Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

V nastavení je CUSTOM ENGINE GROUP a je nastavena na READ FROM ECU. Nastav tam GROUP 14, ta obsahuje kód motoru DFFA. Na švagrovo škoda yeti to dělalo to samé co tobě a pomohlo nastavení konkrétní motorové skupiny dle kódu motoru.

Vloženo
V 5. 6. 2022 na 22:04, jandis napsal:

V nastavení je CUSTOM ENGINE GROUP a je nastavena na READ FROM ECU. Nastav tam GROUP 14, ta obsahuje kód motoru DFFA. Na švagrovo škoda yeti to dělalo to samé co tobě a pomohlo nastavení konkrétní motorové skupiny dle kódu motoru.

Děkuji tohle jsem taky samozřejmě zkoušel a nepomohlo, ale i tak dík. Zapomněl jsem zmínit že jsem zkoušel poslední zdejší krekrou verzi a ta mi nefungovala,tak jsem zkusil ofiko tu bezplatnou a ta už funguje,jak se vrátím že špitálu tak koupím tu plnou 😄

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím je normální že se mi neukazují všechny položky v aplikaci neumí to přečíst nebo mám špatně nastaveno auto Karoq 2019 motor DFFA aplikace ofiko z obchodu.Existuje nějaká aplikace kdy můžu zprostit regeneraci mám totiž štěstí že se mi upouští jak se vracím domů a nestihne to do konce.

Screenshot_2022-06-27-14-46-40-618_com.applagapp.vagdpf.jpg

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Adaptér máš vybranej správnej. Mam ho taky a funguje skvěle. VAG DPF je super apka, kterou použîvám na kontrolu regenerace a zaplnění filtru. Když zjistí regeneraci při jízdě, tak připojím adaptér a kontroluji průběh regenerace. Nucenou regeneraci neumí. Koukni tady na fóru na apku carista, ta nucenou regeneraci filtru umí.

Vloženo
před 19 hodinami, jandis napsal:

Adaptér máš vybranej správnej. Mam ho taky a funguje skvěle. VAG DPF je super apka, kterou použîvám na kontrolu regenerace a zaplnění filtru. Když zjistí regeneraci při jízdě, tak připojím adaptér a kontroluji průběh regenerace. Nucenou regeneraci neumí. Koukni tady na fóru na apku carista, ta nucenou regeneraci filtru umí.

Cau. Ten adapter muzu mit porad v aute zapojen ? Info o regeneraci mi da jen pres aplikaci ?

Vloženo

@jandis carista po poslednim updatu (auta - a6 allroad), nebo appky samotne ztratila schopnost vyvolat regeneraci. Ale nejsem schopen rict kvuli cemu. Dalsi rok jim platit nebudu, OBD11 je o hodne lepsi. V podstate dokaze na iphonu nahradit kompletne VCDS.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
V 21. 9. 2022 na 22:13, Deliberator napsal:

@jandis carista po poslednim updatu (auta - a6 allroad), nebo appky samotne ztratila schopnost vyvolat regeneraci. Ale nejsem schopen rict kvuli cemu. Dalsi rok jim platit nebudu, OBD11 je o hodne lepsi. V podstate dokaze na iphonu nahradit kompletne VCDS.

Prosim o odkaz na OBD11

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahojte! poradí mi niekto, kde môže byť problém, mám ELM327 z Aliexpress v elm indentifikatore sa zobrazuje takmer všetko zelené no napriek tomu VAG DPF Lite vypíše chybu. Ďakujem za rady

Screenshot_2022-10-20-16-16-57-631_com.applagapp.vagdpf_free.jpg

Screenshot_2022-10-20-16-17-58-755_com.applagapp.elm327identifier.jpg

Vloženo

Dobrý den,

dnes jsem zkusil tuto aplikaci a dpf filtr začal regenerovat (červenat v aplikaci) při nějakých 60% (295km), při menším stoupání v aplikaci červená barva filtru trochu zbledla a ukázali se přesýpací hodiny které pak zmizeli když se filtr opět v aplikaci zčervenal (auto zase jelo po rovině). Dále ty 2 errory vedle připojení, neví někdo proč tam jsou, co je špatně ? Je to všechno v pořádku i když se začne regenerovat filtr při cca 60% ? Děkuji

