Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Toto je moje regenerace filtru. Podle délky jízd (někdy kratší, nekdy delší) se spustí 500 - 650 km. Při cestě z chorvatska (800km) se regenerace spustila po 750 km. 

Screenshot_20181118-094102.png

Screenshot_20181118-094748.png

Když se podíváš na soot masc calc, tak máme podobné hodnoty před i po regeneraci. To, že jsi neujel ani 300 km je jen krátkými trasy se studeným motorem, kdy se zachytává nejvíce částic. 

před 14 hodinami, mioa701 napsal:

Je to uplne OK podla mna.

Mne to vypaluje pri 62% zaplneni a spadne za 15 minut regeneracie na 13-16%.

Regeneracia po 400 km plus minus.

 

u mě je to taky tak při 63% (po+- 500-550km) a to i když nejsou úplně vhodné podmínky. Jestli tam neni blbě měřítko. Ale snižuje se to tak do 13%-30%, podle jízdního režimu. Pod těch 30% už stačí sebemenší blbost, jako malé přibrždění, motor se dostane z tahu a regenerace končí. A pasivní regenerace se pod nějakých 50% nepouští vůbec bez ohledu na teplotu. Mně to chování přišlo vždycky takové divné :-)

Čas na regeneraci závisí na jízdě. Pokud jedeš ve vyšších otáčkách je samozřejmě rychlejší.

 

Co se týče km kdy začíná je 750km strop kdy začně vždy(pokud nesvítí hladové oko) optimum je někde 600 -750 km. Pokud jezdíš hodně krátké trasy a auto se nezahřeje budou km mnohem menší, ale zároveň se ti bude rychleji plnit OIL ASH.

 

Tyto auta nejsou již na krátké trasy vůbec vhodné.

V 16. 11. 2018 na 20:39, Paik88 napsal:

Ahoj, dnes jsem testoval 2.26.7. Vše se zdá OK.

 

OCT II, CFHC 2012, 166t km

Koupil jsem jí teprve v pondělí, takže zjišťuju stav DPF. 

 

Když spočítám OIL ASH 0,1 * 400 = cca 40g, což znamená ,že jsem někde v půlce životnosti a km +- sedí ?

Jakto že mám tak velký rozdíl v Soot Mass Calc a Soot Mass Measured? Nemělo by to být podobné?

Od poslední regenerace jsem najel 97 km a progress bar je už na 64%...nemělo by to přibývat pomaleji?

 

 

 

n.png

Ahoj,

mám O2 stjený rok, stejný motor - 2012, CFHC, 156k km 

Oil Ash mám na 0,07l (a co na to koukám - cca 10 000km se to nezměnilo). 

 

Jinak malé upozornění pro tebe, máš tam verzi sw řídící jednotky 9980, což je už sw po dieselgate úpravách. Proto se se ti filtr bude plnit rychleji regenerovat o dost častěji.

Rozdíl mezi calculated a measured může být. Přijde mi, že měřená hodnota zaplnění je tam jako taková pojistka, pokud by náhle vzrostl rozdíl tlaku před/za filtrem, pustí se regenerace. Jinak se vše určuje podle calculated hodnot. Několik měsíců jezdím bez funkčního rozdílovýho čidla tlaku (stále ukazuje -0,34) a regenerace probíhají normálně, jen tam asi není ta pojistka. 

před 23 hodinami, nosekma napsal:

Několik měsíců jezdím bez funkčního rozdílovýho čidla tlaku (stále ukazuje -0,34) a regenerace probíhají normálně, jen tam asi není ta pojistka. 

 

Pozor, chybná funkce senzoru diferenčního tlaku (G450) ti může hodit jedničku do readiness kódu a pak neprojdeš technickou. Nový senzor je relativně levný, výměna jednoduchá, jen se nakonec musí pomocí diagnostiky přizpůsobit. Tady návod, tady jiný se creeny novějšího VCDS.

 

Ostatní souhlas - regenerace řídí calculated, measured je jen pojistka a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že regenerace i se závadou G450 probíhají normálně.

 

Když člověk ví, jak se measured běžně chová u jeho auta, je VAG DPF dobrým nástrojem mimo jiné právě i pro kontrolu správné funkce G450 - jak se hodnota začne chovat divně, bývá G450 na odchodu do křemíkového nebe. :)

  • Autor

Dobre rano, najnovsiu odomknutu verziu 2.27.9 najdete tu

  • Autor

Najnovsiu odomknutu verziu 2.28.9 najdete tu, testujte.

Ahoj, chci se zeptat jak poznám který adaptér ELM 327 mi bude správně fungovat?

Použil jsem svůj starý, kupovaný asi před 4 roky a píše mi to že nenačte protokol.

