Listopad 15, 20195 r Co jsem koukal tak jen u řidiče jsem viděl 4x repro (2x dveře, 1x u zrcátka a 1x sloupek) ? Pokud nebudou drnčet jako u OIII fl tak super, nebo naopak :-)
Listopad 15, 20195 r Autor Spíše aby to nebyly uni díly s přípravou na příplatkový systém. Třeba Passat to má tak, že když nemáš Dynaudio, opticky máš v předních dveřích 3x reprák, ale reálně jen 2x.
Listopad 16, 20195 r Až na některé detaily ( nultá série, může se změnit) naživo jako Superb, promyšlené detaily karosérie, kola 19”. Volant naživo tak hrozný není, ale ty chrom.ovladače, tablet ani nemluvím, volič převodovky ... Hezký je prošívaný textil na palubce, naopak matný plast okolo mlhovek a masky ... Naživo fakt luxus, vypadá majestátně a kus železa, ale počítal bych přes 600 aby to nějak vypadalo s použitelným motorem. Za 14dní se bude vědět. Komplet galerie https://janrichtr.rajce.idnes.cz/Octavia_IV/ Upraveno Listopad 16, 20195 r od Jan R.
Listopad 16, 20195 r Jj, byla cesta kolem, tak kousek zajížďka. Fakt se povedla, to budou čekačky první dva roky. Dnes tu jezdila na severu Prahy
Listopad 16, 20195 r Koukám na cenu pneumatik v rozměru 225/40 R19 (zjištěno z detailu fotky) a pěkně se to prodraží mít tento rozměr. Např. Bridgestone Potenza - 4tis.Kč/kus Continental SportConract 5 - 4,8tis.Kč/kus
Listopad 16, 20195 r Autor Každý si to pořizovat ale nemusí. Pneu 235/35 a 275/30 jsou ještě dražší a taky jsem si je pořídil dobrovolně. Větší kola s tím holt to riziko nesou
Listopad 16, 20195 r Mj. dnes jsem ve VW ID.3 zkoušel dotykové ovládání ovladačů světel a tam to funguje bezchybně, precizně, stačí ještě slabší dotyk než na infointrament. Jestli to bude v Octě stejné ...
Listopad 16, 20195 r Uvidíme jaká bude nakonec opravdu cena, je pravda že aby to vypadalo tak přes 600 to asi musí být. Přerost a Švorc AUTO má zatím názor o ceně takový:
Listopad 16, 20195 r Na beznych fotkach vypada velmi dobre. A kdyz uz mne vysel tip na podvozek+rozvor, tak si tipnu i cenu. Zachovani stavajici cenove urovne plus vycleneni nekterych "nutnych" polozek do paketu.
Listopad 17, 20195 r Uvidíme jaká bude nakonec opravdu cena, je pravda že aby to vypadalo tak přes 600 to asi musí být. Přerost a Švorc AUTO má zatím názor o ceně takový: Vycházím z toho, že součastné Combi 1.5 Amb stojí 579t a u Scaly bylo navýšení 67t. Taky když se přihodí aspoň metla a 17” kola, těch 650 může být real.Sent from my iPhone using Tapatalk
Listopad 18, 20195 r Nedokážu říct co je na tom pravdy, ale už z několik zdrojů se mi doslechlo ze Octavia 4 bude mít startovací ceny -/+ stejné jakto odcházející generace. Takže uvidime
Listopad 18, 20195 r před 3 hodinami, Roman Kušnír napsal: Nedokážu říct co je na tom pravdy, ale už z několik zdrojů se mi doslechlo ze Octavia 4 bude mít startovací ceny -/+ stejné jakto odcházející generace. Takže uvidime No a co? Taky cca před třemi týdny OIII řádně za tímto účelem zdražili. To se pak drží snadno stejná cena :-)
Listopad 18, 20195 r před 2 hodinami, M_ike napsal: OIV bude mit take RGB v prostoru nohou, nebo je to jen spatnej render fotek? Bude.
Listopad 18, 20195 r před 1 hodinou, Clerfayt napsal: Taky cca před třemi týdny OIII řádně za tímto účelem zdražili. To se pak drží snadno stejná cena :-) Nic nezdrazilo. Konci vyroba liftbacku a combi se prechodne bude pul roku vyrabet jen v nekterych provedenich. Objednavat pujde jeste kratsi dobu, dokud se nenaplni kapacita. Ceny u nich zustaly stejne.
Listopad 19, 20195 r před 7 hodinami, bojler napsal: Nic nezdrazilo. Konci vyroba liftbacku a combi se prechodne bude pul roku vyrabet jen v nekterych provedenich. Objednavat pujde jeste kratsi dobu, dokud se nenaplni kapacita. Ceny u nich zustaly stejne. Tak si zjisti co stojí nejlevnější OIII teď a co stála před tím a potom tu něco piš o cenách.
Listopad 19, 20195 r S přehledem nejlevnější verze (a oproti verzi Active navíc výrazně vybavenější) je nadále AM Tour. Rozumně uvažující člověk těžko bude poptávat dražší a méně vybavenou verzi. Takže i kdybychom se chtěli točit na vyřazení verze Active, stejně se nezdražilo. Naplnění kapacity před výběhem modelu ale nelze brát jako zdražení. Jedinou smysluplnou připomínkou by v téhle oblasti mohlo být vyřazení motorizace 1.0TSI z první verze nabídky motorizací AM Tour. Ta je totiž oficiálně pořád ještě v nabídce.
Listopad 19, 20195 r @Clerfayt Aha, takže porovnání Jablek s Hruškami... Fabia Junior byla taky levná, co na tom, že neměla ani posilovač a ABS... To jsou furt nářky, první všichni naříkají, jak jsou škodovky v základu holátka, když ŠA zvedne základní výbavu, zase budou všichni "plakat", že je to drahé a že si ŠA dovolila zdražit... Upřímně nevím, nikdy jsme si nevybíral auto podle základní ceny, vždy jsem si stanovil výbavu kterou jsem chtěl a poté porovnával stejně vybavená auta od různých výrobců a díval se na ceny.
Listopad 19, 20195 r Rozuměl bych tomu, kdy někdo bude poptávat Octaviu IV s menší výbavou, než bude v nabídce. A sežene ji jen s něčím, co nepotřebuje. Ale asi se shodneme, že tonovaná skla, dálkové ovládání centrálního zamykání nebo klimatizace drtivé většině lidí na překážku nebude. Je zajímavé, že Octavia má mít výbavu Active i na našem trhu a Scala zatím nic (v Německu ano).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.