Publikováno Červen 19, 20178 r V co najblizsej dobe idem kupovat fabiu combi. Ale este stale nie som rozhodnuty ohladom motorov. V 80% jazdim do prace 8km trasu rychlostou 50/60km/h. 2-3 krat do roka dialnica a 2-3 do mesiaca cca 50km trasu okresky. Ktory motor by bol lepsi? Chcel som 81, aby sa tak "netrapil" a aj kvoli 6q. Lenze ako pozeram oficialne parametre 70kW ma krutak 160NM od 1500 do 3500ot/min a 81kW ma 200NM od 2000 do 3500ot/min. Nie je neake graficke porovnanie priebehu krutiaceho momentu a vykonu? Resp. co by bolo lepsie vybrat? Ja som viac nakloneny za 81. Vase nazory a odporucania? Upraveno Červen 19, 20178 r od ronskispeed
Červen 19, 20178 r Doporučoval by som 81 kW. A namáhať pod 2000 ot/min by som na svojom aute nestrpel. Ovšem možno niekto má iné skúsenosti.
Červen 19, 20178 r Autor tak rozbiehat sa budes vzdy od spodu... a 80% je mesto z mojich jazd... ci nebude ta 70kW uspornejsia do mesta...
Červen 20, 20178 r V podstate aj 81kW verzia môže mať pri 1500ot. krútiaci moment 160nm, ale vie ísť ešte vyššie.. nie? Graf som nenašiel.. Rozdiel v spotrebe podľa mňa bude zanedbateľný.. pri jazde po meste budeš aj tak dosahovať úplne iné hodnoty ako v tabuľkách. Ja mám s 1.2TSI 81kW dlhodobku pri podobných jazdách prevažne mesto priemerku v zime za 7-7,5l a v lete za 6,5-7l. Bez ohľadu na spotrebu a iné parametre by som šiel do toho silnejšieho už len kvôli 6ke a nejakej rezervičke. Na okreskách a diaľniciach sa zíde. Na druhú stranu, ak by tých 500€ navyše malo znamenať, že si nebudeš môcť dovoliť napr. automatickú klímu alebo inú užitočnú výbavu, potom by som dal prednosť 70kW, rozdiel oproti silnejšej variante nie je až taký priepastný. Ustálená jazda po rovinke pri 1500ot je pohodlná a hlavne veľmi tichá, ale začať predbiehať kamión na týchto otáčkach je samozrejme bláznovstvo! Upraveno Červen 20, 20178 r od brrrrm
Červen 20, 20178 r Já myslím, že na skladbu cest, kterou popisuješ, bude dostačující možná i lepší motor 70kW. 5 rychlostí ve tvém případě ber spíše jako pozitivum, alespoň nebudeš muset tolik stále kvedlat s řadící pákou.
Červen 21, 20178 r Pro takovou skladbu cest tsi není vhodný vůbec, takže nemá cenu se rozhodovat mezi 70a81, zasraný karbonem budou oba, takže bude vhodný míchat to s aditivy. Pokud máš rozpočet hodně omezený tak 70, jestli nějakých 15000 nebo kolik tě nebude tolik bolet tak bych bral 81kW, přecejen se to potom hezky čte někde na bazoši.
Červen 21, 20178 r Nazdar. Je dobry si obe motorizace projet zkusebni jizdou. Mam 1.2tsi 66kW a ted bych sel radsi do 6kvaltu. Ne kvuli vykonu a sestce, ale rychlosti jsou jinak odstupnovany a musim hodne radit jednicku na mistech, kde jsem se starym autem jezdil na dvojce. 81 kW se sestistupnovou prevodovkou je na tom trochu lepe. Ale nevim jak 1.0tsi. Predpokladam, ze rozdil v jednicce a dvojce tam take bude. Takze projet pred koupi a to nejen dalnici, ale treba krizovatku v kopci, at vidis, jak je potreba radit! Na 5ti stupnove musim jednicku do kopce hodne vytocit, nez radim dvojku...
Červen 21, 20178 r To mě taky štve ta díra mezi jedničkou a dvojkou, bohužel je i na mojí firemní 81kW, obávám se že rozdíl oproti 66kW je v tomto nepatrný, alespoň já to tak mám a to jezdím denně obě verze.
