Duben 18Dub 18 Zdarec, nemáte někdo odkaz na stažení? Tady už žádný nefunguje a co jsem nasel na netu, tak se neda sparovat s Elm327 ikdyz carista se spojí. Diky
Červenec 22Čvc 22 Ahoj, dneska jsem poprvé naměřil hodnoty, mám najeto 95000km, 2.0 TDI 110kw DCYA 2018 Přijde mi dost krátká doba mezi regeneracemi, vždy se snažím každou započatou dojet po dálnici než skončí. Co si o tom myslíte?
Červenec 23Čvc 23 Asi bych hledal na foru , jaké jsou zkušenosti, to hodně napoví, dpf regeneruje, podle toho jak auto jezdí, délky , krátký trasy, město více dálnice . Já jezdím 9 let s octávou 2 , denně 65 km do práce, a zpět a jelikož mám Vag, tak jsem spíš hledal ve vagu, který ti řekne víc, třeba diferenční tlak před Dpf a za dpf, řj vyhodnocuje tlaky a podle toho sepne regeneraci, pokud se nemýlím. najezdil jsem již 403 tis. km. Pořád původní dpf, tlaky skoro s drobným rozdílem, zanesení popelem dle Vag snad 88mg.... což už je dost, v lednu na emisích a prošel jsem , je to taky o tom co se tankuje, skoro pořád verva. Tvrdím, auto musí jezdit, denně , spíše v otáčkách a musí to vydržet 500 tis. Je to můj názor. Upraveno Červenec 23Čvc 23 od Casy
Červenec 23Čvc 23 V 22. 7. 2025 na 18:15, joemikes napsal: Ahoj, dneska jsem poprvé naměřil hodnoty, mám najeto 95000km, 2.0 TDI 110kw DCYA 2018 Přijde mi dost krátká doba mezi regeneracemi, vždy se snažím každou započatou dojet po dálnici než skončí. Co si o tom myslíte? Myslím si to, že to zrovna v tomto tématu nemá co pohledávat!
Červenec 23Čvc 23 Tak to se omlouvám, myslel jsem, že jsem ve vlákně o VAG DPF. Upraveno Červenec 23Čvc 23 od joemikes
Červenec 24Čvc 24 před 19 hodinami, Casy napsal: Asi bych hledal na foru , jaké jsou zkušenosti, to hodně napoví, dpf regeneruje, podle toho jak auto jezdí, délky , krátký trasy, město více dálnice . Já jezdím 9 let s octávou 2 , denně 65 km do práce, a zpět a jelikož mám Vag, tak jsem spíš hledal ve vagu, který ti řekne víc, třeba diferenční tlak před Dpf a za dpf, řj vyhodnocuje tlaky a podle toho sepne regeneraci, pokud se nemýlím. najezdil jsem již 403 tis. km. Pořád původní dpf, tlaky skoro s drobným rozdílem, zanesení popelem dle Vag snad 88mg.... což už je dost, v lednu na emisích a prošel jsem , je to taky o tom co se tankuje, skoro pořád verva. Tvrdím, auto musí jezdit, denně , spíše v otáčkách a musí to vydržet 500 tis. Je to můj názor. V červnu jsem byl na chipu u PowerTec, včera jsem jim volal a ptal se jestli nemůže ta častější regenerace být větší kouřivostí díky chipu, podle nich je to spíš způsobem jezdění a tankováním Vervy, která je přeaditivovaná a tím dochází k větší kouřivosti a doporučil mi čistou naftu od Eurooilu. Nicméně jezdím celou dobu jen na Vervu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.