Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

V 13. 3. 2021 na 13:20, atlan napsal:

Ale to len preto ze ti na tom prednom sedadle niekto sedi ze.? Lebo inac ked to posubies dopredu tak tam musi byt kopa miesta. 


Vlastne by slo to predni sedadlo uplne vyndat, ne?

u té Octavie Pro mě mimo jiné zaujala  “lišta” pro ovládání hlasitosti. Je dělená po vzoru VW golf nebo Leon. Je možné že rámci nového modelového roku toto upraví i pro Octavií v ČR? Chápu ze to drtivá většina zde diskutujících nemůže vědět, ale možná jsou zde borci kteří mají blíže k informacím 😁

On celý ten panel vypadá jako převzatý z golfu včetně grafiky
Volkswagen Golf VIII kompletně vyzrazen hodiny před premiérou. Máme komplet  galerii vč. interiéru - Autobible.cz

vs PRO

ZHB13063

Ten panel vlevo je uplně stejný

Kdežto OIV má "fyzické" plošky vlevo a jinou grafiku

obrazek.thumb.png.f10ee774f272f56e04cb37ac042694dd.png

 

Upraveno od Martab

Právě, to řešení z Octavie PRO resp z Golfu mi přijde lepší, a propracovanejsí...

Upraveno od Roman Kušnír

A v čem je ta "dělená" lišta lepší než ta co je u Bolera/Columbuse?

Rozdělení ploch na třetiny, krajní vlevo nastavení teploty u řidiče + klepnutí dvěma prstama zapnutí vyhřívání sedadla řidiče, prostřední třetina hlasitost, pravá třetina stejné funkce jako u řidiče ale pro spolujezdce. Možná je těch zmařil více ale  nevím o nich...

o stávající octavk je to jen hlasitost pokud vím dobrě

Upraveno od Roman Kušnír

  • Autor

Ty dotykové ovladače jsou zlo, to mi nikdo nevymluví..

Upraveno od _Denis_

Jsou.... ale tak už to vyrábějí bohužel. Hledám štěstí v neštěstí...

Tak snad bude alespoň podsvícená ta lišta. Světě div se, v Golfu není a za tmy člověk vidí prdlačku. 

Už od začátku, co auto mám, tak pozoruju takovou věc.

Už když se blížím k autu s klíčem v kapse, začne se při vzdálenosti několika metrů ozývat otevírání a zavírání klapek vepředu před chladičem a takové bzučení-pískání někde z motorového prostoru.

Když jdu k autu bez klíče, tak to nedělá (překvapivě :-)), ale začne to dělat až když vezmu za kliku i zamčených dveří.

Také to dělá, když se promítnu blízko auta před čidly parkovacího systému v předu (vzadu nevím).

Je to celkem otrava při umývání auta, kdy se člověk co chvíla objeví před nějakým čidlem nebo se přiblíží k čidlu kessy, tak to dělá i opakovaně při každém podnětu.

Říkal jsem si, jestli je to normální, tak jsem zkusil vzít za kliku u jiného auta u nás v garážích a nic. Mělo jinou výbavu.

Dnes jsem vyzkoušel stejně tak RS a tam se mně to vydráždit povedlo, ale zdálo se to méně citlivé. Ani k jednomu z těch aut jsem neměl klíče :-)

Můžete to vyzkoušet taky, jestli vám to dělá něco podobného?

Jo, a odemykání při přiblížení mám vypnuté.

 

před 1 hodinou, jakas napsal:

Už od začátku, co auto mám, tak pozoruju takovou věc.

Už když se blížím k autu s klíčem v kapse, začne se při vzdálenosti několika metrů ozývat otevírání a zavírání klapek vepředu před chladičem a takové bzučení-pískání někde z motorového prostoru.

Když jdu k autu bez klíče, tak to nedělá (překvapivě :-)), ale začne to dělat až když vezmu za kliku i zamčených dveří.

