Habi001 Vloženo 13. Červen 2017 Sdílet Vloženo 13. Červen 2017 před 52 minutami, Kane13 napsal: Infolinka dostala správné informace, nicméně evidentně s nimi špatně nakládá... A není to poprvé, bohužel. EDIT: A oficiálně to dodatečně nepůjde aktivovat. Jestli to půjde neoficiálně je otázka jiná Původně tato funkce měla jít, ale bez upozornění se tato funkce z nových materiálů vytratila. Bohužel začíná být díky těmto věcem v tomto zmatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 13. Červen 2017 Sdílet Vloženo 13. Červen 2017 Já bych spíš napsal "pokračuje" než "začíná" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 18. Červen 2017 Sdílet Vloženo 18. Červen 2017 Bude někdy funkční meteo radar? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 20. Červen 2017 Sdílet Vloženo 20. Červen 2017 Kamca1 - on funkční je, problém je jeho aktuální dosah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 20. Červen 2017 Sdílet Vloženo 20. Červen 2017 jak mám tomu rozumět?? jen Praha a lehce kolem nebo jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 20. Červen 2017 Sdílet Vloženo 20. Červen 2017 Od Hradce na východ už nejsou data k dispozici. Tam už prý začíná Východní Evropa :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 20. Červen 2017 Sdílet Vloženo 20. Červen 2017 v návodu,ale žádné omezení není žeby klamání spotřebitele... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 20. Červen 2017 Sdílet Vloženo 20. Červen 2017 S tím téměř určitě neobstojíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_sobi_ Vloženo 29. Červen 2017 Sdílet Vloženo 29. Červen 2017 On 31. 5. 2017 at 10:25 AM, _sobi_ said: Ahoj, akým spôsobom si problém nahlásil na zákaznícku podporu? Údaje sa mi v app a na webapp prestali akualizovať pred viac než týždňom, a vo widgete pre posledú parkovaciu pozíciu mám teraz chybový text REST.CONNECTION-03ede9b8-bb5d-4d44-a442-fb2366c8d719. On 31. 5. 2017 at 0:52 PM, tomas005 said: volal jsem na zákaznickou podporu Škoda Connect: 800 160 606 nebo email support@skoda-info.cz Na supportnej linke mi povedali, že to mám riešiť cez servis. V servise následne urobili update OCU jednotky. Inak, pred servisom som mal 2 dlhšie výpadky prenosu, oba trvali viac ako 10 dní. Po servise to zatiaľ funguje, ale z krátkodobého hladiska sa mi raz stalo, že zobrazované údaje nie sú konzistentné - vo widgete s denníkom jázd je posledná jazda síce už zaevidovaná (aj celkový počet najazdených kilometrov), ale hlavné zobrazenie počtu najazdených kilometrov a posledná parkovacia pozícia aktualizované nie sú. Tam to však zjavne už nie je chyba v prenášaní údajov z auta ale až na serveri (aj keď presne protokol prenosu nepoznám, tak bohvie). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 5. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2017 Úspěšně jsem dokončil registraci na skoda-connect.com a vložil aktivační kód do infotaimentu. Bohužel i přes to mi infotaiment hlásí "Škoda connect nyní medostupný". Přitom mi přišel i aktivační email, že registrace proběhla v pořádku. Je nějaký momentální výpadek? OIII FL 2017 Amundsen. Edit: tak se to přes noc nějak "samo" vzpamatovalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OLD222 Vloženo 10. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2017 Prosím o radu. Zaregistroval jsem se a přihlásil ke “škoda connect” s vozem Kodiaq. Vše funguje a je v pořádku, ale nyní se po každém startu vozidla objevuje na displeji hláška viz. přiložené foto, a to aniž bych měl u telefonu spuštěn Hotspot a chtěl službu použít. Dokud neodklepnu OK, tak nezmizí. Není možné někde nastavit, aby se hláška nezobrazovala? Připojení connect asi využiji pouze příležitostně a nyní to musím pokaždé odkliknout, což není moc příjemné. Žádné nastavení jsem nenalezl v servisu mi zatím nepomohli, tvrdí že je to takto v pořádku. Děkuji mnohokrát za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Zjistil jsem, že pokud člověk nemá napárovaný telefon v autě, tak to pokaždé tohle hodí. Pokud se mě připojí mobil do auta, tak tuto hlášku nevidiím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 mam rovnaku hlasku.. takze okrem start stop systemu, som si zvykol toto po nastartovani vzdy odkliknut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jetpilot Vloženo 13. