qwertybob Vloženo 10. Srpen 2017 Vloženo 10. Srpen 2017 Ahoj kamarádi, mam fabii 1.4MPi 44kw 2001 150 000 poctivejch a s ní takový problém. Vždy když se motor hodně zahřeje (stání v koloně, velké vedro spojené s dalekou jízdou nebo třebas když jedu dlouho po dálnici a pak sjedu do města takže ze 130 snížim na 50 a na chladič přestane tolik foukat) tak auto uplně přestane táhnout, šlapu na plyn a hrozně douho trvá než to rozjedu na nějakou rozumnou rychlost jako třeba 130. A pokud nezastavím a nenechám to vystydnout trošku, tak začnou strašně kolísat otáčky (jako když vypadne jeden válec) až to chcípne. A pokud chci nastartovat tak to nechytne, neudrží to otáčky. Ale pokud to chcípnu a nechám to vystydnout tak dokud se to zase neohřeje, tak to jede uplně normálně. Tak jako každé ráno do práce (cca 4km), uplně v pohodě. Někdy když to začně jet nahovno, tak se to od 3000ot+ chytne a jede to normáně. Pokud ale klesnou pod 3k zase to jede naprd. Přípomínám, že se to opravdu dějen jen při dohně zahřátém motoru. Měnil jsem: Čidlo na termostatu, tlakové čidlo oleje, svíčky, zapalovací lištu a nějakou hadici na podlak brzd či co, beze změny. Napadly mě o-kroužky na vstřikách, že nahovno těsněj a když se to zahřeje tak se ten hlinik nebo v čem ty vstřiky jsou roztáhne a kroužky přestanou těsnit. Díky za jakékoliv tipy a triky Citovat
qwertybob Vloženo 13. Srpen 2017 Autor Vloženo 13. Srpen 2017 řada válců jedna, příliš chudá směs Citovat
stukator Vloženo 13. Srpen 2017 Vloženo 13. Srpen 2017 Možno jeden vstrekovacie je zlý..... skús ten čo vypisuje zameniť s nejakým druhým čo bude pisat potom Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.