Červen 29, 20178 r Mám čerstvě 81kw, najeto 1300 km od 9.6. a je to paráda. Pokud chcete info, ptejte se, foto.. není problém. Spotřeba zatím mimo město 5 litrů, město 5,5 l. Vše na auto u climatronicu, takže s klimou, 1 až 2 osoby. Fabia 3 Scoutline. Na dálnici jezdím tacho 130 km/h, na 6. st. točí cca 2640 ot/min. Mimo město 95 -100 km, po městě cca 55 km/h. Není tam oproti 1.2 podle mne taková turbodíra, ale zatím je to do cca 1800 ot/min líné, pak se to rozjede, ale plynuleji, žádné vystřelení jako u 1.2 i když s 1.2 nemám tolik zkušeností zase.. Jinak opravdu tichý motor, žasnu oproti 1.4 16v, velmi kultivovaný, vibrace postřehnutelné jenom při studeném motoru na volnoběh, po zahřátí, akceleraci apod nic.. Opravdu mám zatím velmi dobré pocity a překvapení na 3 válec. Jezdím na 100 oktanový BA Verva. čaute
Červen 30, 20178 r Autor Takze bol som na skusobnej jazde... najprv spaceback s motorom 1.0 81kW a potom s kratkou fabiou 1.0 70kW. Slabsi motor sa mi zdal byt citelne lenivejsi pri rozbiehani a celkovo sa mi zdalo ze viac resp. dlhsie "rozmyslal" pri pridani plynu.Ovela viac sa mi pacil priebeh 81kW motora a aj radenie prevodov. Auta boli este "surove"... na oboch najazd neakych 20km... Takze auto som objednal s 81kW a teraz mozem cakat a cakat... v priebehu septembra by malo prist :-) este jeden postreh. obe auta so skusobnej jazdy boli obute do 16 palcovych elektronov. spaceback na moj vkus dost plaval na ceste. Fabia ma neskutocne zvladnuty podvozok. klobuk dolu...
Březen 21, 20187 r Museli mít něco špatně na tom spacebacku. Mám doma SB 1.2 TSI a na týden jsem měl Fábii III kombi. Na dálnici je spaceback suverénější a třídu, rovněž na sněhu. Už to, že vzadu má rozchod kol o 5cm větší a rozvor o více jak 10cm, také mluví za vše.
Duben 19, 20196 r Ahojte, chcel by som sa nieco opytat... plánujem kupit cisto novu fabku. No momentalne sa da vybrat motorizácia 70kw 5st. Alebo 81kw 7st automat co je uz trosku cez rozpocet s prídavnou vybavou. Preto moja otazka znie prvy rol budem vyuzivat ja auto na dialnici 300km tam o 10 dni 300km naspat tych 10 dni bude stat v garazi... potom jazda trosku po meste.... po roku chcem auto nechat priateľke a nechat si ho na velmi dlho podla toho ako bude spoľahlivé ale potom uz by sa na nom jazdil 70/30 mesto/mimomesto... postačuje ten 5st. Manual na tieto jazdy myslim hlavne na tie diaľničné. Vopred diky za odpovede
Duben 19, 20196 r Ideální je si to vyzkoušel, ale 70kW verze s 5q převodovkou točí na dálnici nějaké 3tis otáček, což není zas tak strašné.
Duben 19, 20196 r Najradšej by som bral ten 81kw 6st manual ale to sa už neda objednať a skladovky je potrebne obiehať do miest kde su take ktore mne vyhovujú kedze chcem tam mat assistenty pre zenu do budúcnosti
Duben 19, 20196 r Zkus si to projet, ideálně i po dálnici a uvidíš. Já ji měl při výběru také v hledáčku (tehdy ještě bez GPF) a po městě se mi s tím jezdilo lépe než s 81kW variantou 1.0 TSI a na dálnici to bylo za mne také v pohodě.
Duben 19, 20196 r No musim skusit ist do inej škodovky, kedze v tej kde som bol mali len 55kw. V utorok tam skocim a uvidime co. Musim sa rozhodnúť kedze je potrebne cakat 3 mesiace na nove... coz som si myslel ze tu fabku mi spravia tak do mesiaca
Duben 19, 20196 r Radsi mirne ojete 1.2 tsi.... Bude lepsi vybava lepsi motor, nebude OPF.... Upraveno Duben 19, 20196 r od zwan
Duben 19, 20196 r Prave ze ja som si nakonfiguroval velmi peknu fabku a po zľavách je este stale pekne draha... ? 14k € ???
Duben 19, 20196 r Ospravedlnujem sa za triple post ale nejako mi nehodilo obrazok :( Upraveno Duben 19, 20196 r od Kuban3c
Duben 19, 20196 r Protože toto není téma o výbavě, poslal jsem ti SZ, nemyslím si, že by Team byl zrovna nejvýhodnější, kór pokud chceš asistenty.
Duben 19, 20196 r za 15200 som kupil 1.0 tsi 81kw DSG kombi, velmi slusna vybava, new, mal som pozicaneho rapida 70kw a ten motor tam je slabucky , ked porovnam s mojim
Duben 20, 20196 r před 8 hodinami, Pelo222 napsal: za 15200 som kupil 1.0 tsi 81kw DSG kombi, velmi slusna vybava, new, mal som pozicaneho rapida 70kw a ten motor tam je slabucky , ked porovnam s mojim Mal si vo svojom automate vsetky assistenty?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.