno Prosinec 18, 20168 r od dressi
Prosinec 18, 20168 r Bavil jsem se a prý přímo né ale dá se to vyexportovat do excelu a udělat knihu jízd tam.
Prosinec 18, 20168 r Autor před 7 hodinami, cosby napsal: proč jsou tu dvě témata???Slučte to sakra Já myslím že jsem byl první kdo téma založil tak nechápu proč to píšeš do toho mého. A s prominutím sloučením těch témat jste z toho udělali slušnej mr**ík.. Řeší se všechno možný, jen ne T-mobile "chytré auto" a zkušenosti s ní! před 6 hodinami, Pawouk napsal: Sloučeno... Takže ďekuji, ale než se témata sloučily bylo potřeba to druhé promazat od hospodských řečí EET a pod... Do superb tématu taky zrovna moc nechodím, není nějaká neutrální půda pro to? Upraveno Prosinec 18, 20168 r od MilanHos
Prosinec 18, 20168 r Autor Něco co nestojí za řeč často promažeš a najednou si za to můžeme sami ti co se snaží o tom něco dozvědět?
Prosinec 18, 20168 r Autor Ok to se omlouvám, ale zjistit které téma bylo vytvořené jako druhé pro tebe není složité ne? Ale to je jedno, už si nějak zvyknu chodit sem.
Prosinec 19, 20168 r Pawouk má pravdu.Duplicitní témata tady nemají co dělat a než se něco založí,má se podívat,jestli to tady není.
Prosinec 19, 20168 r Autor Když už je nás tu na toto téma víc, tak se ptám znovu na otázku co když si nechám krabičku se SIM poslat domů? Je nutné i tak navštívit pobočku nebo to zvládne uživatel doma sám? Týden před vánoci bude čekání tak na hodinu přímo na pobočce. Upraveno Prosinec 19, 20168 r od MilanHos
Prosinec 19, 20168 r A co tak vyplnit telefonín číslo,které je na jejich webu a oni se ozvou.Mě zavolali za dvě hodiny. Myslím,že je tady pramálo lidí co to má a co Ti odpoví.
Prosinec 19, 20168 r 2 hours ago, MilanHos said: Když už je nás tu na toto téma víc, tak se ptám znovu na otázku co když si nechám krabičku se SIM poslat domů? Je nutné i tak navštívit pobočku nebo to zvládne uživatel doma sám? Týden před vánoci bude čekání tak na hodinu přímo na pobočce. Urcite zvladnes sam. Kuryr ti doveze, podepises smlouvu (pokud nemas), da ti balicek. Vylomis si SIM, zkontrolujes jesli nepozaduje PIN (vpravem hornim rohu by melo byt napsano vypn. PIN, nekdy davaji obyc 3v1, kde je PIN vyzadovan), vlozis do zarizeni, sprarujes s mobilni aplikaci (pripadne pres web) a zasunes do portu v aute.
Prosinec 20, 20168 r Autor Objednáno, tak snad do 14 dnů stihnu zjistit co je to zač a kdyžtak vrátit
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.