Přejít na obsah

Škoda Connect - vzdálený přístup k vozu


Doporučené příspěvky

před 52 minutami, Kane13 napsal:

Infolinka dostala správné informace, nicméně evidentně s nimi špatně nakládá... A není to poprvé, bohužel.

 

EDIT: A oficiálně to dodatečně nepůjde aktivovat. Jestli to půjde neoficiálně je otázka jiná

 

Původně tato funkce měla jít, ale bez upozornění se tato funkce z nových materiálů vytratila.

 

Bohužel začíná být díky těmto věcem v tomto zmatek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
On 31. 5. 2017 at 10:25 AM, _sobi_ said:

 

Ahoj, akým spôsobom si problém nahlásil na zákaznícku podporu?  Údaje sa mi v app a na webapp prestali akualizovať pred viac než týždňom, a vo widgete pre posledú parkovaciu pozíciu mám teraz chybový text REST.CONNECTION-03ede9b8-bb5d-4d44-a442-fb2366c8d719.

 

On 31. 5. 2017 at 0:52 PM, tomas005 said:

volal jsem na zákaznickou podporu Škoda Connect: 800 160 606 nebo email support@skoda-info.cz

 

Na supportnej linke mi povedali, že to mám riešiť cez servis. V servise následne urobili update OCU jednotky.

Inak, pred servisom som mal 2 dlhšie výpadky prenosu, oba trvali viac ako 10 dní.

Po servise to zatiaľ funguje, ale z krátkodobého hladiska sa mi raz stalo, že zobrazované údaje nie sú konzistentné - vo widgete s denníkom jázd je posledná jazda síce už zaevidovaná (aj celkový počet najazdených kilometrov), ale hlavné zobrazenie počtu najazdených kilometrov a posledná parkovacia pozícia aktualizované nie sú. Tam to však zjavne už nie je chyba v prenášaní údajov z auta ale až na serveri (aj keď presne protokol prenosu nepoznám, tak bohvie).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úspěšně jsem dokončil registraci na skoda-connect.com a vložil aktivační kód do infotaimentu. Bohužel i přes to mi infotaiment hlásí "Škoda connect nyní medostupný". Přitom mi přišel i aktivační email, že registrace proběhla v pořádku. 

Je nějaký momentální výpadek?

OIII FL 2017 Amundsen. 

 

Edit: tak se to přes noc nějak "samo" vzpamatovalo.

 

333b2ef516f869542c5f78d0647b692d.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Prosím o radu. Zaregistroval jsem se a přihlásil ke “škoda connect” s vozem Kodiaq. Vše funguje a je v pořádku, ale nyní se po každém startu

vozidla objevuje na displeji hláška viz. přiložené foto, a to aniž bych měl u telefonu spuštěn Hotspot a chtěl službu použít.
Dokud neodklepnu OK, tak nezmizí.
Není možné někde nastavit, aby se hláška nezobrazovala?  Připojení connect asi využiji pouze příležitostně a nyní to musím pokaždé odkliknout, což není moc
příjemné. Žádné nastavení jsem nenalezl v servisu mi zatím nepomohli, tvrdí že je to takto v pořádku.
Děkuji mnohokrát za radu.

IMG_20171016_185317.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

mám sice superba, ale toto bude stejné. Data využívám hlavně pro balíček "Infotainment online", trvale pro dopravní informace online, občas pro parkovací místa, pro čerpací stanice, počasí (bohužel srážkový radar nezahrnuje celou naší republiku) a Goole earth. Na tohle mi vychází zhruba 15 mega na 1000 km. 

SIM kartu, ale v autě nemám, využívám protokol Rsap (režim vzdálené sim karty) který si "vypůjčí" simku z moji stařičké Nokie (na níž není internet normálně k použití). Chodí to ku podivu velmi dobře, protože to využívá zabudovaný LTE modul. 

Jinak balíček "Care Connect" funguje bez mých dat a "internet na palubě" - jak píše uživatel jakoubek.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mas SIM jen pro data tak OK - tady se ti neprepina zarizeni (telefon/modem) do GSM pasma (2G, GPRS/EDGE), protoze ti nikdo nevola.

Ja jen psal duvod proc pada rychlost dat. Stejny efekt je i ostatnich telefonu (pokud zarizeni a sit nemaji nastaveno voice over LTE), tak telefon behem hovoru (technicky pred zacatkem vyzvaneni) preskoci z 4G site na 2G 

 

Kazdopadne souhlas s tebou, nejlepsi reseni je samostatna SIM, ktera je jen pro data (a pokud ti operator jak pises dovoli sdilet data s druhou SIM, je to bonus navic)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Dobrý den, můžu se zeptat  jak se postupuje nebo bude postupovat po skončení roční předplacené služby Infotainment online? Vůz mám nový, ale vystavený ze salónu a už si s tímto "někdo hrál", tudíž mi ta služba bude končit koncem tohoto roku. Na dotaz, co bude potom, mi prodejce řekl, že neví, po chvíli (někam telefonoval) mi řekl, že by to mělo být prodloužené "zdarma", ale neřekl na jak dlouho nebo za jakých podmínek. Ví někdo, jak to doopravdy je (bude)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, oct napsal:

Trochu OT, ale co je to za "prodejce", když si dovolí říct, že neví. napiš na info ŠA a uvidíš, co Ti řeknou.

 

Není ostuda nevědět (byť tady tohle je základní informace, uznávám). Ale měl by být schopen to během pár minut zjistit. Ne podat nerelevantní informaci. Zdrojů informací mají dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...