Také to dělá, když se promítnu blízko auta před čidly parkovacího systému v předu (vzadu nevím).

Je to celkem otrava při umývání auta, kdy se člověk co chvíla objeví před nějakým čidlem nebo se přiblíží k čidlu kessy, tak to dělá i opakovaně při každém podnětu.

Říkal jsem si, jestli je to normální, tak jsem zkusil vzít za kliku u jiného auta u nás v garážích a nic. Mělo jinou výbavu.

Dnes jsem vyzkoušel stejně tak RS a tam se mně to vydráždit povedlo, ale zdálo se to méně citlivé. Ani k jednomu z těch aut jsem neměl klíče :-)

Můžete to vyzkoušet taky, jestli vám to dělá něco podobného?

Jo, a odemykání při přiblížení mám vypnuté.

 

PRAVE SOM OTOM ZAKLADAL TEMU NEVA.

ano robi to aj mne plus sa rozsvietia budyky atd.Vyriesil som to vypnutym kessy central,(ovladac uz neblika ked som pry aute)len by ma teraz zaujimalo ci aj tak ovladac vysiela sygnal respektyve az po odomknuti dialkovym???

@Drincek předchozí příspěvek se necituje a možná by to chtělo občas i po sobě zkontrolovat pravopis ... Chudák slovenský jazyk.

  • 3 týdny později...

SKODA_Octavia_Combi_SPORTLINE-2-1920x1280.jpg

SKODA_Octavia_Combi_SPORTLINE-3-1920x1280.jpg

SKODA_Octavia_SPORTLINE-1-1920x1280.jpg

SKODA_Octavia_SPORTLINE-4-1920x1280.jpg

Uvazuju jaky je rozdil mezi sportpacketem a sportline?

Se dozvíme s ceníku, ale sport paket nemá ty ,,čínské výfuky”?

V květnu má být ještě edice 120let motorsport.

Vychází toto ze Style a min. 1.5 (648tis.) cca. 680 by to mohlo začínat ...

Modrou Titan mají ve Švédsku.

  • 3 týdny později...

Tento měsíc budou fajn registrace, 40 v řadě je to 2.. TDi manual Style bez Plus.

Od jednoho prodejce ze severu čech, operáky

478A3ABF-9866-4E36-B074-29632CB1C202.jpeg

18B9DDEA-3BE7-485A-BA30-A3AB0B20DB4F.jpeg

D2E5E17C-07BE-465A-A443-71EB7557DFCF.jpeg

E5538005-A0CC-48DB-BA31-2E87ACDBDF1D.jpeg

97CC358E-9A6D-485A-B883-8ADB97255BF0.jpeg

9BE1460F-E752-4A96-9D95-962A816655AF.jpeg

  • 2 týdny později...

Pokud by Vás zajímalo, tak mohu potvrdit že rychlost i tempomat je v perfektní kalibraci s policejním radarem.  :) Na kilometr přesně :). [157 Km/H]

Takže při odchylce radaru bych na dálnici neměl jet víc jak 135km/h, pokud nechci riskovat flastr ?

Já mám zkušenosti, že auta hodně kecají. Ukazují více, než ve skutečnosti jedete (zatím prověřeno OIII, Renault Megane, Seat Toledo a VW Jetta). Dle mě je to úmysl, aby si lidi mysleli že jedou více, než je skutečnost. Na své současné OIII (OIV je už ve výrobě) jsem měřením GPS zjistil, že 55 tachometr = 50 GPS, 140 tachometr = 133 GPS. Proto jezdím podle GPS. A v opci nastavuji tempomat na 55 a na dálnici na 140. Ty 3 km/hod policie případně uzná jako chybu měření. 

OIV ale už má jinak udělaný tachometr než starší modely, zjednodušeně si kalibruje rychloměr za jízdy dle GPS průběžně, takže u ni to už sedí +-par km/h.

Přesně tak. Umí to i Scala a Kamiq. 

Upraveno od beuticek

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.