Březen 15, 20214 r Test Scoutu https://www.garaz.cz/clanek/skoda-octavia-scout-21005821?utm_source=facebook&utm_medium=organic&utm_campaign=skodaauto&utm_content=2021_03_15_Octa_Scout&fbclid=IwAR2V7-e363ySRy2qqMK5w3_s1u9H14cZl4El7l8SqVgF5YhAwavvoWFlmnQ
Březen 15, 20214 r V 13. 3. 2021 na 13:20, atlan napsal: Ale to len preto ze ti na tom prednom sedadle niekto sedi ze.? Lebo inac ked to posubies dopredu tak tam musi byt kopa miesta. Vlastne by slo to predni sedadlo uplne vyndat, ne?
Březen 17, 20214 r u té Octavie Pro mě mimo jiné zaujala “lišta” pro ovládání hlasitosti. Je dělená po vzoru VW golf nebo Leon. Je možné že rámci nového modelového roku toto upraví i pro Octavií v ČR? Chápu ze to drtivá většina zde diskutujících nemůže vědět, ale možná jsou zde borci kteří mají blíže k informacím 😁
Březen 17, 20214 r On celý ten panel vypadá jako převzatý z golfu včetně grafiky vs PRO Ten panel vlevo je uplně stejný Kdežto OIV má "fyzické" plošky vlevo a jinou grafiku Upraveno Březen 17, 20214 r od Martab
Březen 17, 20214 r Právě, to řešení z Octavie PRO resp z Golfu mi přijde lepší, a propracovanejsí... Upraveno Březen 17, 20214 r od Roman Kušnír
Březen 17, 20214 r Rozdělení ploch na třetiny, krajní vlevo nastavení teploty u řidiče + klepnutí dvěma prstama zapnutí vyhřívání sedadla řidiče, prostřední třetina hlasitost, pravá třetina stejné funkce jako u řidiče ale pro spolujezdce. Možná je těch zmařil více ale nevím o nich... o stávající octavk je to jen hlasitost pokud vím dobrě Upraveno Březen 17, 20214 r od Roman Kušnír
Březen 17, 20214 r Autor Ty dotykové ovladače jsou zlo, to mi nikdo nevymluví.. Upraveno Březen 17, 20214 r od _Denis_
Březen 17, 20214 r Tak snad bude alespoň podsvícená ta lišta. Světě div se, v Golfu není a za tmy člověk vidí prdlačku.
Březen 19, 20214 r Už od začátku, co auto mám, tak pozoruju takovou věc. Už když se blížím k autu s klíčem v kapse, začne se při vzdálenosti několika metrů ozývat otevírání a zavírání klapek vepředu před chladičem a takové bzučení-pískání někde z motorového prostoru. Když jdu k autu bez klíče, tak to nedělá (překvapivě :-)), ale začne to dělat až když vezmu za kliku i zamčených dveří. Také to dělá, když se promítnu blízko auta před čidly parkovacího systému v předu (vzadu nevím). Je to celkem otrava při umývání auta, kdy se člověk co chvíla objeví před nějakým čidlem nebo se přiblíží k čidlu kessy, tak to dělá i opakovaně při každém podnětu. Říkal jsem si, jestli je to normální, tak jsem zkusil vzít za kliku u jiného auta u nás v garážích a nic. Mělo jinou výbavu. Dnes jsem vyzkoušel stejně tak RS a tam se mně to vydráždit povedlo, ale zdálo se to méně citlivé. Ani k jednomu z těch aut jsem neměl klíče :-) Můžete to vyzkoušet taky, jestli vám to dělá něco podobného? Jo, a odemykání při přiblížení mám vypnuté.
Březen 19, 20214 r před 1 hodinou, jakas napsal: Už od začátku, co auto mám, tak pozoruju takovou věc. Už když se blížím k autu s klíčem v kapse, začne se při vzdálenosti několika metrů ozývat otevírání a zavírání klapek vepředu před chladičem a takové bzučení-pískání někde z motorového prostoru. Když jdu k autu bez klíče, tak to nedělá (překvapivě :-)), ale začne to dělat až když vezmu za kliku i zamčených dveří. Také to dělá, když se promítnu blízko auta před čidly parkovacího systému v předu (vzadu nevím). Je to celkem otrava při umývání auta, kdy se člověk co chvíla objeví před nějakým čidlem nebo se přiblíží k čidlu kessy, tak to dělá i opakovaně při každém podnětu. Říkal jsem si, jestli je to normální, tak jsem zkusil vzít za kliku u jiného auta u nás v garážích a nic. Mělo jinou výbavu. Dnes jsem vyzkoušel stejně tak RS a tam se mně to vydráždit povedlo, ale zdálo se to méně citlivé. Ani k jednomu z těch aut jsem neměl klíče :-) Můžete to vyzkoušet taky, jestli vám to dělá něco podobného? Jo, a odemykání při přiblížení mám vypnuté. PRAVE SOM OTOM ZAKLADAL TEMU NEVA. ano robi to aj mne plus sa rozsvietia budyky atd.Vyriesil som to vypnutym kessy central,(ovladac uz neblika ked som pry aute)len by ma teraz zaujimalo ci aj tak ovladac vysiela sygnal respektyve az po odomknuti dialkovym???
Březen 20, 20214 r @Drincek předchozí příspěvek se necituje a možná by to chtělo občas i po sobě zkontrolovat pravopis ... Chudák slovenský jazyk.
Duben 9, 20214 r Sportline: https://www.autorevue.cz/nova-skoda-octavia-sportline-oficialne-ma-cerne-doplnky-a-muze-jezdit-i-na-cng
Duben 9, 20214 r Se dozvíme s ceníku, ale sport paket nemá ty ,,čínské výfuky”? V květnu má být ještě edice 120let motorsport. Vychází toto ze Style a min. 1.5 (648tis.) cca. 680 by to mohlo začínat ...
Duben 26, 20214 r Tento měsíc budou fajn registrace, 40 v řadě je to 2.. TDi manual Style bez Plus. Od jednoho prodejce ze severu čech, operáky
Květen 6, 20214 r Po Lysé nad Labem i Hradec https://www.mladaboleslav.cz/skoda-auto-zacala-na-letisti-v-h-kralove-skladovat-vozy-ktere-nemuze-dokoncit/?fbclid=IwAR3K406CrGx5SnLaXASzw9Mcez4iMDSDLoIiGY40hoLw-CsStBD7spRSDWY
Květen 11, 20214 r Pokud by Vás zajímalo, tak mohu potvrdit že rychlost i tempomat je v perfektní kalibraci s policejním radarem. :) Na kilometr přesně :). [157 Km/H]
Květen 12, 20214 r Takže při odchylce radaru bych na dálnici neměl jet víc jak 135km/h, pokud nechci riskovat flastr ?
Květen 13, 20214 r Já mám zkušenosti, že auta hodně kecají. Ukazují více, než ve skutečnosti jedete (zatím prověřeno OIII, Renault Megane, Seat Toledo a VW Jetta). Dle mě je to úmysl, aby si lidi mysleli že jedou více, než je skutečnost. Na své současné OIII (OIV je už ve výrobě) jsem měřením GPS zjistil, že 55 tachometr = 50 GPS, 140 tachometr = 133 GPS. Proto jezdím podle GPS. A v opci nastavuji tempomat na 55 a na dálnici na 140. Ty 3 km/hod policie případně uzná jako chybu měření.
Květen 13, 20214 r OIV ale už má jinak udělaný tachometr než starší modely, zjednodušeně si kalibruje rychloměr za jízdy dle GPS průběžně, takže u ni to už sedí +-par km/h.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.