Přejít na obsah

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

před 14 hodinami, mioa701 napsal:

Je to uplne OK podla mna.

Mne to vypaluje pri 62% zaplneni a spadne za 15 minut regeneracie na 13-16%.

Regeneracia po 400 km plus minus.

 

u mě je to taky tak při 63% (po+- 500-550km) a to i když nejsou úplně vhodné podmínky. Jestli tam neni blbě měřítko. Ale snižuje se to tak do 13%-30%, podle jízdního režimu. Pod těch 30% už stačí sebemenší blbost, jako malé přibrždění, motor se dostane z tahu a regenerace končí. A pasivní regenerace se pod nějakých 50% nepouští vůbec bez ohledu na teplotu. Mně to chování přišlo vždycky takové divné :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čas na regeneraci závisí na jízdě. Pokud jedeš ve vyšších otáčkách je samozřejmě rychlejší.

 

Co se týče km kdy začíná je 750km strop kdy začně vždy(pokud nesvítí hladové oko) optimum je někde 600 -750 km. Pokud jezdíš hodně krátké trasy a auto se nezahřeje budou km mnohem menší, ale zároveň se ti bude rychleji plnit OIL ASH.

 

Tyto auta nejsou již na krátké trasy vůbec vhodné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 11. 2018 na 20:39, Paik88 napsal:

Ahoj, dnes jsem testoval 2.26.7. Vše se zdá OK.

 

OCT II, CFHC 2012, 166t km

Koupil jsem jí teprve v pondělí, takže zjišťuju stav DPF. 

 

Když spočítám OIL ASH 0,1 * 400 = cca 40g, což znamená ,že jsem někde v půlce životnosti a km +- sedí ?

Jakto že mám tak velký rozdíl v Soot Mass Calc a Soot Mass Measured? Nemělo by to být podobné?

Od poslední regenerace jsem najel 97 km a progress bar je už na 64%...nemělo by to přibývat pomaleji?

 

 

 

n.png

Ahoj,

mám O2 stjený rok, stejný motor - 2012, CFHC, 156k km 

Oil Ash mám na 0,07l (a co na to koukám - cca 10 000km se to nezměnilo). 

 

Jinak malé upozornění pro tebe, máš tam verzi sw řídící jednotky 9980, což je už sw po dieselgate úpravách. Proto se se ti filtr bude plnit rychleji regenerovat o dost častěji.

Rozdíl mezi calculated a measured může být. Přijde mi, že měřená hodnota zaplnění je tam jako taková pojistka, pokud by náhle vzrostl rozdíl tlaku před/za filtrem, pustí se regenerace. Jinak se vše určuje podle calculated hodnot. Několik měsíců jezdím bez funkčního rozdílovýho čidla tlaku (stále ukazuje -0,34) a regenerace probíhají normálně, jen tam asi není ta pojistka. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, nosekma napsal:

Několik měsíců jezdím bez funkčního rozdílovýho čidla tlaku (stále ukazuje -0,34) a regenerace probíhají normálně, jen tam asi není ta pojistka. 

 

Pozor, chybná funkce senzoru diferenčního tlaku (G450) ti může hodit jedničku do readiness kódu a pak neprojdeš technickou. Nový senzor je relativně levný, výměna jednoduchá, jen se nakonec musí pomocí diagnostiky přizpůsobit. Tady návod, tady jiný se creeny novějšího VCDS.

 

Ostatní souhlas - regenerace řídí calculated, measured je jen pojistka a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že regenerace i se závadou G450 probíhají normálně.

 

Když člověk ví, jak se measured běžně chová u jeho auta, je VAG DPF dobrým nástrojem mimo jiné právě i pro kontrolu správné funkce G450 - jak se hodnota začne chovat divně, bývá G450 na odchodu do křemíkového nebe. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 29. 11. 2018 na 11:46, sk0d@ napsal:

Najnovsiu odomknutu verziu 2.28.9 najdete tu, testujte.

Príde mi blbé crackovať program ktorý stojí 4€... Carista? No to chlapci prestrelili a to sa nedivím. Ale myslím, že každý kto má auto si môže dovoliť investovať 2 pivá do hračky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎29‎.‎11‎.‎2018 na 11:46, sk0d@ napsal:

Najnovsiu odomknutu verziu 2.28.9 najdete tu, testujte.

 

Zatím jsem si všiml jediné víceméně nepodstatné změny na základní obrazovce a to chybějícího otazníku u roku motoru (nahoře 2.26.7, dole 2.28.9).

V nastavení je možnost změny velikosti písma - nejsem si jistý, jestli tam byla už dřív a nechce se mi vracet ke starší verzi a znovu dávat novou jenom kvůli tomu. :)

U 2.27.9 píše vývojář "modified Oil Ash request for CAYC engines," tak od té verze výš už možná bude fungovat zobrazování Oil Ash i u motorů se starším SW, které jsme tu řešili. Musí vyzkoušet někdo s tímto problémem.

 

kluvi: Máš pravdu, že VAG DPF opravdu stojí za zakoupení. Škoda, že Google v ČR neprodává dárkové poukazy. Ne každý je ochotný kamsi ukládat údaje o platební kartě a dokonce jsou i tací, kteří ji nemají.

vagdpfengineyearchange.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Prinasam vam exkluzivne najnovsiu plnu verziu 2.29.9

Zmeny podla Google Play:
- pridany motor DFGA
- pridany motor DFSF
- opravena polozka zbytkoveho popolu pre CAYB,CAYC,CAYD

https://uloz.to/!1iHxmr7hL6Zc/cdngkddccmklvkczzawds-zip

P.S. dakujem vsetkym, ktori vecne prispievaju do temy a zelam stastny novy rok [emoji898][emoji312]

  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď v týdnu jsem přijel domů při 99 % zaplnění filtru a zaparkoval jsem. Další den ráno prakticky ihned po startu skočila hodnota na 100 %. Když jsem vyjel, tak se mi ukázala i hodnota 100+1 %. Regenerace pak začala už asi 1 km od startu, což mi potvrdilo, že CR motory nečekají na to, až bude motor zahřátý, aby mohly spustit regeneraci. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je to tak. A taky čekají na dostatek paliva. Po cestě z dovolené jsem dojel domu na rezervu, tedy svítila kontrolka paliva. Regenerace se nespustila a motor i zahřátý čekal na dotankování. Regenerace se spustila po 105% ihned po rozjezdu od pumpy. Toto je moje osobní zkušenost. Regenerace po 750 km.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...