LukášCBR Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 @bojler Možná z důvodu, že to Češi kupují? Mluvím tedy hlavně ze svých postřehů z okolí. Hodně potkávám O3 a O3FL ve výbavě Active. Je to s podivem, ale je to tak, hlavně v okolí mého bydliště. A nejedná se nutně pouze o firemáky. Stále hodně lidí bere auto jako prostředek z bodu A do B a chce, aby sloužilo a nějaké Columbus, hlídání “mrtvoly” atp. je nezajímá. Jde jim o spolehlivost a u Octavie prostornost. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Právě proto su rád, že Active bude. V roce 2005 jsme připláceli za ESP, mám technologie rád. Ale jsem nesmírně zvědavý na skladbu výbav. Bohužel poslední dobou v základu jsou právě věci, které vůbec nepotřebuju nebo bych si je nevybral (zmíněná mrtvola, vyhřívaný volant apod.). Případně si je nejde do nižší výbavy dokoupit - což byla donedávna velká výhoda koncernu. Tady je Octavia Active velká vzácnost z jiného důvodu.Soukromé prodeje zpravidla kočí u Fabie nebo Rapidu. Jak u Octavie, tak u Superbu prakticky jen nejvyšší verze. Drtivá většina aut jsou staré vraky nebo bazarová auta ze zahraničí á la S-MAX. Ale celkově jde napříč republikou vidět velké rozdíly i co četnosti jednotlivých modelů. Je tady málo Kokodáků a Karoků, Yeti se prakticky nevyskytoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Ze začátku půjde objednat jen 1.5man, 2.0tdi a2.0tdi 110 DSG k tomu min. Combi a Ambition startovací cena .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 2.0TDI s manuálem jen slabší varianta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Jj 88kW myslím. Ve včerejším Světě motorů toho píší dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Ceník a výbavy budou v pondělí 25.11.2019. 3 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Scout i 4x2, ale to už se ví déle.https://www.auto.cz/skoda-octavia-scout-prijede-v-pristim-roce-nejvetsi-novinkou-je-to-co-skoro-nikdo-neoceni-132101 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 před 1 hodinou, Dixik2 napsal: Ceník a výbavy budou v pondělí 25.11.2019. Že by prodejci neměli PP jako jindy zpravidla v pátek :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 před 7 hodinami, bojler napsal: Rozumně uvažující člověk těžko bude poptávat dražší a méně vybavenou verzi. Tak to jsi hrubě na omylu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 19. Listopad 2019 Autor Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Scout i 4x2, ale to už se ví déle.https://www.auto.cz/skoda-octavia-scout-prijede-v-pristim-roce-nejvetsi-novinkou-je-to-co-skoro-nikdo-neoceni-132101 Já pořád jen čekám, kdy bude Scout zase synonymem hezkého auta. To je ale od dob OII asi jen zbožné přání.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Jj, impletace oplastované verze se v případě Golfu VII hlavně v červené povedla, tu Ovci s těmi extra silnými plasty ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Něco ze Světa Motorů, na co se mohou zákazníci těšit ??. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 19. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2019 Před hodinou, _Denis_ napsal: Já pořád jen čekám, kdy bude Scout zase synonymem hezkého auta. To je ale od dob OII asi jen zbožné přání.. Tady někdo zkoušel malovat https://auto-mania.cz/bude-takto-vypadat-nova-skoda-octavia-scout-od-realne-podoby-se-prilis-lisit-nemusi/?fbclid=IwAR0H18CL8KzBfysxmArCIFgyRCswBwmgXvl-LGbvGrfZB5gyu-LwTaWp_kU Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlnka Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Počítám že vypnut půjde, jen to bude jak StartStop, po každém nastartování se znovu aktivuje... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá. Copak ten systém sahá do řízení, pokud se mu věnuješ a držíš volant? Pokud ano, možná by se měli kluci němečtí inspirovat u francouzů, kde to funguje bez problémů. [emoji23] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan R. Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Možná vypnout ano, ale jestli se pokaždé bude muset volba lovit v tabletu ....Mám zkušenost se systémem ve Scale a u japonců, ty mají jen upozornění a úplně stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Asi je to člověk od člověka, mě zase ten systém japonců štval nehorázně, člověk se jen přiblíží čáře a ono to začne pískat... V koncernu (s adaptivní funkcí, ta ve Scale myslím standardně není, ta umí jen "pin pong" mezi čárami) to v koncernu funguje minimálně na dálnicích a přivaděčích pěkně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlnka Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 před 25 minutami, Sabiza napsal: Copak ten systém sahá do řízení, pokud se mu věnuješ a držíš volant? Pokud ano, možná by se měli kluci němečtí inspirovat u francouzů, kde to funguje bez problémů. Jo..cukalo mi to s volantem do stran i když jsem ho držel a zatáčel s ním. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Mám to již 2 roky na O3FL. Žádný problém s tim nemám, nic mě netahá, naopak pomáhá s udržením auta ve správném jízdním pruhu. Občas to upozorní, když je např. nepozornost. Trvale aktivované přes profil řidiče. Manželka to má na svůj profil vypnuté, a zapíná si to volitelně občas. Po nastartování vždy v takovém stavu, jako naposledy, samozřejmě vždy u správného řidiče. Ovládání jednoduše přes JEDNO tlačítko na volantu, kde se vyvolají všechny asistenty na MaxiDOTu. Pro neznalé či náhodné řidiče možná jen drobný nezvyk. A zbytečné nářky... 2 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Protože O3FL je naprosto to stejné jako O4 a všechna funkcionalita a vymoženosti zůstaly nezměněné. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 O3 a i O3FL pouziva jen onen zminovany ping-pong, neni to adaptivni funkce jako ma napriklad S3, kde to auto jede vylozene samo od samotneho rozjezdu. Verim ze to pres kodovani pujde upravit aby si to pamatovalo volbu (tzn vypnuto/zapnuto). Sam to mam furt zaple, ale manzelka to nechce a ma to tedy trvale vyple. Predpokladam ze tu trvalou aktivaci si SA nevymyslela ze sve hlavy a bude to odnekud narizeno (stejne jako akusticke upozorneni na prekrocenou rychlost). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Jak to tak čtu, zlatá OIII. Škoda, že ji zrovna nepotřebuji kupovat. Bral bych ji všemi 10. dokud to jde. 1 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 Simtě, během dvou měsíců se objeví hromada kutilů, kteří to přes diagnostiku dokážou vypnout nebo nějak přizpůsobit. Nedělal bych z toho zase takovou vědu. 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Joker 85 Vloženo 20. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2019 před 2 hodinami, Vlnka napsal: Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá. Souhlas. V Kamiqu a v superbu to bylo slušně na pěst. Reagovalo to i když nikde v dohledu bílé čáry nebyli ? ani na krajnicich ani v prostredku cesty. Asi na třech místech na mé nejčastější trase i jsem ty úseky zkoušel opakovaně a pořád stejný místa ? pak jsem přišel na to že to reaguje i na tmavší černý čáry ve středu vozovky ?. V mém autě Lane Assist, Front Assist ještě pár let nebude funkční protože to je k ničemu a nefunguje jak má. Dobrý to je tak na dálnici od 130 pro ženskou. A v nové Octavii to bude stejný. Jinak k exteriéru nové octavie : pěkný.... Ono po tolika letech(7cca) bude asi na 19 kolech vypadat každý novější model luxusně . 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.