Dpf.jpg

  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj, neviete prosim ktore cidlo vyratava oil ash ? nezobrazuje sa ani vo vag dpf ani vcds diagnostike .

trvalo svieti dpf a staticke regeneracia skonci neuspesne , teplota nestupne cez 130 stupnov 

Octavia 2 103kw cfhc

dakujem

 

98af9fd5-a32c-4e95-ae0f-306742e87cfa.JPG

ok.jpg

Editováno: , autor: Martin_ZA
Vloženo

Žádné, je to algoritmem vypočtená hodnota mezi tlakem před filtrem a za filtrm (případně tlakem atmosfery) s částečnou pomocí empirického předpokladu dle najetých kilometrů. U tebe je divné že při 35 minut probíhající regeneraci je teplota spalin tak nízká a že nejsou vidět postvstřiky. Navíc zůstává EGR otevřený, což by při regeneraci měl být naopak zcela zavřený. Motor CFHC jsem měl také a fungovalo mi to bezvadně, jen jsem používal před DG software v ŘJ abych šetřil vstřikovače. Co je špatně ti nepovím, ale těch věci bude asi víc.

Vloženo

Mna prekvapuje oil ash 0.00 ? To vyzera na resetnuty udaj , akoby po vymene filtra za novy sa po spravnosti robi. Ocividne regeneracia nebezi, ziadne povstreky, teplota nizka, ved nakoniec samotny obrazok filtra nie je cerveny. Casovac ale bezi, takze jednotka sa asi snazi o nieco. 
Taka zakladna otazka, je natankovane dostatocne? Je kapota zavreta? :) napr Na rezerve sa regeneracia nespusti.

Ale to uz sme mimo temy. 

Vloženo

Dakujem za odpovede, motor nepise ziadnu chybu , predchadzajuci majitel udajne menil teplotne cidla na dpf , diff cidlo a egr , myslim ze neprisiel na to preco nevypaluje tak sa rozhodol auto predat :) oplati sa skusit overit verziu sw v skodovke ? Staticka regeneracia skonci vzdy v chybe jedine ako sa podarilo filter vypalit je jazda na dialnici 130 na 5ke 

A320ACAE-83ED-40B9-B975-3E235DBDA676.jpeg

Vloženo (editace)

nasiel som tu zaujmave vlakno https://forum.skodahome.cz/topic/153880-cfgb-a-nekonečná-regenerace/page/2/

 

pravdepodobne budem mat rovnaky problem a to ze v dpfku sa nevie nastartovat ta katalyzatorova cast, ktora funguje ako horak na zvysenie teploty pre vypalovanie

kedze povod a co vsetko sa dialo s fitrom pred kupou auta neviem asi zostava iba vymenit cele dpf :(

 

 

 

Editováno: , autor: Martinez_ZA
Vloženo

Ahoj. Pouzival jsem koupenou verzi na Samsung Galaxy S10+ a vse super. Přešel jsem na Samsung Galaxy S23 Ultra a aplikace se ne a ne spojit s adapterem (po cca minute vypise "unable to connect bluetooth device". Vse mam nastavene naprosto stejne, jako na S10+.  Carista se pripoji hned i na Galaxy S23 Ultra.

Zkousel jsem odinstalovat, nainstalovat a podobne.  Nenapada nekoho, v cem by mohl byt problém? Dekuji

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pokud má někdo Apple nebo nemá chytrý telefon a nebo nechce tahat mobil na každou jízdu či instalovat aplikaci všem řidíčům např. v rodině, nabízím modul, který se strčí do OBD zásuvky natrvalo. Poté Vás bude auto samo upozorňovat na probíhající regeneraci.
Také se dá podívat na aktuální hodnotu zaplnění, případně možno pořídit s prodlužovacím kabelem a vyvést na více viditelné místo:
https://www.dpfkapi.cz/indikatory

2.jpg

v provozu.jpg

v provozu 2.jpg

4.jpg

  • o 1 měsíc později...
Vloženo
V 8. 9. 2021 na 10:17, Clerfayt napsal:

Zdravím klucí, funguje Vám někomu aplikace s novými motory 2.0 TDI EVO? DTSA, DTSB, DTUA? Dík

Ahoj..taky by mne zajimalo a zatim jsem se nikde nedocetl. Diky za kazdou odpoved:-)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...