Srpen 30, 201213 r Nic na tom není.Odpojíš svorkovnice,třeba šroubovákem lehce zapáčíš za plast cívky a stáhneš ji ze svíčky.Povolenou svíčku vytáhneš z hlavy třeba gumovou hadičkou za keramiku svíčky.
Srpen 30, 201213 r to BKY je nejaka nova seria motora pre fabiu alebo je to motor v inom aute ? lebo pokial viem tak 1,4 16V 55kW pre fabiu boli starsie AUA a novsie BBY. Já mám taky Fabii 1.4 16V 55 kW rok 2005 a v TP mam napsáno typ motoru BKY.A žádná předělávka motoru se nikdy nekonala, mám jí od výroby.
Listopad 2, 201212 r Kódy motoru se měnily podle toho, jak přísnou emisní normu ten který motor plnil - fyzicky jsou skoro stejný, liší se v drobných detailech a v softu ŘJ. Cívky se ze svíček dají stáhnout opatrným páčením pomocí dvou plochých šroubováků "proti sobě" - použití jen jednoho hrozí odlomením vršku cívky vinou bočního namáhání tělesa cívky.
Listopad 2, 201212 r Ono to s těmy kódy a emisní normou není vždy tak úplně přesně,jak píše Ekkar. AUA i BBY jsou podle dílenské příručky EURO 4. Např.: AUA má zapalovací trafo BBY má na každé svíčce zapalovací cívku...atd.
Květen 24, 201312 r Dnes mi po nastartování jelo auto asi 2 minuty na 3 valce , na vag pouze chyba 17559 řada válců 1 nedasažena mez....... , svíčky nevím jak dlouho tam jsou , soused mi dal BOSCH (s jedním jiskřičem) a na obalu je FR7DC 0 242 235 xxx, .1. budou mi tam pasovat? 2. Nebo je prý možné že jsou staré "zapalovací" kabely (prý uhlíkové) Motor 1.4 55kw 16V AUA 160000km Motor má kolísavý zvuk(netuším co tam může hučet- mé auto si hraje na TDI ), po zvýšení otáček tam v pozadí něco píská začalo to po sundání alternátoru(nedobíjel ) a opětovném nasazení , ale otáčky když to jede na všechny válce normál 900 ot./min volnoběh jaké jsou podmínky pro výměnu svíček ( počítam že studený motor) EDIT na měřených hodnotách to ukazuje v skupině vynechání zapálení směsi : " formát není k dispozici" Upraveno Květen 24, 201312 r od George_rider
Květen 24, 201312 r Prvně určitě vyměn svíčky. Origo jsou tříelektrodové. Přehod je a uvidíš co na to motor. Motor může být teplý na výměnu svíček,jdou líp povolit. Kabely zatím neměn.
Květen 1, 201411 r Tak na mou Fabku vyrobenou v roce 2004 - 1.4 55kw 16V motor BBY jsem ted nechal dat nove svicky po najezdu 70000km a to 4ks NKG V-Line (3045) - V-24 BKUR6ET-10 Made In Japan z eshopu - http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/0/3/5/820-Zapalovaci-svicka-NGK-V-Line-24-BKUR6ET-10 vyborna cena za kus. Auto se chova stejne jak před vymenou nemel sem zadnej problém jen ze se ještě svicky nemenily tak se ted dali nove.
Květen 2, 201411 r djstudio: Kuk tady-http://www.zbozi.cz/vyrobek/zapalovaci-svicka-2397-ngk-bkur6et-10/?seradit=nejlevnejsi
Říjen 29, 201410 r Postupně mi zase začala odcházet zapalovací soustava, nejdříve se poroučelo trafo - to jsem vyměnil a chvíli byl pokoj a pak kabel na 4 a 2 válci, komplet kabely jsem měnil před 5 lety. Mám v plánu udělat to zase komplet, neboť se zdá, že jsou ty současné na konci životnosti a další na výměnu již nemám. Teď otázka ke svíčkám, když jsem potom co to jelo na tři válce a diagnostika ukázala, vynechání zápalu na 2 válci odpojil zapalovací kabely od svíček, tak až na druhý válec sic! plavaly fajfky komplet v oleji. Podotýkám, že jsem tak činil u studeného motoru. Je toto normální? Předpokládám, že ne. Co by to mohlo značit, auto totiž jinak jelo po výměně vadného kabelu normálně. Dík za postřehy a rady.
Únor 13, 201510 r Pro vymenu svicek je potreba klic dlouhy min 25 cm a externi prumier kolem 21 mm. Vog Dneska jsem kupoval nové svíčky i s klíčem ale ejhle pruměr 19mm ne 21 zítra jdu klíč vracet :-)
Únor 14, 201510 r Vnější průměr ? To je snad relativní u každého klíče každé značky je to jiné záleží na tlouštce stěny
Únor 14, 201510 r pokud je to víc, tak se do tý "šachty" nedostaneš - takhle jsem na základě svých zkušeností s výměnou svíček předchozí příspěvek pochopil. Ten nástavec musí být opravdu hodně dlouhý a pokud začneš improvizovat, tak se vnější průměr může stát limitujícím faktorem.
Únor 16, 201510 r Dneska vyměněny svíčky místo svíček brisk které tam byli jsou tam bosch. Brisk měli sice tři elektrody a bosch jen dvě ale po nastartování citelný rozdíl v běhu a plynulosti když byl motor studený ještě zbíva otestovat v delší jízdě pro jistotu sebou budu mít ty staré očištěné a klíč na svíčky :-) Vždycky na všech benzínkách v okolí měli přívěšky fabia na klíče ale ted nikde žádnej takže dneska vlastní výroba :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.