Publikováno Červenec 19, 201213 r Chtěl bych se zeptat, jestli bych mohl přehodit baterii co je v Roomstru z výroby kapacita 44Ah za baterii s kapacitou 63Ah. Jedná se o Roomstra 1.4 16V
Červenec 19, 201213 r Sice na FI, ale taky sem to absolvoval. ze 44Ah na 63Ah, ale až když mi po 8 letech umřela. Pokud ji máš dobrou, startuješ v pohodě tak bych to neřešil.
Červenec 23, 201213 r Odpověď na otázku "Vyměnit origo baterku 44Ah za větší 63Ah nebo ne?" je shodná, jako na otázku "Máš v chladném ránu problém s nastartováním motoru?" Pokud motor bez problémů startuje i v zimě, není důvod proč baterku měnit. Samozřejmě v případě, že si chceš do auta nainstalovat nějaké další příslušenství s vyšším elektrickým odběrem - výkonný audiosystém, nějakou dílenskou sadu napájenou výkonným měničem 12VDC/230VAC a podobně, je naopak každá Ah rezervní kapacity dobrá, aby nebylo nutné při chodu výkonných spotřebičů nejdřív startovat motor auta k pokrytí spotřeby výkonem poskytovaným alternátorem.V takovém případě bych neváhal a osadil baterku naopak s co největší kapacitou nebo použil možnost "druhé baterie", oddělené od původní originální startovací baterie auta - a připojované k původní baterii jen za účelem případného dobíjení až po nastartování motoru pomocí originální baterie. Druhá baterie pak může mít kapacitu víceméně libovolnou, omezení je dané spíš její váhou a prostorem který zabere. Alternátor by se musel měnit za výkonnější až v případě, kdy se celková kapacita baterií v autě přiblíží dvojnásobku kapacity původní baterie...
Červenec 26, 201213 r Autor Díky za vyčerpávající odpověď. Jednalo se mě spíš, že mám tu 63 Ah starou 2 roky ve starém autě a v novém je asi již od výroby ta 44Ah.
Březen 28, 201312 r Chtěl bych se zeptat, jestli bych mohl přehodit baterii co je v Roomstru z výroby kapacita 44Ah za baterii s kapacitou 63Ah. Jedná se o Roomstra 1.4 16V nechaj si origo pokial ti funguje a potom tam da silnejsiu. ma to vyznam hlavne v tuhej zime, inak ani nie.
Březen 28, 201312 r "v Roomstru z výroby kapacita 44Ah" - není to nějak málo? Já mám ve Fábii z výroby 60 Ah.
Březen 28, 201312 r Jo, room s motorem 1,4 16V má z výroby baterku jen 44Ah - pokud máš 60Ah ve fábuli, tak máš buď nejvyšší výbavovou sadu, nebo ropáka, ne?
Březen 28, 201312 r "v Roomstru z výroby kapacita 44Ah" - není to nějak málo? Já mám ve Fábii z výroby 60 Ah. A proč by to mělo být málo, když 44Ah mám v OII 1.4 TSI? Není to ropák.
Prosinec 31, 201410 r Ja mám v roomiku bateriu od výroby a je s hodnotou 60 ah nabijal som ju cca 24 h a dva články nič čiže už zhanam druhú s kapacitou tiež 60 ah keďže tam taká bola PS: roomik je 1.4 63 kw
Prosinec 31, 201410 r Sedne tam třeba Varta Blue dynamic 60Ah, kupoval jsem ji nedávno a rozměrově je identická z 60Ah baterií z výroby.
Leden 21, 201510 r Zdravím chlapi, po 7 letech a necelých dvou měsících odešla na Fábce origo baterka. Je to HTP 51 kw, takže předpokládám, že je tam 44Ah, když se to cpe i do větších aut. Otázka zní, jaký je rozdíl mezi Originální baterií a Economy baterií kromě ceny? Je rozdíl ve výdrži markantní? V nějakém letáku od Škody bylo, že Originální vydrží minimálně 5 let a ta Economy cca 4 roky. Má s tím někdo zkušenost?
Leden 22, 201510 r Jestli ti originální vydržela 7 let tak není důvod aby další originál nevydržela to samé,nic jiného tak dlouho nevydrží.Moje zkušenost je taková,že ať koupíš co chceš kromě originálu,tak za tři roky je všechno stejně na hromadě ať to stálo co chtělo.
Leden 22, 201510 r u mě je nějaká baterka 50Ah, kterou mi dal kamoš že ji z nějaké jiné škodofky už vyřadili že je slabá. Romsterovi vůbec nevadí, nemám s ní problém ani v zimě a to už tam je dva roky.
Únor 1, 201510 r HjM, aj záruka tam je 5 resp. 4 ročná, alebo to je len pokec z letáku? Asi, nie.Ja osobne by som na tvojom mieste kúpil niekde mimo predraženého autorizovaného servisu normálnu baterku s trocha väčšou kapacitou akú si mal doteraz. Galvi tu písal, že bral nejakú 60 Ah Vartu. Som si istý, že bola lacnejšia, ako nejaký "originálny" akumulátor od ŠA.
Únor 1, 201510 r e1 Vartu bych zrovna nikomu nedoporučoval,reklamací jsem na ně měl víc než dost,málo která byla uznána.Jestli chceš kvalitní tak Exide nebo Moll,nebo to neřeš a kup to nejlevnější co seženeš.Stejně ti tak dlouho jako originál nevydrží nic.V Opelu co jsem měl kdysi byla origo baterka 12 let,ve Fabii 7.Ve finále to stejně vyjde na skoro stejný peníze,za tu dobu co to vydrží origo tam dáš 2-3 neorigo.Samozřejmě vyjímka potvrzuje pravidlo,v mím VFR mi nejlevnější bareka z Polska vydržela 6 let a slavná Varta 4.
Únor 1, 201510 r tak proč ne rovnou bosh silver ... Von tady někdo zná značku BOSH? Kdy se už ty lidi z Atlasu Hub a Tlam naučej aspoň opisovat ty cizí slova, když už je neznaj zpaměti...?
Únor 1, 201510 r hlavně, že Ty píšeš spisovně tam je slov které neznám .. Upraveno Únor 1, 201510 r od vasnivykolista
Únor 1, 201510 r Ekkare tvoje připomínka je naprosto zbytečná a za hranou. Holt ty musíš mít vždy poslední slovo i při hloupém přežbleptu. Upraveno Únor 1, 201510 r od dick
Únor 1, 201510 r Každej mluví tak, jak mu zobák narost - ale když chci odkázat na nějakou konkrétní značku, musím ji napsat PŘESNĚ. Vem si jak by to vypadalo, kdybys někde napsal ŠKOD Fabi případně Fyjat ůno. Bohužel, nejen u Xichtoknihovejch je přepis jména elektrokoncernu BOSCH bez "C" tak častej, že chudák starej Robert Bosch z toho v hrobě rotuje jak turbína...
Únor 1, 201510 r Prosímtě nech si ty vědecý kecy někam jinam, prostě se upsal nebo to neumí. Já mu rozuměl moc dobře. A nepoučuj nás zase. Bosch není elektrokoncern chytráku ! Když už ho chceš nějak specifikovat, tak Bosch je nadace !
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.