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2017 Ja tuto hlasu nemam, start stop si deaktivujem vzdy aj ja.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weithfisto Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Jak říkám, hlasí mě to jenom v momentě, kdy se nepřipojí do auta telefon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VR46Praha Vloženo 28. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2017 Zdravím, máte někdo nějaké zkušenosti či radu, když budu chtít do Kodiaqa dát SIM, jaká je spotřeba dat na měsíčně? Děkuji mnohokrát Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek_ Vloženo 28. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2017 Skoda connect vyuziva zabudovanou "SIM" v aute a predplacenou službu od SA, tam data neresis, druha SIM pro internet na "palube" spotrebuje dat tolik, kolik proneteji pasazeri :-) U nas nic, zabudovany modem v aute je pomalejsi, nez modem v telefonech/IPadu... Takze wifi na "palube" nepoužíváme. J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka951 Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Dobrý den, mám sice superba, ale toto bude stejné. Data využívám hlavně pro balíček "Infotainment online", trvale pro dopravní informace online, občas pro parkovací místa, pro čerpací stanice, počasí (bohužel srážkový radar nezahrnuje celou naší republiku) a Goole earth. Na tohle mi vychází zhruba 15 mega na 1000 km. SIM kartu, ale v autě nemám, využívám protokol Rsap (režim vzdálené sim karty) který si "vypůjčí" simku z moji stařičké Nokie (na níž není internet normálně k použití). Chodí to ku podivu velmi dobře, protože to využívá zabudovaný LTE modul. Jinak balíček "Care Connect" funguje bez mých dat a "internet na palubě" - jak píše uživatel jakoubek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 31. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2017 8 hours ago, Aleš_BX said: vyhoda druhe sim v aute je hlavne neruseni/nezpomalovani internetu pri hovoru a naopak Pokud neni podporovano VoLTE (zarizeni + sit), tak se zarizeni behem zvoneni prepina do GSM a proto jde rychlost rapidne dolu. Pocet anten tomu nepomuze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 31. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2017 Pokud mas SIM jen pro data tak OK - tady se ti neprepina zarizeni (telefon/modem) do GSM pasma (2G, GPRS/EDGE), protoze ti nikdo nevola. Ja jen psal duvod proc pada rychlost dat. Stejny efekt je i ostatnich telefonu (pokud zarizeni a sit nemaji nastaveno voice over LTE), tak telefon behem hovoru (technicky pred zacatkem vyzvaneni) preskoci z 4G site na 2G Kazdopadne souhlas s tebou, nejlepsi reseni je samostatna SIM, ktera je jen pro data (a pokud ti operator jak pises dovoli sdilet data s druhou SIM, je to bonus navic) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
l79 Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Dobrý den, můžu se zeptat jak se postupuje nebo bude postupovat po skončení roční předplacené služby Infotainment online? Vůz mám nový, ale vystavený ze salónu a už si s tímto "někdo hrál", tudíž mi ta služba bude končit koncem tohoto roku. Na dotaz, co bude potom, mi prodejce řekl, že neví, po chvíli (někam telefonoval) mi řekl, že by to mělo být prodloužené "zdarma", ale neřekl na jak dlouho nebo za jakých podmínek. Ví někdo, jak to doopravdy je (bude)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Trochu OT, ale co je to za "prodejce", když si dovolí říct, že neví. napiš na info ŠA a uvidíš, co Ti řeknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havrosh Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 (editace) @l79 Mam podobnou zkusenost, ale prodejce behem hodiny zjistil Kazdopadne zadarmo to neni... 1.890/rok Pevne verim ze to je skodovka prehodnoti. BTW: * = Narodni rozdily Editováno: 29. leden 2018, autor: havrosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kane13 Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 před 2 hodinami, oct napsal: Trochu OT, ale co je to za "prodejce", když si dovolí říct, že neví. napiš na info ŠA a uvidíš, co Ti řeknou. Není ostuda nevědět (byť tady tohle je základní informace, uznávám). Ale měl by být schopen to během pár minut zjistit. Ne podat nerelevantní informaci. Zdrojů informací mají dost. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machura Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.