Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Presne tak, nemiesat sem prosim "vyber vhodneho adaptera"

+ Poznamka k motoru: aj ked sa tvoj neuvadza na stranke appky, kludne moze byt podporovany. Dnes nacitany Rapid s motorom CXMA
Rapid_CXMA_2019.05.06.jpg

Vloženo
před 22 hodinami, sk0d@ napsal:

Presne tak, nemiesat sem prosim "vyber vhodneho adaptera"

+ Poznamka k motoru: aj ked sa tvoj neuvadza na stranke appky, kludne moze byt podporovany. Dnes nacitany Rapid s motorom CXMA
Rapid_CXMA_2019.05.06.jpg

 

Kdo dokáže vysvětlit záporné hodnoty Soot Mass Measured?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dneska vyšla verze 3.3.0, změny hodnotit nemůžu, protože jsem si aplikaci nainstaloval až dnes a spíš ze zvědavosti a musím jí pochválit, stejně tak jako práci kterou si tu s tim od začátku dává sk0d@ ......jen si teda myslim, že  autor aplikace by si od každého, kdo je s ní spokojený, zasloužil těch 115,-Kč za  stažení ofiko verze z google play...

 

 

Vloženo (editace)

Každý tu má auto za statisíce, návštěva hospody pod 200,- nejde, ale zaplatit vývojáři jednorázově 115,- a podpořit ho k další činnosti, to se najednou zdá každému moc. Aplikace v hodnotě 3 piv v hospodě mi přijde naprosto zadarmo a navíc pořád jak šulin nemusím apku instalovat ručně + se bát toho co tam kdo přidal za kus nebezpečného kódu.

Editováno: , autor: Matrix
Vloženo

Prvy obrazok je pravdepodobne pasivna regeneracia, cize k spalovaniu sadzi doslo prirodzene, bez zasahu auta. Auto bolo pod zatazou, napr. na dialnici....

Na tretom obrazku ten cerveny znak znamena, ze prebieha alebo bude prebiehat aktivna regeneracia, co uz je na zaklade riadiacej jednotky...

Vloženo (editace)
V 17. 6. 2019 na 11:02, Matrix napsal:

...zaplatit vývojáři jednorázově 115,- a podpořit ho k další činnosti...

 

Tohle se řešilo o pár stran zpět. Už lze vývojáři zaplatit, aniž by musely být v Googlím účtu uloženy údaje o platební kartě?

 

 

před 21 hodinami, sk0d@ napsal:

Nech sa paci, verzia 3.3.0, stahujte testujte

 

U F2/R CAYC konečně zase všechno zobrazuje bez chyb. Vlevo 3.2.0, vpravo 3.3.0:

 

vagdpf320vs330cayc.png

 

 

@marspk Je to přesně jak píše Wlady1980 - první je pasivní regenerace (všimni si teplot hodně přes 300 °C), třetí aktivní regenerace. Na to ses ale nemusel ptát tady, stačilo se podívat do nápovědy v aplikaci, kde je vše detailně popsáno i s obrázky:

 

vagdpfFilterStatus.thumb.png.bc4903208257e7df23bec8d48ff8edab.png

Editováno: , autor: JayBee1
Vloženo
On 6/17/2019 at 11:08 AM, she4lock said:

Nejlepší řešení je si nechat zaktivoval kontrolu při regeneraci přímo do budíku... Viz. foto.

 

20190530_182716.jpg

20190603_073235.jpg

Též by mě zajímalo, zda-li jde dokodovat na OIII

Vloženo

Verzia 3.3.0 u mna funguje bez problemov, dakujeme za link.

 

Chcem sa vas spytat, filter mi spusta regeneraciu pri cca. 89% a skonci pri 20 %, nemalo by to byt tak ze zacne pri 100 a skonci pri 0 % ?

 

Dakujem

Vloženo

Spouštění regenerace při 89% je zvláštní, konec při 20% normální (u mě konec při 23%, najeto 197tis. km).

Mě se regenerace spouští při 100% a pokud neproběhne celá, ale třeba jen do 70%, tak při další jízdě opětovně regeneruje.

Vloženo

Skoncit pri 0% regeneracia nemoze, kedze filter uz je ciastocne nezvratne zapleneny.... Toto percento postupne narasta, cim sa vlastne filter znehodnocuje....

Cim je filter plnsi, tym su regeneracie castejsie....

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...