Atrani Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Když předjížídte na okresce v těch +- 85-95km/h auto, máte nervy na 4ku nebo raději jistotu a za 3? Rapid je moje první auto s turbem a pořád mě ta lenost v nižších otáčkách doveden i po půl roce celkem slušně vyškolit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 24. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Jinak motor 81kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 rovnou za 3... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Oblast největšího kroutícího momentu začíná u těchto turbo motorů za 2000 ot, tam auto zrychluje nejrychleji. Líný auto bude vždy, když se budeš řídit nápovědou řazení na budících. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Samozrejme podradiť do 3-4.. závisí, koľko času je na predbehnutie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 (editace) ty polemizuješ při 81 kw? co mám říkat já s přesedlání ze 103kw na 63kw ???? Ono to mý citelně tahá od 2000 ale asi tak jen do 3000 a pak to padá. Když chci předjet nebo ujet blbečkovi co si myslí, že předjede rapida protože má lepší auto než je rapid, tak podržím čtyřku nebo dám za 3 a pěkně 110 a už mi na prdeli nikdo nevisí. Určitě otáčky motoru nebyly u červenýho. Takže v klidu. A ono někdy prostě nemá cenu předjíždět. Editováno: 25. Květen 2017, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
whitecoat Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 (editace) Určitě rovnou podřadit na trojku, plyn na podlahu a nechat to vytočit, přece jen jen to benzíňák, takže si to můžeš dovolit. Dělal jsem to takhle i před chipem, ale právě ta "lenost" ve vyšších otáčkách mě přivedla k chipu - teď mi krouťák padá až po nějakých 4600 otáčkách a i tam dosahuju cca 190 Nm oproti 150 v sérii (viz moje vlákno), takže pokud ti přijde Rapid líný --> úprava ŘJ Editováno: 25. Květen 2017, autor: whitecoat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Ano, mám stejné zkušenosti..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Teda já jsem s tímhle motorem nikdy nejel, ale to mi neříkejte, že kolem 90 km/h se při předjíždění musí podřazovat na trojku. Vždyť je to v manuálu ta nejsilnější motorizace... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 V dnešním provozu předjíždí s maloobjemovými turbo motory na 4 jen sebevrah nebo důchodce nebo musíš mít před sebou hodně místa. Samozřejmě téměř vzápětí poté, co auto na 3 zrychlí, řadím 4 a pak hned 5 resp. někdy po 3 rovnou 5. Prostě ta 3 je jistota, že vystřelíš jak raketa . 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Zavisi od situacie a trasy. Ak ides plynule, zvladnes to na 5. Ak ide oproti auto a ty chvilu cakas za autom ktore chces obehnut, musis ist do 4/3. Staci vam par jazd/hodin na HTP motore a zvyknete si na to (a to este nehovorim s nalozenym zadkom) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 No to jsem si právě myslel, že tyhle "HTPmanýry" už jsou passé. Teď ale koukám, že mnozí z vás mají v podpisech tu slabší verzi, kde by se to dalo očekávat... A na dálnici to ve stoupání 130 drží, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miklisek Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 No to samozřejmě udrží. Ale plynulou jízdu po dálnici bych do tématu o předjíždění raději nepletl nebo zabředneme úplně mimo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 25. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Díky pánové, takže stejná zkušenost. Ono i na tu čtverku, když člověk nestojí na podlaze a naráz potřebuje akceleraci je to většinou o hubu. Na druhou stranu je podřazení na 3. v té rychlosti celkem kopanec a vysvětlujte pak polovičce s potomkem, že nezávodíte ale chcete jen bezpečně předjet. Hrozně mi vadí ten rozsah zátahu turba, co psal elvis78. Od 3k to na 4 už celkem rychle vadne, na 3. je to v pohodě. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Ale ten má právě o skoro 20 kW míň... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Když chci předjet nebo ujet blbečkovi co si myslí, že předjede rapida protože má lepší auto než je rapid, tak podržím čtyřku nebo dám za 3 a pěkně 110 a už mi na prdeli nikdo nevisí. Toto bude fungovat maximálně na blbečka v Rapidu nebo nějaké Dacii. Kdokoli jiný, v jiném rozumném autě na to šlápne a dá ti ochutnat, jak chutná karcinogenní výfukový plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Díky pánové, takže stejná zkušenost. Ono i na tu čtverku, když člověk nestojí na podlaze a naráz potřebuje akceleraci je to většinou o hubu. Na druhou stranu je podřazení na 3. v té rychlosti celkem kopanec a vysvětlujte pak polovičce s potomkem, že nezávodíte ale chcete jen bezpečně předjet. Hrozně mi vadí ten rozsah zátahu turba, co psal elvis78. Od 3k to na 4 už celkem rychle vadne, na 3. je to v pohodě. Zkus při podřazení meziplyn... Uvidíš, že Ti to pomůže. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Atrani Vloženo 25. Květen 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 před 6 hodinami, Wittmann napsal: Ale ten má právě o skoro 20 kW míň... Ten pokles asi není tak razantní jako u slabší verze, ale stejně si to člověk u 5tky a 6tky musí hlídat, někdy i u 4ky. U minulého auta (atmosferická malá 1.8, 84kw) se to ve 2500 tisících krásně vzbudilo a táhlo až do červeného, tam prostě člověk věděl, že už bude jen rychlejší. I v případě, že šla noha z plynu a otáčky spadlo o 2 tisíce níž. Tady je taková 1 sekundová prodleva, ale to je prý proto, že pedál není spojený přímo se škrtící klapkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elvis78 Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 (editace) před 2 hodinami, Sabiza napsal: Toto bude fungovat maximálně na blbečka v Rapidu nebo nějaké Dacii. Kdokoli jiný, v jiném rozumném autě na to šlápne a dá ti ochutnat, jak chutná karcinogenní výfukový plyn. Asi jsi vzal můj příspěvek osobně, nebo mi to tak připadá.Dost často mám ten pocit, že se mi v obci někdo lepí na zádel od doby co máme jako druhé auto rapida a protože nejezdim brzda plyn ale plynule( dost lidí jezdí brza-plyn krom toho že neblikaj) a pak to na výjezdu z obce prostě zašlápnu, protože mi někdo visí na zadku. nemám to rád. Jednou jsem ujel policajtům, protože mě oslňovalo jejich auto do všech zrcátek.Pak mě teda v obci dojeli ale po vysvětlení situace mě nechali jet Každopádně za 3 je jistota i u 103kw v naftě a pak klíďo za šest Editováno: 25. Květen 2017, autor: elvis78 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Každopádně za 3 je jistota i u 103kw v naftě Tak a teď ještě tu o Karkulce. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavkaKorčagin Vloženo 25. Květen 2017 Sdílet Vloženo 25. Květen 2017 Tak a teď ještě tu o Karkulce. Já bych raději tu o CITIGU. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.