Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Když předjížídte na okresce v těch +- 85-95km/h auto, máte nervy na 4ku nebo raději jistotu a za 3? Rapid je moje první auto s turbem a pořád mě ta lenost v nižších otáčkách doveden i po půl roce celkem slušně vyškolit.

Vloženo

Oblast největšího kroutícího momentu začíná u těchto turbo motorů za 2000 ot, tam auto zrychluje nejrychleji. Líný auto bude vždy, když se budeš řídit nápovědou řazení na budících.

Vloženo (editace)

ty polemizuješ při 81 kw? co mám říkat já s přesedlání ze 103kw na 63kw ????

Ono to mý citelně tahá od 2000 ale asi  tak jen do 3000 a pak to padá. Když chci předjet nebo ujet blbečkovi co si myslí, že předjede rapida protože má lepší auto než je rapid, tak podržím čtyřku nebo dám za 3 a pěkně 110 a už mi na prdeli nikdo nevisí. 

Určitě otáčky motoru nebyly u červenýho. Takže v klidu. A ono někdy prostě nemá cenu předjíždět.

Editováno: , autor: elvis78
Vloženo (editace)

Určitě rovnou podřadit na trojku, plyn na podlahu a nechat to vytočit, přece jen jen to benzíňák, takže si to můžeš dovolit. Dělal jsem to takhle i před chipem, ale právě ta "lenost" ve vyšších otáčkách mě přivedla k chipu - teď mi krouťák padá až po nějakých 4600 otáčkách a i tam dosahuju cca 190 Nm oproti 150 v sérii (viz moje vlákno), takže pokud ti přijde Rapid líný --> úprava ŘJ :) 

Editováno: , autor: whitecoat
Vloženo

Teda já jsem s tímhle motorem nikdy nejel, ale to mi neříkejte, že kolem 90 km/h se při předjíždění musí podřazovat na trojku. Vždyť je to v manuálu ta nejsilnější motorizace...

Vloženo

V dnešním provozu předjíždí s maloobjemovými turbo motory na 4 jen sebevrah nebo důchodce nebo musíš mít před sebou hodně místa. Samozřejmě téměř vzápětí poté, co auto na 3 zrychlí, řadím 4 a pak hned 5 resp. někdy po 3 rovnou 5. Prostě ta 3 je jistota, že vystřelíš jak raketa :D.

Vloženo

Zavisi od situacie a trasy. Ak ides plynule, zvladnes to na 5. Ak ide oproti auto a ty chvilu cakas za autom ktore chces obehnut, musis ist do 4/3. Staci vam par jazd/hodin na HTP motore a zvyknete si na to :) (a to este nehovorim s nalozenym zadkom)

Vloženo

No to jsem si právě myslel, že tyhle "HTPmanýry" už jsou passé. Teď ale koukám, že mnozí z vás mají v podpisech tu slabší verzi, kde by se to dalo očekávat...

A na dálnici to ve stoupání 130 drží, ne?

Vloženo

Díky pánové, takže stejná zkušenost.

 

Ono i na tu čtverku, když člověk nestojí na podlaze a naráz potřebuje akceleraci je to většinou o hubu. Na druhou stranu je podřazení na 3. v té rychlosti celkem kopanec a vysvětlujte pak polovičce s potomkem, že nezávodíte ale chcete jen bezpečně předjet. 

 

Hrozně mi vadí ten rozsah zátahu turba, co psal elvis78. Od 3k to na 4 už celkem rychle vadne, na 3. je to v pohodě. 

Vloženo
Když chci předjet nebo ujet blbečkovi co si myslí, že předjede rapida protože má lepší auto než je rapid, tak podržím čtyřku nebo dám za 3 a pěkně 110 a už mi na prdeli nikdo nevisí. 


Toto bude fungovat maximálně na blbečka v Rapidu nebo nějaké Dacii. Kdokoli jiný, v jiném rozumném autě na to šlápne a dá ti ochutnat, jak chutná karcinogenní výfukový plyn.
Vloženo
Díky pánové, takže stejná zkušenost.
 
Ono i na tu čtverku, když člověk nestojí na podlaze a naráz potřebuje akceleraci je to většinou o hubu. Na druhou stranu je podřazení na 3. v té rychlosti celkem kopanec a vysvětlujte pak polovičce s potomkem, že nezávodíte ale chcete jen bezpečně předjet. 
 
Hrozně mi vadí ten rozsah zátahu turba, co psal elvis78. Od 3k to na 4 už celkem rychle vadne, na 3. je to v pohodě. 

Zkus při podřazení meziplyn... Uvidíš, že Ti to pomůže. ;)
Vloženo
před 6 hodinami, Wittmann napsal:

Ale ten má právě o skoro 20 kW míň...

 

Ten pokles asi není tak razantní jako u slabší verze, ale stejně si to člověk u 5tky a 6tky musí hlídat, někdy i u 4ky. U minulého auta (atmosferická malá 1.8, 84kw) se to ve 2500 tisících krásně vzbudilo a táhlo až do červeného, tam prostě člověk věděl, že už bude jen rychlejší. I v případě, že šla noha z plynu a otáčky spadlo o 2 tisíce níž. Tady je taková 1 sekundová prodleva, ale to je prý proto, že pedál není spojený přímo se škrtící klapkou.

 

Vloženo (editace)
před 2 hodinami, Sabiza napsal:

 


Toto bude fungovat maximálně na blbečka v Rapidu nebo nějaké Dacii. Kdokoli jiný, v jiném rozumném autě na to šlápne a dá ti ochutnat, jak chutná karcinogenní výfukový plyn.

 

Asi jsi vzal můj příspěvek osobně, nebo mi to tak připadá.Dost často mám ten pocit, že se mi v obci někdo lepí na zádel od doby co máme jako druhé auto rapida a protože nejezdim brzda plyn ale plynule( dost lidí jezdí brza-plyn krom toho že neblikaj) a pak to na výjezdu z obce prostě zašlápnu, protože mi někdo visí na zadku. nemám to rád. Jednou jsem ujel policajtům, protože mě oslňovalo jejich auto do všech zrcátek.Pak mě teda v obci dojeli ale po vysvětlení situace mě nechali jet-_-

Každopádně za 3 je jistota i u 103kw v naftě:) a pak klíďo za šest:ph34r:

Editováno: , autor: elvis78

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...