Únor 15, 20205 r Tak DPCA oproti DADA má mít jiné - wastgate tubo. Může mi někdo vysvětlit jak je vyřešený omezení plnícího tlaku u tradičního turba DADA? Nemůže toto souviset s poskakováním, které se řešilo vedle?
Březen 19, 20205 r DPxx má přepracovanou hlavu válců. Proto se nedaří u DAxx nežádoucí projev odstranit softwarově. Jedná se o konstrukční chybu.
Březen 23, 20205 r V 19. 3. 2020 na 13:50, carre napsal: DPxx má přepracovanou hlavu válců. Proto se nedaří u DAxx nežádoucí projev odstranit softwarově. Jedná se o konstrukční chybu. Z jakého zdroje vycházíš? Zajímalo by mě to, neboť mám ve svém autě DADA po roce už na třetí reklamaci ohledně rozjezdů a popojíždění
Červenec 30, 20214 r Na FCB se objevili problémy s převodovkami. Jsou to ty samé, co v O4 údajně inovované než byli 2018, 19 … Další tři se tam ozvali, aby to někoho nezaskočilo, ta samá špatná konstrukce.
Leden 15Led 15 Již pátým rokem vlastním Karoq 1,5 s automatem. Slyšel jsem, že tento motor nevydrží víc jak 80 až 100 000 Km, proto by mě zajímalo jaký má kdo s tímto motorem nájezd včetně poruch. Já za 5 let s nájezdem cca 70 000 km bez sebemenší poruchy, pouze každý rok výměna oleje a garančka.
Únor 2Úno 2 Měl bych dotaz kolik kdo najel počtu km s motorem 1,5 s automatem a zda měl nějaké závady. díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.