Přejít na obsah

Husteni pneu


Mrkvic

Doporučené příspěvky

K tématu- čím měříte tlak (jakým budíkem) a máte ho metrologicky ověřený ?  Respektive víte jak moc ho máte přesný ?

Aby mne někdo nenapadl, osobně to neřeším, foukám +/- jak je doporučeno a nikdy jsem neměl za celé roky problém se špatným sjížděním. Jen by mne to prostě zajímalo ,když se tu řeší takové "blbiny".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Solidní flame kolem sice podstatné, ale naprosto nesmyslně vyhrocené věci.

Je nějaký dobrý důvod proč nečíst návody a nefoukat kola tak, jak je doporučeno a místo toho se řídit bludy o tom která náprava by se měla foukat na víc a že se více nahuštěné kolo snáze propíchne?

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, mischicka napsal:

Solidní flame kolem sice podstatné, ale naprosto nesmyslně vyhrocené věci.

Je nějaký dobrý důvod proč nečíst návody a nefoukat kola tak, jak je doporučeno a místo toho se řídit bludy o tom která náprava by se měla foukat na víc a že se více nahuštěné kolo snáze propíchne?

Tož tipnul jsem si dobře......Milan.:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nikdo nikoho nenutí co má dělat. Nechápu proč někomu utkvělo z té úžasné diskuze v tomto tématu právě vyšší riziko defektu :D Ale jak říkávám, na blbou otázku ještě blbější odpověď.

Nebýt tady těch zbytečných narážek na některé diskutující tak se to dá skousnout, teď je to akorát tak na promazání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tobě sem tam mínus neuškodí, ty píšeš jenom číčoviny po celým fóru.

A musím tě zklamat, protože i podhuštěný pneu je více náchylné na defekt :D

Musíš si koupit digitální super přesnej manometr kterej dokáže měřit tisíciny, foukat tak akorát dle selského rozumu a šuplerou měřit opotřebení pneu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuju vsem, timto byl myslim muj dotaz vyresen a mozna uz i prilis. Dovolim si shrnout vysledky:

 

1) neni treba resit cicoviny

2) neni treba resit kde je teziste a jestli je ridic tlustej

3) je potreba dorzovat co pise vyrobce a dle toho se da hustit zhruba od 2.1 do 2.5.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně to chce mít dobrý měřák :-) :-) musím se smát proto,protože pán si tady k nám přivezl 5 měřáků-takových se se běžně prodávají v auto-potřebách a jen jeden měl oproti našemu digitálnímu-skalibrovanému jen desetinku rozdíl-což nic není.Jinak docela velké úlety.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se pneumatika chová jako selektivní membrána a nepropouští dusík (hehehehe...), tak pokud mám gumu nafouknutou vzdchem, tak časem těch cca 23% ostatních plynů uteče. Po dohuštění vzduchem, však v pneunatice mám už jenom cca 5% utíkajících plynů a po druhém dohuštění je už obsah "nedusíku" zanedbatelný. Tolik asi k huštění dusíkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
V ‎06‎/‎04‎/‎2017 na 8:08, Eric_ napsal:

 

To či je motor vpredu alebo vzadu, je irelevantné a prevodovka, ďalšie scifi.

Rieši sa tu hustenie - fúkanie kolies. Výrobca určuje na koľko fúkať. Vždy sa hovorilo že prifúkané pneu majú vpliv na nižšiu spotrebu preto sa aj Škoda rozhodla dať 3 možnosti fúkania.

Najlepšie to tu pochopil Petrkiller

Presne tak ako on fúkam aj ja, proste po mojich 28 rokoch skúseností vodiča, sledujem ako sa opotrebúvajú pneu a s toho mi vychádza že je lepšie mať prifúklé ako podhustené, či v ohľade na spotrebu alebo na opotrebenie pneu.

Fúkam radšej viac a ak zoberiete šubleru - posuvné meradlo a skontrolujete dezén tak sa to potvrdí, čo tu píšem.

Ja fúkam momentálne 2,4 a spokojnosť.

 

Vicemene souhlasim a nazor je to spravny. Ale nema vliv na vysku dezenu pneu po stranach take sbihavost kol? Nemluve o stylu jizdy. Strelci co jezdej do zatacky smykem budou mit kraje pneu sjete urcite vic.

Doplneni: kdyz se prifouknou pneu nad stanovenou hodnotu, tak se sice usetri na spotrebe, ale odchazeji podvozkove komponenty nehlede na castejsi vymene zarovek. Hlavne ty dnesni super svitivy halogeny jako Osram NbrK jdou do haje leckdy i po par mesicich :/

Editováno: , autor: OtaH
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 6 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...