Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

@bojler

Možná z důvodu, že to Češi kupují? Mluvím tedy hlavně ze svých postřehů z okolí. Hodně potkávám O3 a O3FL ve výbavě Active. Je to s podivem, ale je to tak, hlavně v okolí mého bydliště. A nejedná se nutně pouze o firemáky. Stále hodně lidí bere auto jako prostředek z bodu A do B a chce, aby sloužilo a nějaké Columbus, hlídání “mrtvoly” atp. je nezajímá. Jde jim o spolehlivost a u Octavie prostornost.

 

Právě proto su rád, že Active bude. V roce 2005 jsme připláceli za ESP, mám technologie rád. Ale jsem nesmírně zvědavý na skladbu výbav. Bohužel poslední dobou v základu jsou právě věci, které vůbec nepotřebuju nebo bych si je nevybral (zmíněná mrtvola, vyhřívaný volant apod.). Případně si je nejde do nižší výbavy dokoupit - což byla donedávna velká výhoda koncernu.

 

Tady je Octavia Active velká vzácnost z jiného důvodu.Soukromé prodeje zpravidla kočí u Fabie nebo Rapidu. Jak u Octavie, tak u Superbu prakticky jen nejvyšší verze. Drtivá většina aut jsou staré vraky nebo bazarová auta ze zahraničí á la S-MAX. Ale celkově jde napříč republikou vidět velké rozdíly i co četnosti jednotlivých modelů. Je tady málo Kokodáků a Karoků, Yeti se prakticky nevyskytoval.

Ze začátku půjde objednat jen 1.5man, 2.0tdi a2.0tdi 110 DSG k tomu min. Combi a Ambition startovací cena ....

2.0TDI s manuálem jen slabší varianta.

Jj 88kW myslím. Ve včerejším Světě motorů toho píší dost.

Ceník a výbavy budou v pondělí 25.11.2019.

před 1 hodinou, Dixik2 napsal:

Ceník a výbavy budou v pondělí 25.11.2019.

 

 

Že by prodejci neměli PP jako jindy zpravidla v pátek :-)

před 7 hodinami, bojler napsal:

 Rozumně uvažující člověk těžko bude poptávat dražší a méně vybavenou verzi.

Tak to jsi hrubě na omylu. 

Jj, impletace oplastované verze se v případě Golfu VII hlavně v červené povedla, tu Ovci s těmi extra silnými plasty ...

Něco ze Světa Motorů, na co se mohou zákazníci těšit ??.

E2776588-2E30-4A72-BDCD-D987E2493125.jpeg

94D907A3-78A1-414B-AE3B-EDE1C96A9243.jpeg

95B767C6-14F1-4908-B6FA-DBC2BA2841AA.jpeg

568C07A8-8B0D-4183-9A3E-785451ED77DE.jpeg

Před hodinou, _Denis_ napsal:


Já pořád jen čekám, kdy bude Scout zase synonymem hezkého auta. To je ale od dob OII asi jen zbožné přání..

Tady někdo zkoušel malovat

 

https://auto-mania.cz/bude-takto-vypadat-nova-skoda-octavia-scout-od-realne-podoby-se-prilis-lisit-nemusi/?fbclid=IwAR0H18CL8KzBfysxmArCIFgyRCswBwmgXvl-LGbvGrfZB5gyu-LwTaWp_kU

 

Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.

Počítám že vypnut půjde, jen to bude jak StartStop, po každém nastartování se znovu aktivuje...

Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.
Copak ten systém sahá do řízení, pokud se mu věnuješ a držíš volant? Pokud ano, možná by se měli kluci němečtí inspirovat u francouzů, kde to funguje bez problémů. [emoji23]

Možná vypnout ano, ale jestli se pokaždé bude muset volba lovit v tabletu ....
Mám zkušenost se systémem ve Scale a u japonců, ty mají jen upozornění a úplně stačí.

Asi je to člověk od člověka, mě zase ten systém japonců štval nehorázně, člověk se jen přiblíží čáře a ono to začne pískat... V koncernu (s adaptivní funkcí, ta ve Scale myslím standardně není, ta umí jen "pin pong" mezi čárami) to v koncernu funguje minimálně na dálnicích a přivaděčích pěkně.

před 25 minutami, Sabiza napsal:

Copak ten systém sahá do řízení, pokud se mu věnuješ a držíš volant? Pokud ano, možná by se měli kluci němečtí inspirovat u francouzů, kde to funguje bez problémů. emoji23.png

Jo..cukalo mi to s volantem do stran i když jsem ho držel a zatáčel s ním.

Mám to již 2 roky na O3FL.

 

Žádný problém s tim nemám, nic mě netahá, naopak pomáhá s udržením auta ve správném jízdním pruhu. Občas to upozorní, když je např. nepozornost.

 

Trvale aktivované přes profil řidiče. Manželka to má na svůj profil vypnuté, a zapíná si to volitelně občas.

 

Po nastartování vždy v takovém stavu, jako naposledy, samozřejmě vždy u správného řidiče.

 

Ovládání jednoduše přes JEDNO tlačítko na volantu, kde se vyvolají všechny asistenty na MaxiDOTu.

 

Pro neznalé či náhodné řidiče možná jen drobný nezvyk.

A zbytečné nářky...

Protože O3FL je naprosto to stejné jako O4 a všechna funkcionalita a vymoženosti zůstaly nezměněné. :)

O3 a i O3FL pouziva jen onen zminovany ping-pong, neni to adaptivni funkce jako ma napriklad S3, kde to auto jede vylozene samo od samotneho rozjezdu.

Verim ze to pres kodovani pujde upravit aby si to pamatovalo volbu (tzn vypnuto/zapnuto). Sam to mam furt zaple, ale manzelka to nechce a ma to tedy trvale vyple.

 

 

Predpokladam ze tu trvalou aktivaci si SA nevymyslela ze sve hlavy a bude to odnekud narizeno (stejne jako akusticke upozorneni na prekrocenou rychlost).

 

Jak to tak čtu, zlatá OIII. Škoda, že ji zrovna nepotřebuji kupovat. Bral bych ji všemi 10. dokud to jde. 

Simtě, během dvou měsíců se objeví hromada kutilů, kteří to přes diagnostiku dokážou vypnout nebo nějak přizpůsobit. Nedělal bych z toho zase takovou vědu.

před 2 hodinami, Vlnka napsal:

Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.

Souhlas. 

V Kamiqu a v superbu to bylo slušně na pěst. Reagovalo to i když nikde v dohledu bílé čáry nebyli ? ani na krajnicich ani v prostredku cesty. Asi na třech místech na mé nejčastější trase i jsem ty úseky zkoušel opakovaně a pořád stejný místa ? pak jsem přišel na to že to reaguje i na tmavší černý čáry ve středu vozovky ?

V mém autě Lane Assist, Front Assist ještě pár let nebude funkční protože to je k ničemu a nefunguje jak má. 

Dobrý to je tak na dálnici od 130 pro ženskou. 

A v nové Octavii to bude stejný. 

Jinak k exteriéru nové octavie : pěkný.... Ono po tolika letech(7cca) bude asi na 19 kolech vypadat každý novější model luxusně .

 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.