Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nevíte někdo prosím jak zapojit kontrolku pro tažné zařízení ,která je umístěna u kontrolek mezi budíky ?

Nevíte někdo prosím jak zapojit kontrolku pro tažné zařízení ,která je umístěna u kontrolek mezi budíky ?

je to jeden drátek mezi tlačítkem vystr .. a budíkama .. ale piny nevím přesně ..

jde o fialovožlutý drát 0,35mm2 na budíkách je v modrém konektoru pozice 16 a u přerušovače je na pozici 4

některé MR mají pozici u přerušovače už obsazenou osvětlením na spínač blinkrů, stačí to odpojit a dát příšlušný přerušovač ;)

jde o fialovožlutý drát 0,35mm2 na budíkách je v modrém konektoru pozice 16 a u přerušovače je na pozici 4

některé MR mají pozici u přerušovače už obsazenou osvětlením na spínač blinkrů, stačí to odpojit a dát příšlušný přerušovač ;)

ahoj pecaku,(kolego) nevis jak to je u rooma mel bych zajem.

je to jeden drátek mezi tlačítkem vystr .. a budíkama .. ale piny nevím přesně ..

Nejen drát, ale u O1 musí být i jiný přerušovač.

ahoj pecaku,(kolego) nevis jak to je u rooma mel bych zajem.

jo pane podhoráku, to nemám zatím ponětí DP na rum a fóbii II se mi nedostává, ale jelikož už u FI byl přerušovač součástí centrální RJ, tak to bude mít něco společného s ní (alespoň si to myslím) ;)

edit: pokud ta kontrolka na přívěs je na budíkách, tak bude fungovat jen s origo elektronikou tažného a signál půjde po CANu :)

Upraveno od rolbar

  • 2 roky později...

Ahoj, nemáte někdo schéma jak se zapojuje a kudy se vede originální elektrika k tažnému zařízení u O1? Dík

Mikeš Vojta je to jednoduchý pokud máš origo koupenou elektriku společně s tažným.Jen se odpojí u koncových světel na autě a elektrika na tažný se nacvakne na přívodní kabel a pak do světel.Protahuje se myslím uprostřed pod plastovým krytem nakládací hrany kufru vyndá se gumová záslepka a na svazku je už připravená nová

Mikeš Vojta je to jednoduchý pokud máš origo koupenou elektriku společně s tažným.Jen se odpojí u koncových světel na autě a elektrika na tažný se nacvakne na přívodní kabel a pak do světel.Protahuje se myslím uprostřed pod plastovým krytem nakládací hrany kufru vyndá se gumová záslepka a na svazku je už připravená nová

Skvělý, díky. Myslel jsem, že je to složitější (kvůli té kontrolce blinkrů, že má zásuvka zvlášť pojistku...). Takže to stačí připojit do světel, vyměnit přerušovač a dát tam ten kabel mezi budíkama a přerušovačem a je to jako od maminky potažmo Škody auto? Omlouvám se, že s tím furt otravuju.

jo.

...ale takový práce a měnit spínač varovných světel kvůli jedné blinkající kontrolce navíc :D

Tohle je origo škoda ale i jiný výrobci už delají takovéhle svazky jen to cvakneš do světel a na elekktriku a jeto akorát zapojíš 7 pól.zásuvku do které jde 8 kabelů a na jeden pól se zapojují dva kabliky ,ostatní pojednom.

ta kontrolka mě sice nefunguje, jak jsem pochopil musí se asi vyměnit spínač výstražných, ale místo toho mi jde pravá nesmyslně nezapojená mlhovka z čehož mám větší radost i užitek.

To je ten jeden drátek navíc Někdo tam má v pravým světle jen záslepku ta se vyndá a dá se tam žárovka a na autě svítí obě mlhy.

to bylo možná na předface, tour žádnou záslepku bez žárovky nemá, je tam dvouvlákno a přes elektroinstalaci tažného se propojí levá s pravou a žádný zbytečný drátek není třeba tahat. Kupoval jsem tažné sportjacht vč. elektroinstalace na O1 ne univerzál.

Jo ta záslepka byla na předface a ten drát navíc je v kabeláži na tažný ten propojuje pravou mlhu s levou. Tak jsem to myslel a jen blbě podal.

  • 6 let později...

Ahojte všem, dodělával jsem si tažné na mojí octavii 1 96kw, r.v.: 2003 a rád bych si zprovoznil kontrolku pro přívěs. Drát z přístroje jsem natáhnul, ale kontrolka se nekonala. Mám přerušovač 1U0953235E, ještě jsem našel, že existuje 1U0953235H. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Pro zjištění funkčnosti kontrolky mě napadlo dát na kabel 12V, ale nevím jestli to mohu pustit do přístrojové desky jelikož kontrolky jsou LEDky. Případně jakým napětím bych to mohl vyzkoušet?

Jaké napětí má jít z pinu 4 přerušovače světel. Prosba pro ty, kterým kontrolka funguje zda by to nezměřily.

Díky

  • 1 rok později...
V 6. 1. 2008 na 21:49, rolbař napsal:

jde o fialovožlutý drát 0,35mm2 na budíkách je v modrém konektoru pozice 16 a u přerušovače je na pozici 4

některé MR mají pozici u přerušovače už obsazenou osvětlením na spínač blinkrů, stačí to odpojit a dát příšlušný přerušovač ;)

 

nevím zda je to tu ještě funkční, ale "konečně" mi klekl přerušovač, tak jsem se rozhodl při této příležitosti zprovoznit kontrolku "blikajícího přívěsu". Pořídil jsem přerušovač 1U0953235E a zapojil dle rolbaře z 6.1.2008. S tím, že v modrém konektoru jsem měl pozici 16 neobsazenou, ale pin byl připraven, tak jsem k němu dodal poze drát. Ale po připojení na pozici 4 u přerušovače a připojení vozíku se nic nekonalo. Rozhodl jsem se na hulváta poslat +12V do přístrojovky na pozici 16. Nic se nekonalo a tak se ptám, zda u MAXI DOTU to není jinak? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.