Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

Až na některé detaily ( nultá série, může se změnit) naživo jako Superb, promyšlené detaily karosérie, kola 19”.

Volant naživo tak hrozný není, ale ty chrom.ovladače, tablet ani nemluvím, volič převodovky ... Hezký je prošívaný textil na palubce, naopak matný plast okolo mlhovek a masky ... Naživo fakt luxus, vypadá majestátně a kus železa,  ale počítal bych přes 600 aby to nějak vypadalo s použitelným motorem. Za 14dní se bude vědět.

951167F7-6F05-45F0-A098-AA4B9C16F24D.jpegE9EC474A-9595-4CFD-BF8F-2C25432E0EDC.jpegCD4DE3B1-1CA8-41DA-91F0-2DF481A432C6.jpeg

F4FA88D7-54ED-4770-9305-5890B02DCF74.jpeg2E14FD93-BF08-410E-8099-F8C355E8F4C2.jpegB55A05B9-AC42-4F4E-81A0-3F45E0EA3E35.jpeg

0A1C29F3-5BA2-4235-936A-641AD0A6C8D0.jpegE043E454-3E10-4565-B79A-88FB0E94E595.jpeg8F97AFC5-D300-4DAF-92BD-E37F3D291B6B.jpeg

CF90A105-1F9B-45BA-903B-ABAC9AA97632.jpegE56EC9D3-8217-44ED-BE1C-FA7C65AF2854.jpegD313499A-D2AE-4241-AF81-89266F1E2776.jpeg

0C3419C4-BF60-4F6F-8FC2-B8A43589E683.jpeg1CBB0D26-36AB-4CC7-B4AE-DBBD60852FFA.jpeg5EBBB0A5-C671-4CB5-966F-C2E46713D917.jpeg

F6CD380C-52D7-432D-AA11-927A10A0C198.jpeg2E974A9E-56D8-40B4-B8BB-239E1F24406C.jpegC01E7515-994B-4F6D-872A-7895A347370D.jpeg

7945BC48-BFB5-4382-9C30-C7DD9D90CCEA.jpeg3BC6BA09-21F9-4F14-9474-70D6FE4D4408.jpeg22876716-D335-4753-994D-C2301B5914EC.jpeg

72EB3A88-F03A-45A2-8B81-274D28EAD460.jpeg4B6C9CB0-5BE1-40EF-A531-A51188CF5FFC.jpeg709BA107-09ED-4F4F-9018-459F04EF5EE5.jpeg

AF7B6829-F36C-4DD7-A11E-064016188A23.jpeg7534AA65-CFC5-450A-A1D2-3CAD3ECF6226.jpeg6B35C4DE-C8F8-4E4C-906F-2E2429E04F11.jpeg

8D98FE61-B88C-4FAC-8E9F-F0D77A0210BD.jpeg2F7B490C-35F5-4FB9-81D4-8488B7D9AAB8.jpeg

 

Komplet galerie  https://janrichtr.rajce.idnes.cz/Octavia_IV/

 

Editováno: , autor: Jan R.
  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidíme jaká bude nakonec opravdu cena, je pravda že aby to vypadalo tak přes 600 to asi musí být. Přerost a Švorc AUTO má zatím názor o ceně takový: 
1842124848_Vstiek.thumb.PNG.f45270d357bfbd6f8eeb036f82ea0617.PNG


Vycházím z toho, že součastné Combi 1.5 Amb stojí 579t a u Scaly bylo navýšení 67t. Taky když se přihodí aspoň metla a 17” kola, těch 650 může být real.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Roman Kušnír napsal:

Nedokážu říct co je na tom pravdy, ale už z několik zdrojů se mi doslechlo ze Octavia 4 bude mít startovací ceny -/+ stejné jakto odcházející generace. Takže uvidime

No a co?

 

Taky cca před třemi týdny OIII řádně za tímto účelem zdražili. To se pak drží snadno stejná cena :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Clerfayt napsal:

Taky cca před třemi týdny OIII řádně za tímto účelem zdražili. To se pak drží snadno stejná cena :-)


Nic nezdrazilo. Konci vyroba liftbacku a combi se prechodne bude pul roku vyrabet jen v nekterych provedenich. Objednavat pujde jeste kratsi dobu, dokud se nenaplni kapacita. Ceny u nich zustaly stejne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 hodinami, bojler napsal:


Nic nezdrazilo. Konci vyroba liftbacku a combi se prechodne bude pul roku vyrabet jen v nekterych provedenich. Objednavat pujde jeste kratsi dobu, dokud se nenaplni kapacita. Ceny u nich zustaly stejne. 

Tak si zjisti co stojí nejlevnější OIII teď a co stála před tím a potom tu něco piš o cenách. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S přehledem nejlevnější verze (a oproti verzi Active navíc výrazně vybavenější) je nadále AM Tour. Rozumně uvažující člověk těžko bude poptávat dražší a méně vybavenou verzi. Takže i kdybychom se chtěli točit na vyřazení verze Active, stejně se nezdražilo.

 

Naplnění kapacity před výběhem modelu ale nelze brát jako zdražení. Jedinou smysluplnou připomínkou by v téhle oblasti mohlo být vyřazení motorizace 1.0TSI z první verze nabídky motorizací AM Tour. Ta je totiž oficiálně pořád ještě v nabídce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Clerfayt Aha, takže porovnání Jablek s Hruškami... Fabia Junior byla taky levná, co na tom, že neměla ani posilovač a ABS... To jsou furt nářky, první všichni naříkají, jak jsou škodovky v základu holátka, když ŠA zvedne základní výbavu, zase budou všichni "plakat", že je to drahé a že si ŠA dovolila zdražit...

Upřímně nevím, nikdy jsme si nevybíral auto podle základní ceny, vždy jsem si stanovil výbavu kterou jsem chtěl a poté porovnával stejně vybavená auta od různých výrobců a díval se na ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozuměl bych tomu, kdy někdo bude poptávat Octaviu IV s menší výbavou, než bude v nabídce. A sežene ji jen s něčím, co nepotřebuje. Ale asi se shodneme, že tonovaná skla, dálkové ovládání centrálního zamykání nebo klimatizace drtivé většině lidí na překážku nebude. Je zajímavé, že Octavia má mít výbavu Active i na našem trhu a Scala zatím nic (v Německu ano).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...