Můžete mi třeba poskytnout odkaz?

Dík za pomoc.

DSCN7767.JPG

DSCN7768.JPG

DSCN7769.JPG

  • Autor

HNED V PRVOM POSTE JE ODKAZ NA TEMU ADAPTEROV!!!

Tu nechcem vidiet ziadnu diskusiu o tom.

ok, díky za info. jsem si to nevšimnul. začetl jsem se do dané problematiky a už jsem se tam nevracel.

Pokud to vadí tak prosím smazat.

V 29. 11. 2018 na 11:46, sk0d@ napsal:

Najnovsiu odomknutu verziu 2.28.9 najdete tu, testujte.

Príde mi blbé crackovať program ktorý stojí 4€... Carista? No to chlapci prestrelili a to sa nedivím. Ale myslím, že každý kto má auto si môže dovoliť investovať 2 pivá do hračky...

  • Autor

Ja to necrackujem. Mne zas pridu blbe VSETKY OD VECI PRISPEVKY na kazdom fore.

V ‎29‎.‎11‎.‎2018 na 11:46, sk0d@ napsal:

Najnovsiu odomknutu verziu 2.28.9 najdete tu, testujte.

 

Zatím jsem si všiml jediné víceméně nepodstatné změny na základní obrazovce a to chybějícího otazníku u roku motoru (nahoře 2.26.7, dole 2.28.9).

V nastavení je možnost změny velikosti písma - nejsem si jistý, jestli tam byla už dřív a nechce se mi vracet ke starší verzi a znovu dávat novou jenom kvůli tomu. :)

U 2.27.9 píše vývojář "modified Oil Ash request for CAYC engines," tak od té verze výš už možná bude fungovat zobrazování Oil Ash i u motorů se starším SW, které jsme tu řešili. Musí vyzkoušet někdo s tímto problémem.

 

kluvi: Máš pravdu, že VAG DPF opravdu stojí za zakoupení. Škoda, že Google v ČR neprodává dárkové poukazy. Ne každý je ochotný kamsi ukládat údaje o platební kartě a dokonce jsou i tací, kteří ji nemají.

vagdpfengineyearchange.png

Dobrá já tu verzi mám origo a zkusím to na Golfu kolegy kvůli kterému jsme to vlastně začali řešit.

Mam CAYC verzi softvaru 4618 a OIL ASH stále nefunkční. 

  • 3 týdny později...
V 11. 6. 2017 na 22:37, jandis napsal:

VAG DPF 2.17.6 funguje, ale zatim při všech pokusech chyba komunikace Oil Ash.

Rozhybal jsem na VW a Oil Ash ok, ale mam mrtve pole s High Press. EGR Closing...

Jak že jsi to rozhýbal? Tomu nerozumím. Upřesni co jsi udělal a v jaké verzi prosím. 

Rozhybal = zprovoznil, nemam na to vubec bunky, jsem v tomto smeru fakt marnej.

Stahnul jsem si tady tu 2.28.9.

Napred mi to neslo vubec, ale podarilo se...

Krom toho EGRu.

Pekne to tam skace... -:)

 

  • Autor

Prinasam vam exkluzivne najnovsiu plnu verziu 2.29.9

Zmeny podla Google Play:
- pridany motor DFGA
- pridany motor DFSF
- opravena polozka zbytkoveho popolu pre CAYB,CAYC,CAYD

https://uloz.to/!1iHxmr7hL6Zc/cdngkddccmklvkczzawds-zip

P.S. dakujem vsetkym, ktori vecne prispievaju do temy a zelam stastny novy rok [emoji898][emoji312]

Teď v týdnu jsem přijel domů při 99 % zaplnění filtru a zaparkoval jsem. Další den ráno prakticky ihned po startu skočila hodnota na 100 %. Když jsem vyjel, tak se mi ukázala i hodnota 100+1 %. Regenerace pak začala už asi 1 km od startu, což mi potvrdilo, že CR motory nečekají na to, až bude motor zahřátý, aby mohly spustit regeneraci. 

Jo je to tak. A taky čekají na dostatek paliva. Po cestě z dovolené jsem dojel domu na rezervu, tedy svítila kontrolka paliva. Regenerace se nespustila a motor i zahřátý čekal na dotankování. Regenerace se spustila po 105% ihned po rozjezdu od pumpy. Toto je moje osobní zkušenost. Regenerace po 750 km.

 

Díky sk0d@ na nejnovější verzi 2.29.9 potvrzuji funkční oil ash na motoru cayc verze softu 4618. :)

Screenshot_20181231-112727.png

Nevíte jestli tato aplikace bude dostupná i pro IOS? Přešel jsem z android a tato apka mi chybí?

  • 3 týdny později...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.