Přejít na obsah

Škoda Octavia IV


_Denis_

Doporučené příspěvky

@bojler

Možná z důvodu, že to Češi kupují? Mluvím tedy hlavně ze svých postřehů z okolí. Hodně potkávám O3 a O3FL ve výbavě Active. Je to s podivem, ale je to tak, hlavně v okolí mého bydliště. A nejedná se nutně pouze o firemáky. Stále hodně lidí bere auto jako prostředek z bodu A do B a chce, aby sloužilo a nějaké Columbus, hlídání “mrtvoly” atp. je nezajímá. Jde jim o spolehlivost a u Octavie prostornost.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě proto su rád, že Active bude. V roce 2005 jsme připláceli za ESP, mám technologie rád. Ale jsem nesmírně zvědavý na skladbu výbav. Bohužel poslední dobou v základu jsou právě věci, které vůbec nepotřebuju nebo bych si je nevybral (zmíněná mrtvola, vyhřívaný volant apod.). Případně si je nejde do nižší výbavy dokoupit - což byla donedávna velká výhoda koncernu.

 

Tady je Octavia Active velká vzácnost z jiného důvodu.Soukromé prodeje zpravidla kočí u Fabie nebo Rapidu. Jak u Octavie, tak u Superbu prakticky jen nejvyšší verze. Drtivá většina aut jsou staré vraky nebo bazarová auta ze zahraničí á la S-MAX. Ale celkově jde napříč republikou vidět velké rozdíly i co četnosti jednotlivých modelů. Je tady málo Kokodáků a Karoků, Yeti se prakticky nevyskytoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, _Denis_ napsal:


Já pořád jen čekám, kdy bude Scout zase synonymem hezkého auta. To je ale od dob OII asi jen zbožné přání..

Tady někdo zkoušel malovat

 

https://auto-mania.cz/bude-takto-vypadat-nova-skoda-octavia-scout-od-realne-podoby-se-prilis-lisit-nemusi/?fbclid=IwAR0H18CL8KzBfysxmArCIFgyRCswBwmgXvl-LGbvGrfZB5gyu-LwTaWp_kU

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.
Copak ten systém sahá do řízení, pokud se mu věnuješ a držíš volant? Pokud ano, možná by se měli kluci němečtí inspirovat u francouzů, kde to funguje bez problémů. [emoji23]
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi je to člověk od člověka, mě zase ten systém japonců štval nehorázně, člověk se jen přiblíží čáře a ono to začne pískat... V koncernu (s adaptivní funkcí, ta ve Scale myslím standardně není, ta umí jen "pin pong" mezi čárami) to v koncernu funguje minimálně na dálnicích a přivaděčích pěkně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, Sabiza napsal:

Copak ten systém sahá do řízení, pokud se mu věnuješ a držíš volant? Pokud ano, možná by se měli kluci němečtí inspirovat u francouzů, kde to funguje bez problémů. emoji23.png

Jo..cukalo mi to s volantem do stran i když jsem ho držel a zatáčel s ním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám to již 2 roky na O3FL.

 

Žádný problém s tim nemám, nic mě netahá, naopak pomáhá s udržením auta ve správném jízdním pruhu. Občas to upozorní, když je např. nepozornost.

 

Trvale aktivované přes profil řidiče. Manželka to má na svůj profil vypnuté, a zapíná si to volitelně občas.

 

Po nastartování vždy v takovém stavu, jako naposledy, samozřejmě vždy u správného řidiče.

 

Ovládání jednoduše přes JEDNO tlačítko na volantu, kde se vyvolají všechny asistenty na MaxiDOTu.

 

Pro neznalé či náhodné řidiče možná jen drobný nezvyk.

A zbytečné nářky...

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O3 a i O3FL pouziva jen onen zminovany ping-pong, neni to adaptivni funkce jako ma napriklad S3, kde to auto jede vylozene samo od samotneho rozjezdu.

Verim ze to pres kodovani pujde upravit aby si to pamatovalo volbu (tzn vypnuto/zapnuto). Sam to mam furt zaple, ale manzelka to nechce a ma to tedy trvale vyple.

 

 

Predpokladam ze tu trvalou aktivaci si SA nevymyslela ze sve hlavy a bude to odnekud narizeno (stejne jako akusticke upozorneni na prekrocenou rychlost).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Vlnka napsal:

Systém vedení v jízdních pruzích jsem měl možnost vyzkoušet jak ve Škodě Scala i Kamiq. Neskutečně to otravuje. Tohle vidím jako moderního zabijáka radosti z jízdy (pokud opravdu nepůjde vypnout). Potěší vyhřívané čelní sklo z kovové fólie, ale na radosti (z prvního zmiňovaného problému) nepřidá.

Souhlas. 

V Kamiqu a v superbu to bylo slušně na pěst. Reagovalo to i když nikde v dohledu bílé čáry nebyli ? ani na krajnicich ani v prostredku cesty. Asi na třech místech na mé nejčastější trase i jsem ty úseky zkoušel opakovaně a pořád stejný místa ? pak jsem přišel na to že to reaguje i na tmavší černý čáry ve středu vozovky ?

V mém autě Lane Assist, Front Assist ještě pár let nebude funkční protože to je k ničemu a nefunguje jak má. 

Dobrý to je tak na dálnici od 130 pro ženskou. 

A v nové Octavii to bude stejný. 

Jinak k exteriéru nové octavie : pěkný.... Ono po tolika letech(7cca) bude asi na 19 kolech vypadat každý novější model luxusně .

 

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...