Publikováno Únor 10, 20178 r V poslednej dobe som si všimol, že mi motor po naštartovaní, aj po dlhšej dobe drží 100ot/min. V značkovom servisemi nenašli nič. Žiadne závady. Po konzultácii z viacerími kutilmi mi povedal jeden, že to robí elektrické dokurovanie, nakoľko bolo v tej dobe okolo -20, auto dokuruje aj elektricky a aby to zvládla nabíjaca sústava, riadiaca jednotka dvihne otáčky . Ja som doteraz bol v domnienke, že toto kúrenie je montované len do oktávií z naftovým motorom. Môže byť toto kúrenie aj vo fábii 1,2 TSI z r 2013 ? Upraveno Únor 10, 20178 r od ctibor
Únor 10, 20178 r Je to tam. Zkus po startu dát teplotu a ventilátor na max., za chvilku sepne relé, vyskočí spotřeba. Jinak se to pozná podle pojistky v motoru a podle svazku a konektoru nad plynovým pedálem.
Únor 10, 20178 r Vliv na zvýšené volnoběžné otáčky má i nízká venkovní teplota - já PTC článek nemám a při takových mrazech je prostě volnoběh vyšší i u zahřátého motoru. Jinak jsem téma přesunul do motorové sekce FII.
Říjen 19, 20186 r V 10. 2. 2017 na 14:33, vormen napsal: Je to tam. Zkus po startu dát teplotu a ventilátor na max., za chvilku sepne relé, vyskočí spotřeba. Jinak se to pozná podle pojistky v motoru a podle svazku a konektoru nad plynovým pedálem. No já mám teda za to, že v FII/Room 1,2 TSI to není. V Rapidu už ano.
Říjen 20, 20186 r V FII 1,2 TSi žádné přídavné elektrické topení není.Otáčky se zvednou pokud je venkovní teplota 4 stupně a nižší,po zahřátí motoru na provozní teplotu zase spadnou do normálu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.